• Anonym (Arlanda)

Vem är det som kollar på hotwife/cuckold filmklipp?

Jag har alltid tänkt att det är män med som har hotwife/cuckold som en kink som kollar på denna uppsjö av filmklipp inom gengren som finns på nätet. Men är det så?

Låt oss ta reda på det

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem är det som kollar på hotwife/cuckold filmklipp?
  • Anonym (Mini)

Är kvinna men ja, dessa klipp kan jag gå igång faktiskt. Inte ren förnedring utan mer hotwife hållet. Skulle aldrig vilka prova el se, göra nåt liknande i verkligheten. Inte ens en sexuell fantasi. Men på film kan det vara tändande. Vet ej varför. 

• Anonym (Hotwife)
    Anonym (Japp) skrev 2023-07-25 23:40:37 följande:
    Exakt så!
    Har du egna erfarenheter eller killgissar du? 
  • Anonym (Trauma)
    Bagar Bengtsson skrev 2023-07-26 11:16:00 följande:

För min del om jag kollar på sånt är inte jag den bedragna mannen utan mannen som får sätta på frun - det tänder mig.

Det är ännu värre med sadism än masochism för det är det sådant handlar om. Tillfoga smärta.

Cuckold är sexuella övergrepp i klass med våldtäkt som hotwife+bull utsätter cucken för. Att det här är både vanligt och uppmuntrat är ren ondska. 
  • Anonym (Kinkexperten)
    Anonym (Trauma) skrev 2023-07-26 13:44:07 följande:
    Det är ännu värre med sadism än masochism för det är det sådant handlar om. Tillfoga smärta.

Cuckold är sexuella övergrepp i klass med våldtäkt som hotwife+bull utsätter cucken för. Att det här är både vanligt och uppmuntrat är ren ondska. 
    Det är en åsikt, men det finns andra fakta i målet. T.ex:

edition.cnn.com/2018/01/25/health/cuckolding-sex-kerner/index.html
  • Anonym (Hobbyfemboy)
    Anonym (Kinkexperten) skrev 2023-07-26 10:23:12 följande:

Det är väl lite konstigt att anta att det finns en, alltid rådande, psykologisk profil för personer som vill låna ut sin partner? Det finns till att börja med flera olika (och ibland simultant förekommande) skäl till att vilja ägna sig åt det.

-för att han tänder på hennes njutning 
    -för att de inte helt överlappar i vad de vill göra sexuellt
    -för hans voyeurism
    -för hans dominans
    -för hennes dominans

På samma sätt som inte alla som spelar datorspel går ut och skjuter folk så kommer inte alla som låter någon annan vara med deras kvinna/man att må dåligt av det, men är man psykiskt ur balans redan från början eller känner sig utpressad av partnern att gå med på det är det självklart att det blir destruktivt.

Med en partner jag har nu skulle det vara helt lugnt att både jag säger åt honom att betjäna en annan kvinna, eller att jag är med en annan man, som han väljer. Han hade fått en kick av båda händelserna, och har varit nr 2 med par flera gånger. Vad gäller osäkerhet...herregud nej, hans kuk är den finaste jag har sett.

Jag skulle klättra utför brandstegar från hotell i högklackat mitt i natten för att få mer.

Med rätt partner som uppmuntrar istället för att begränsa och döma finns det oanade möjligheter i sängkammaren, eller andra utrymmen för den delen.
    Men många vill komma med pekpinnar och påpeka att det är fel på oss som lever ut.
    Ibland tror jag att det rör sig om människor som aldrig vågat släppa loss och som fastnat i moralträsket.
  • Anonym (Kinkexperten)
    Anonym (Trauma) skrev 2023-07-26 15:32:58 följande:
    Tycker du skall se upp med att hävda att ian kenners åsikter är fakta. Han är starkt ideologiskt präglad av feminism.
    Det är inte han som har gjort studien som artikeln handlar om.

Men enligt dig är säkert hela vetenskapsvärlden en enda konspiration då så jag avstår vidare interaktion.
  • Anonym (Stag)
    Anonym (Trauma) skrev 2023-07-26 13:44:07 följande:

😅 Jag har full förståelse för att det är otänkbart för vissa och att det är svårt att förstå. Men nu överdriver du nog lite va? Jag är den som låter min fru vara med andra och går igång på det. Jag kan lova dig att det finns inte någon del av förnedring eller övetgrepp i det. Tvärtom så är det helt och hållet på mina villkor och dom är fullt införstådda med att är inte jag nöjd så är det slut på det roliga. Är det någon som har makt i detta så är det jag. Vilket nästan kan vara jobbigt ibland för jag vill ju att hon ska kunna slappna av och njuta utan att tänka på att jag ska vara nöjd.
  • Anonym (Mini)
    Anonym (Hobbyfemboy) skrev 2023-07-26 15:16:59 följande:
    Med rätt partner som uppmuntrar istället för att begränsa och döma finns det oanade möjligheter i sängkammaren, eller andra utrymmen för den delen.
    Men många vill komma med pekpinnar och påpeka att det är fel på oss som lever ut.
    Ibland tror jag att det rör sig om människor som aldrig vågat släppa loss och som fastnat i moralträsket.
    Man måste inte sitta fast i moralträsket för att man gillar en typ av klipp på film. Du pratar verklighet. Men ts frågar om klipp. Inte realitet. 

Visst finns de som lever ut olika saker. Får de väl göra. Det gör vi väl alla på olika vis.
    Vissa gör mer extrema saker som låna ut sin fru på riktigt. Något som andra kan tycka låter uräckligt. Precis som att vissa gillar att pissa på varandra. Man måste inte gilla det heller. Som tur är. 
    Man kan inte jämföra med porr. Utan det är olika saker. 
  • Anonym (wow)

Tycker att det är festligt med sådana här trådar som väcker alla svartsjuka, bittra, osäkra men framför allt trångsynta män.
    "Det står i bibeln att så ska man inte göra, då är det så." Skrattande

• Anonym (Mini)
    Anonym (Trauma) skrev 2023-07-26 00:34:17 följande:
    Efter att en killkompis/barndomsvän tog livet av sig efter upprepat cuckande har jag läst på om manlig psykologi, sexuella övergrepp (som jag själv utsatts för fast andra sorter) och lagt ihop tills jag har en ganska klar bild över hur det är och hur det kan påverka en man.
    Anonym (Hotwife) skrev 2023-07-25 23:39:26 följande:
    Snarare tvärt om; det är väldigt starka män med extra god självkänsla och extraordinärt självförtroende som kan inta sig den rollen och uppskatta det Inte gemene man och absolut inte svaga män. De du tar upp brukar snarare ofta ha svårt för auktoriteter... Drömmer

Du pratar strunt.
    Om man utsätter sig för riktig förnedrande cuckande på riktigt förstår jag om man inte mår bra. 
    Varför gör man ens sådant? Synd för din vän, han kanske mådde dåligt innan och kände att inte orkade stå emot tjat om det.
    Det är nog ett väldigt fåtal män och kvinnor som fixar det galant mentalt in reality. Både som kvinna att han skulle ligga med andra snygga kvinnor eller män som vill låta sina kvinnor ha snyggare, storkukade män.
  • Anonym (Trauma)
    Anonym (wow) skrev 2023-07-27 13:47:10 följande:

Tycker att det är festligt med sådana här trådar som väcker alla svartsjuka, bittra, osäkra men framför allt trångsynta män.
    "Det står i bibeln att så ska man inte göra, då är det så."  // Skrattande

Då svartsjuka och osäkerhet är en stor del av cuckold så får du nog revidera lite.
    Anonym (Mini) skrev 2023-07-27 13:57:38 följande:
    Om man utsätter sig för riktig förnedrande cuckande på riktigt förstår jag om man inte mår bra. 
    Varför gör man ens sådant? Synd för din vän, han kanske mådde dåligt innan och kände att inte orkade stå emot tjat om det.
    Det är nog ett väldigt fåtal män och kvinnor som fixar det galant mentalt in reality. Både som kvinna att han skulle ligga med andra snygga kvinnor eller män som vill låta sina kvinnor ha snyggare, storkukade män.
    Män gör antagligen sådant för att de försöker erotisera sitt lidande för att hantera det. Precis som många av oss gör när vi utsatts för övergrepp att vi utsätter oss frivilligt för det igen. Känslan att vi inte förtjänar bättre. Det där blir det enda realistiska sättet för mannen att kunna ha sex. Han är för dålig själv och hans egen njutning är han inte förtjänt av annat än efter han fått lida.

I sådana här trådar på forumet skrev ofta någon som kallade sig "pantyboy". Som hade på sig sin sambos trosor medans han tittade på när hans sambo hade sex med sin älskare. Var inte sambon där när älskaren hälsade på behövde hans själv betjäna älskaren. Det behövdes inte ens läsas mellan raderna för att förstå hur nedtryckt och sexuellt traumatiserad han var och hur hans copingstrategi mot övergreppen var att kritisera dem.

Det är övergrepp. Som många andra sexuella övergrepp spelar både offer och förövare ner allvaret i det. 
  • Anonym (Trauma)

Erotisera inte kritisera det var autocirrect.

• Anonym (Bagarn)

Har en släkting som faktiskt utövar detta i praktiken
    Utåt sett ser båda två väldigt lyckliga ut och har hållit ihop i många år nu
    Men man måste nog vara lite speciell för att klara av det psykiskt

• Anonym (Trauma)
    Anonym (Bagarn) skrev 2023-07-27 15:45:03 följande:

Har en släkting som faktiskt utövar detta i praktiken
    Utåt sett ser båda två väldigt lyckliga ut och har hållit ihop i många år nu
    Men man måste nog vara lite speciell för att klara av det psykiskt

Man måste nog vara skadad psykiskt för att få för sig att man vill utstå det och vara sadistisk och elak för att vilja utsätta någon för det. 
  • Anonym (wow)
    Anonym (Trauma) skrev 2023-07-27 14:52:40 följande:
    Då svartsjuka och osäkerhet är en stor del av cuckold så får du nog revidera lite.
    Anonym (Mini) skrev 2023-07-27 13:57:38 följande:
    Män gör antagligen sådant för att de försöker erotisera sitt lidande för att hantera det. Precis som många av oss gör när vi utsatts för övergrepp att vi utsätter oss frivilligt för det igen. Känslan att vi inte förtjänar bättre. Det där blir det enda realistiska sättet för mannen att kunna ha sex. Han är för dålig själv och hans egen njutning är han inte förtjänt av annat än efter han fått lida.

I sådana här trådar på forumet skrev ofta någon som kallade sig "pantyboy". Som hade på sig sin sambos trosor medans han tittade på när hans sambo hade sex med sin älskare. Var inte sambon där när älskaren hälsade på behövde hans själv betjäna älskaren. Det behövdes inte ens läsas mellan raderna för att förstå hur nedtryckt och sexuellt traumatiserad han var och hur hans copingstrategi mot övergreppen var att kritisera dem.

Det är övergrepp. Som många andra sexuella övergrepp spelar både offer och förövare ner allvaret i det. 
    M.v.h. / En som vet allt, om alla Skrattande
  • Anonym (Bagarn)
    Anonym (Trauma) skrev 2023-07-27 16:44:33 följande:
    Man måste nog vara skadad psykiskt för att få för sig att man vill utstå det och vara sadistisk och elak för att vilja utsätta någon för det. 
    Njae, man får inte glömma att vi alla är olika, vad som är absolut sanning för dig behöver inte vara det för andra. Jag har ju pratat en del med min släkting efter att jag fick klart för mig att deras sexliv ser lite annorlunda ut. Utåt sett skulle det var lätt att förklara det med att han är skadad men det ligger på så många plan och för honom ligger hans njutning i hennes njutning och hur de båda inspireras och triggas av att planera sina träffar. Det verkar också gå i perioder där deras sexliv är högst ordinärt men så behöver de ibland lite inspiration och då börjar de planera en ny träff och under denna tid så är deras egna sexliv väldigt intensivt. För honom så är det bästa planeringsfasen eller precis efteråt när den extra mannen eller männen ( har även hänt att det varit en kvinna ) precis har gått hem och de lägger sig nära varandra och pratar om det och är öppna, nakna och ärliga med varandra. Han berättade även om dråpliga situationer och träffar som inte alls har gått bra osv. Men till syvende och sist så tycker de båda att det är värt det och det är väl det allt handlar om, sex kan få se ut hur som helst bara alla är vuxna och är med på det och man inte gör illa någon och bara kan ge sig hän och njuta.
Svar på tråden Vem är det som kollar på hotwife/cuckold filmklipp?