• Anonym (Suga)

    Omröstning för män. Skulle en man få suga er kuk?

    Ni män som ser er som hetero, som ligger med kvinnor och blir kär i kvinnor, skulle ni kunna tänka er att ta emot en avsugning från en man som ser bra ut? Om ni var riktigt sugna?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Omröstning för män. Skulle en man få suga er kuk?
  • Mimmi P
    Anonym (Binyfiken) skrev 2023-08-04 11:59:22 följande:

    Jag skulle säga att jag inte är bisexuell, men jag kan tänka mig begränsat sex med män. Men jag kan inte bli kär i en man, skulle inte vilja leva ihop med en man. Inte sitta och hångla med en man men gärna suga av eller bli avsugen.


    Så man kan kanske säga att jag är heteroemotionell. Starka kärlekskänslor kan jag bara utveckla för kvinnor, inte män.


    Ditt resonemang kring heteroEMOTIONELL låter logiskt.
    Men är du verkligen heteroSEXUELL om du som man gärna suger av eller blir avsugen av andra män? Det är ju just sexet du gärna har med samma kön, inte kärlekskänslorna.
  • Anonym (!!!)

    Konstigt att det är så många som inte vet vad bisexuell är.


    ?Jag är hetero men vill ha sex med båda könen.? 


    Nej du är inte hetero du är bisexuell..

  • Anonym (Sommar)
    Mimmi P skrev 2023-08-04 14:06:48 följande:
    Jag skulle nog säga att båda deltar om jag skulle slicka en tjej eller bli slickad av en tjej.

    Frågeställningen var inte om man var omedveten om vem som ger en oralsex. Frågan var om du som man ville bli avsugen av en man.
    Fast nu svarade jag på ett annat inlägg, inte TS fråga.
  • Anonym (Läskigt)

    Vad är det för likhet mellan att stå uppe vid en hög klippavsats och att bli avsugen av en man?

    Det är bara läskigt när man tittar ner

  • Mimmi P
    Anonym (!!!) skrev 2023-08-04 14:16:57 följande:

    Konstigt att det är så många som inte vet vad bisexuell är.


    ?Jag är hetero men vill ha sex med båda könen.? 


    Nej du är inte hetero du är bisexuell..


    Det verkar finnas en föreställning att man inte bara har sex, utan måste också ha starka kärlekskänslor och vilja bo ihop med personer av båda könen, för att man ska få kalla sig bisexuell.
  • Mimmi P
    Anonym (Sommar) skrev 2023-08-04 14:19:36 följande:
    Fast nu svarade jag på ett annat inlägg, inte TS fråga.
    Så vad menar du?
    Att en avsugning inte är att ha sex? Var har jag hört det förut... kan det vara Bill Clinton?
  • Anonym (Sommar)
    Mimmi P skrev 2023-08-04 14:36:25 följande:
    Så vad menar du?
    Att en avsugning inte är att ha sex? Var har jag hört det förut... kan det vara Bill Clinton?
    Jag menar det jag skrev, att man kan få en avsugning utan att veta om det är en man eller kvinna. Det betyder inte att man är bög. 
  • Anonym (Binyfiken)
    Mimmi P skrev 2023-08-04 14:14:31 följande:
    Ditt resonemang kring heteroEMOTIONELL låter logiskt.
    Men är du verkligen heteroSEXUELL om du som man gärna suger av eller blir avsugen av andra män? Det är ju just sexet du gärna har med samma kön, inte kärlekskänslorna.

    Nej, klockrent heterosexuell är jag nog inte. Men inte heller bisexuell. För det skulle innebära att jag är villig att ha sex på samma sätt med en man som med en kvinna, och det är jag inte. Med en man så isoleras sexet till själva könet. Jag har inget behov av, eller vill inte ens, smeka en mans kropp, ligga tätt intill och gosa med en man på det sättet som jag vill med en kvinna.


    Jag skulle vilja säga att jag är nåt mitt emellan hetero och bi. Typ 75% hetero och 25% bi. Det som det redan finns ett ord för: Binyfiken.

  • Mimmi P
    Anonym (Sommar) skrev 2023-08-04 14:39:49 följande:
    Jag menar det jag skrev, att man kan få en avsugning utan att veta om det är en man eller kvinna. Det betyder inte att man är bög. 
    Okej,

    Om man nu vill bli avsugen av en man eller suger av en man, kan man fortfarande vara heterosex då?
  • Pixie99
    Mimmi P skrev 2023-08-04 14:54:50 följande:
    Okej,

    Om man nu vill bli avsugen av en man eller suger av en man, kan man fortfarande vara heterosex då?
    Det är klart att kan kan genomföra homoerotiska aktiviteter trots att man är heterosexuell. Det kan ske under en tid i ungdomen då man upplever en viss gender-osäkerhet, och funderar på ifall man upplever en sexuell dragning till det egna könet eller inte, samt kanske även känner sig manad att testa sina gränser. Nu är kanske en homosexuell avsugning ett riktigt extremt exempel, men själv kysstes jag exempelvis med en tjej i tonåren trots att jag uppfattar mig själv som straight. 
  • Anonym (Trenbolon)
    Pixie99 skrev 2023-08-04 15:29:29 följande:
    Det är klart att kan kan genomföra homoerotiska aktiviteter trots att man är heterosexuell. Det kan ske under en tid i ungdomen då man upplever en viss gender-osäkerhet, och funderar på ifall man upplever en sexuell dragning till det egna könet eller inte, samt kanske även känner sig manad att testa sina gränser. Nu är kanske en homosexuell avsugning ett riktigt extremt exempel, men själv kysstes jag exempelvis med en tjej i tonåren trots att jag uppfattar mig själv som straight. 
    Kan även ske om man använder dopingpreparatet Trenbolon. På grund av den extrema mängden progesteron utöver den extrema mängden testosteron i kroppen kan man gå igång sexuellt på sådant man annars inte hade gått igång på. 
  • Anonym (Hobbyfemboy)

    Mer än en kille/man som jag träffar har utgett sig för att vara straight. De motiverar genom att hävda att det är jag som suger eller blir påsatt som är gay, medans den som blir avsugen eller sätter på mycketmväl kan vara straight. 

    Etiketter är inte viktig för min del,  jag vet vad jag vill ha Skäms

  • Anonym (Experimentell hetero)

    Jag har blivit avsugen av en man och en kvinna samtidigt, de var ett par. Riktigt spännande. Jag hade gärna gått vidare i sexet med kvinnan, men inte med mannen. 

Svar på tråden Omröstning för män. Skulle en man få suga er kuk?