• Anonym (Städning)

    Påverkar en städad hemma miljö din sexlust

    Hej du kvinna/tjej. Har du någonsin använt förklaringen att hemmet inte är städat och fint som anledning till bristande sexlust?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Påverkar en städad hemma miljö din sexlust
  • Anonym (Milla)

    Att vara i en trevlig miljö stärker min sexlust men framförallt så blir jag totalt avtänd av en man som beter sig som ett barn och inte städar upp sin egen skit. Behöver jag tjata på min man om städningen blir jag tyvärr helt avtänd på både honom och mig själv 

  • Anonym (Kaos - inte min grej)
    RaYzLeR skrev 2023-10-05 02:34:54 följande:
    Jag har kaos i min lägenhet, men har haft flickvänner för det. Jag har personslstöd med mitt städ då jag har Asperger.

    Jag vill ha städat, men måste ha personal för att få det gjort. 🙂
    Visste väl det. Att du tillhörde ett funkis. Städa själv istället, det enda vuxna alternativet. Och förbättra dig med kropp och håret.
  • RaYzLeR
    Anonym (Kaos - inte min grej) skrev 2023-10-05 02:41:55 följande:
    Visste väl det. Att du tillhörde ett funkis. Städa själv istället, det enda vuxna alternativet. Och förbättra dig med kropp och håret.
    Jag städar själv. Personalen kollar bara efter att jag har städat, så jag inte fuskar. 🙂
  • Anonym (Kaos - inte min grej)
    RaYzLeR skrev 2023-10-05 02:49:23 följande:
    Jag städar själv. Personalen kollar bara efter att jag har städat, så jag inte fuskar. 🙂
    Du behöver ingen personal. Du är inte intellektuellt nedsatt.
  • RaYzLeR
    Anonym (Kaos - inte min grej) skrev 2023-10-05 03:00:00 följande:
    Du behöver ingen personal. Du är inte intellektuellt nedsatt.
    Nej, det är jag inte, det har du rätt i.
  • Anonym (Kaos - inte min grej)
    RaYzLeR skrev 2023-10-05 03:04:24 följande:
    Nej, det är jag inte, det har du rätt i.
    Då kan du också skärpa till dig. På livets alla plan, inte bara med städning. Finns många viktigare kapitel i livet att läsa igenom.
  • Anonym (.)

    Jag ville inte bjuda hem tjej åt mig, för en skämdes mest för att det ikke var städat här hemma.. Säger såhär. Det hela slutade med vi att låg tillsammans med varandra ändå och hjälptes efteråt vi var klara Skrattande

  • Anonym (Kaos - inte min grej)
    Anonym (.) skrev 2023-10-05 04:00:19 följande:

    Jag ville inte bjuda hem tjej åt mig, för en skämdes mest för att det ikke var städat här hemma.. Säger såhär. Det hela slutade med vi att låg tillsammans med varandra ändå och hjälptes efteråt vi var klara Skrattande


    Dock finns det betydligt värre ting att missköta i livet än simpla hushållssysslor.
    Om du tänker efter lite. 
  • Anonym (Man4)
    Anonym (Kaos - inte min grej) skrev 2023-10-05 04:10:20 följande:
    Dock finns det betydligt värre ting att missköta i livet än simpla hushållssysslor.
    Om du tänker efter lite. 
    Börjar man missköta hushållssysslor brukar andra saker komma efter. Rätt övertygad om att den ökade psykiska ohälsan hänger samman med att allt fler inte gör de sysslor de borde göra.
  • Anonym (.)
    Anonym (Kaos - inte min grej) skrev 2023-10-05 04:10:20 följande:
    Dock finns det betydligt värre ting att missköta i livet än simpla hushållssysslor.
    Om du tänker efter lite. 
    Amen visst finns det de kompis, är helt med dig på den.
    Vi gjorde ändå det bästa av bägges två vägar.
    Hon ville ha sex, jag ville med såklart, men mer ha städat först.
    Vi hade sex och hjälptes efteråt med städning-biten..
    Ser inte var det var konstigt någonstans?
  • Anonym (Sunkiga Anna)
    Anonym (Kaos - inte min grej) skrev 2023-10-05 02:30:05 följande:
    Varför om man får fråga? Förknippar du sex med sunk och grisighet? Jag som trodde det var något fint och speciellt. 
    Gillar det opolerade. Blev en gång påsatt i en stökig verkstad av kille i blåställ.
  • Anonym (Kvinna 37)
    Anonym (Sunkiga Anna) skrev 2023-10-05 13:07:37 följande:
    Gillar det opolerade. Blev en gång påsatt i en stökig verkstad av kille i blåställ.
    Håller med om detta. Jag älskar tanken på att kåtheten går före allt annat. DET är bra sex.
  • Anonym (Kaos - inte min grej)
    Anonym (Sunkiga Anna) skrev 2023-10-05 13:07:37 följande:
    Gillar det opolerade. Blev en gång påsatt i en stökig verkstad av kille i blåställ.
    Det där låter inte så sannolikt. Mer som ett scenario ur en typisk p-rulle där kunden "råkar" vara penninglös och frågar om hon kan betala i natura istället Drömmer

    Låter förövrigt lite konstigt att man bara kan koppla bort miljön omkring sig, helt oavsett. Lite svårt att bli upphetsad i utrymmen som stinker sopor eller toalett Kräks
Svar på tråden Påverkar en städad hemma miljö din sexlust