• Jasselirre99

Spökstreck clearblue early

Hej! 
    Jag blir snart tokig här hemma... 

Har testat med CB testa tidigt och får svagt streck. Jag testade med samma test förra månaden och fick även då svagt streck, men fick då mens bara någon dag senare, så misstänkte spökstreck. 

Nu har jag fått samma typ av streck igen och vågar inte hoppas på att det är positivt. 

Vad tror ni? Ska man våga hoppas? Eller är det såpass vanligt med spökstreck på dessa tester att man ska räkna med att få såna här streck? 

Vill också tillägga att CB digitalt var negativt och vanliga RFSU är också negativa. 

• Svar på tråden Spökstreck clearblue early
  • svansmamman

Tyvärr är just cb early, de icke-digitala, så kända för att ge spökstreck att man inte kan lita på dem. Om ett digitalt tidigt test är negativt hade jag litat på det. Nu framgår det inte hur många dagar du är efter äl, men beroende på det kan det givetvis ändå finnas möjlighet att du är gravid. 

Jag håller tummarna! ❤️

• Anonym (Alltid spök)

CB early är ett himla skittest, det ger i princip alltid ett smalt spökstreck som lurar folk, har läst det tusen gånger här. Tusen gånger bättre med det digitala istället, det visar rätt varje gång,

• Bonusmamman83

Skulle slänga graviditetstest, testa tidigt nu på kvällen. 

någon som varit med om att de varit gravida med sånt här konstig blå färg?

slutat med p-piller för 2 mån sen så tror det är BIM idag eller om 2 dagar. 

Svar på tråden Spökstreck clearblue early