Sex utan utlösning 3 dygn innan ÄL, hur stor är risken?
Hade ni ens varit oroliga? Om det var du och du inte ville bli gravid, hade du varit orolig eller är det så pass osannolikt att det skulle uppstå en graviditet att man knappt behöver noja? Jag är alltså tusen procent säker på att killen inte kom i mig, han kom utanför och jag hade ingenting i mig när jag gick på toaletten efter. Misstänker att många kommer kommentera: varför skyddar du dig inte, det är inte så stor risk men det KAN hända.
Men svara typ hellre om du personligen hade oroat dig eller inte. Tacksam för svar! Ha en bra dag!
Du kan inte kränka mig, du känner ju inte ens mig så. Gillar trångsyntheten i att alla som har oskyddat sex någon gång i livet och riskerar att bli gravida skulle ha missat sexualundervisningen och vara dumma i huvudet, som du lägger fram det. Skönt för dig att du är en sådan elevrådsrepresentant dock, aldrig gjort ett enda misstag i hela ditt liv eller? Fascinerande faktiskt. Men jag måste ändå säga lite tråkigt för dig att du aldrig upplevt ett riktigt heat of the moment som gör att man sådär tappar uppfattningen om tid och rum för en sekund, och är människa. Men nästa gång när jag ligger där och just ska lägga upp benen på mannens axlar så lovar jag att tänka på E från Familjeliv och ba JUSTE SKYDD! Stort tack för din medverkan i tråden. Hej då!