• Anonym (Frågande)

Fråga till alla kvinnor?

Min fru kom hem en dag och bad mig om hjälp?.

Hennes tampong och snöre hade vridit sig på tvären och hon lyckade inte komma åt den och bad mig om hjälp??

min spontana tanke var att hon hade haft sex med tampongen i och av den anledningen hade den tryckts in och vridit sig?.

men enligt henne är det normalt för alla kvinnor och händer dom flesta?.

jag har sååååå svårt att tro på det men har valt att lita på henne??. Men kan f.. inte släppa tanken och känner att det inte är möjligt?.. eller?

har det hänt er ngn gg?🤷🏼?♂️????

• Svar på tråden Fråga till alla kvinnor?
  • Anonym (00)

Jag har vid några olika tillfällen nästan inte fått ut tamponger. En gång hade tråden åkt in för långt, en annan gång satt den bara bom fast, trots att jag drog i snöret, som om det blivit vakuum. Det var rätt läskigt.
    En tredje gång hade jag glömt att jag hade tampong och tryckte upp en till, vilket förstås blev lite fullt. Då kom jag på det och fick ta bort den nya och sen var den gamla intryckt rejält så jag fick nästan panik innan jag fick ut den. 

Spelar det någon roll varför den hade vridit sig? Du litar alltså inte på vad hon säger utan det första du tänker är att du misstänker henne för att vara otrogen? 

• Anonym (Carinata)

Släpp alla otrohetstankar och hjälp din kvinna. Kan bli fula infektioner om tamponger blir kvar för länge. 

• Anonym (Malin)

Varför skulle hon haft sex med tampongen i och vad skulle de fått ut av det? Det är så att säga upptaget...

Det har hänt mig också, att den åkt in och varit svår att få ut. Inte så fräscht.

• Anonym (Paranoid)

Har hänt både mig och min kompis. Vilken jäkla tur att vi har män som inte är paranoida.

• Anonym (Hm)

Har hänt mig och att den var svår att få ut.

• Anonym (Sök hjälp)

Du är sjukligt svartsjuk.

Klart det kan hända att tampongen blir så, hänt mig

• Cunnilina

Bara för det tänker jag vara undantaget som bekräftar regeln - jag har knullat med tampong inne! Dock med min egen pojkvän, så ingen otrohet, bara ett akut behov av sex och båda väldigt unga och dumma...
    Det straffade sig dock för oss båda; han fick använda båda händerna för att få ut tampongen sen och det gjorde ont, så inget sex jag rekommenderar... 

• Anonym (Li)

Om du menar att den satt på tvären istället för längden så nej har aldrig varit med om det och kan inte förstå hur det blivit så... men att den skulle hamna så av ett vanligt samlag förstår jag inte heller... kanske något mer avancerat sex 

• Anonym (Bjhgf)
    Anonym (Frågande) skrev 2023-08-28 21:32:49 följande:
    Fråga till alla kvinnor?

Min fru kom hem en dag och bad mig om hjälp?.

Hennes tampong och snöre hade vridit sig på tvären och hon lyckade inte komma åt den och bad mig om hjälp??

min spontana tanke var att hon hade haft sex med tampongen i och av den anledningen hade den tryckts in och vridit sig?.

men enligt henne är det normalt för alla kvinnor och händer dom flesta?.

jag har sååååå svårt att tro på det men har valt att lita på henne??. Men kan f.. inte släppa tanken och känner att det inte är möjligt?.. eller?

har det hänt er ngn gg?🤷🏼?♂️????

Min vän som är barnmorska har fått bistå ett antal ggr när tamponger krånglat. 
    Inte minst kollegor på sjukhuset där hon jobbar har kommit in ibland i panik för att den har fastnat. Ofta pga stress då de trycker dit en till för att de glömt att ta ut den första. 

Det är absolut inte ovanligt. 
  • Anonym (00)

TS. om hon nu hade varit otrogen, tror du verkligen att hon hade bett DIG dra ut tampongen då? 

Svar på tråden Fråga till alla kvinnor?