• Tomas Svensson

    Senaste "kändisen" du såg IRL

    Ja, som rubriken....när såg du en person som skulle kunna passa in som kändis på någon nivå. Gärna var också!

    Jag börjar!

    Ola-Conny på Gekås 7 Juli

  • Svar på tråden Senaste "kändisen" du såg IRL
  • Anonym (??)

    Om Ola-Conny räknas som kändis så räknas ju nästan alla. No offense mot honom, han är säkert trevlig, men liksom, var drar du gränsen för kändis?

  • Anonym (BB)

    Björn Borg på flyget från Lissabon hem till Stockholm härom veckan.

  • Anonym (Jag)

    För några veckor sedan såg jag en lokalt känd politiker på promenad i stan. Han bor här och har varit verksam som kommunpolitiker fram tills nyligen då ett annat parti lyckades få fler röster. Han har också jobbat i Stockholm på regeringsnivå tidigare.

  • Tomas Svensson
    Anonym (??) skrev 2023-08-02 11:44:01 följande:

    Om Ola-Conny räknas som kändis så räknas ju nästan alla. No offense mot honom, han är säkert trevlig, men liksom, var drar du gränsen för kändis?


    Jag skrev på någon nivå så det är upp till dig att avgöra. 
    Sprang förövrigt på en annan men var osäker om det var personen i fråga.
  • Anonym (Idg)
    Anonym (Jag) skrev 2023-08-02 11:53:47 följande:

    För några veckor sedan såg jag en lokalt känd politiker på promenad i stan. Han bor här och har varit verksam som kommunpolitiker fram tills nyligen då ett annat parti lyckades få fler röster. Han har också jobbat i Stockholm på regeringsnivå tidigare.


    Vem då?
  • Anonym (Jag)
    Anonym (Idg) skrev 2023-08-02 13:44:02 följande:
    Vem då?
    Om jag berättar det så avslöjar jag i vilken stad jag bor och det vill jag inte göra.
  • Anonym (Jag)
    Anonym (Jag) skrev 2023-08-02 13:46:02 följande:
    Om jag berättar det så avslöjar jag i vilken stad jag bor och det vill jag inte göra.
    Och, det var riksdagsnivå, inte regering. Skrev fel tidigare.
  • Anonym (?)
    Anonym (??) skrev 2023-08-02 11:44:01 följande:

    Om Ola-Conny räknas som kändis så räknas ju nästan alla. No offense mot honom, han är säkert trevlig, men liksom, var drar du gränsen för kändis?


    Vem f-n är Ola-Conny? Har aldrig hört talas om honom. 
  • Anonym (Folk som folk.)

    Jag har barn som idrottar på hög nivå.
    Det innebär att jag ser och pratar med sk kändisar ganska ofta.
    Nuvarande svenska mästare, gamla stjärnor som hejar på sina barn, till detta grannar och släktingar som är typ kända.
    Min son tyckte som liten att få se OStatueringar det var tufft, men jag har aldrig blivit impad av kändisar, det är deras prestationer som räknas.

  • Tomas Svensson
    Anonym (Folk som folk.) skrev 2023-08-02 17:52:50 följande:

    Jag har barn som idrottar på hög nivå.
    Det innebär att jag ser och pratar med sk kändisar ganska ofta.
    Nuvarande svenska mästare, gamla stjärnor som hejar på sina barn, till detta grannar och släktingar som är typ kända.
    Min son tyckte som liten att få se OStatueringar det var tufft, men jag har aldrig blivit impad av kändisar, det är deras prestationer som räknas.


    Helt med på det. Prestation is the shit!
  • Tomas Svensson
    Anonym (?) skrev 2023-08-02 17:27:20 följande:
    Vem f-n är Ola-Conny? Har aldrig hört talas om honom. 
    Önskar att jag hade kunnat säga så också.
Svar på tråden Senaste "kändisen" du såg IRL