• Anonym (Anonym)

    Missfall eller mens?

    Hej!
    Jag fick i början av förra veckan en kaffesumpliknande ?mens? med blodklumpar, ljusrosa vätska och något som liknande transparent slem. Just inget ?vanligt blod? som vid en normal mens, om ni förstår hur jag menar. Hade ont och mådde ganska illa i samband med detta. Detta pågick i några dagar följt av någon enstaka blödningsfri dag. Därefter fick jag som vanlig mens, förutom att jag blöder mer och har lite mer mensvärk än vanligt. Har totalt haft blödning i ca. 1 vecka nu. Skulle detta kunna vara ett missfall eller är det bara en konstig mens?

    M v h
  • Svar på tråden Missfall eller mens?
  • Anonym (Hmm)

    Misstänkte du graviditet innan? Man blöder ofta väldigt kraftigt med mycket klumpar vid missfall 

  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Hmm) skrev 2023-07-26 20:29:30 följande:

    Misstänkte du graviditet innan? Man blöder ofta väldigt kraftigt med mycket klumpar vid missfall 


    Nej det kan jag inte påstå, jag har inte försökt bli gravid så det är inget jag egentligen gått runt och tänkt på. Det enda jag tänkt på är att brösten kanske varit lite ömma. Jag äter dock läkemedel som ger trötthet, visst illamående och sänkt aptit, så det är svårt att säga.
  • Anonym (Myran)

    Låter mest som mensen spökade lite och beteende sig annorlunda. Också varit med om liknande mens som betett sig annorlunda

Svar på tråden Missfall eller mens?