• Cattuggla

    Gravid eller crinone?

    Hej någon!

    Jag behöver stöd. Jag vill så innerligt blir gravid och för 12 daga sedan gjorde jag en insemination (2a försöket denna vändan). Sedan dess har jag gått på Crinone. Sedan igår tycker jag att jag har som ilningar i brösten (framför allt det ena). Har också haft stickingar/ilningar/spänningar precis ovanför blygdbenet och lite lite ont i korsryggen. 


    Hoppas så innerligt att det ska vara tecken på en graviditet men vågar inte hoppas? är rädd att det bara ska vara biverkningar av Crinone. 


    Är det någon mer som jämnt så här? Läser man andra trådar verkar det vara tidiga tecken, men de personerna har inte gått på Crinone. 

    tacksam om någon med erfarenhet vill dela med sig. 


    och ge mig tips på hur jag ska kunna ?överleva? till på lördag då det är dags att testa. Vågar inte testa tidigare för är rädd för negativt svar som jag antingen ska tolka som att det var för tidigt men ändå bli sjukt ledsen för att det är negativt. Är för övrigt livrädd för att testa på lördag också för är livrädd att det ska vara negativt då detta försöket var min sista chans. 


    Hjälp! 

  • Svar på tråden Gravid eller crinone?
  • Anonym (hoppas!)

    Har inget bra svar men håller tummarna för att det är positivt!! Lördag är snart här!

  • SammyMath

    Hur har det gått? Och får jag fråga om du tar crinone för att du var brist på det eller för förbättra chanserna att behålla graviditeten? Och vad är dosen?

Svar på tråden Gravid eller crinone?