• Anonym (Avtändande!)

Hur kan män tända på porr där tjejen suger kuk, håller på att kvävas och ger ifrån sig gurgelljud?

Har aldrig förstått den trenden inom porr (och jag är man).

I vart och vartannat klipp låter tjejen som att hon håller på att kvävas när hon suger och ger ifrån sig högst avtändande ljud.

Hur kommer det sig att män går igång på sådant?

• Svar på tråden Hur kan män tända på porr där tjejen suger kuk, håller på att kvävas och ger ifrån sig gurgelljud?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Praktisk)
    Tobben skrev 2023-09-25 15:55:50 följande:
    Hon ville priva hårdare och hårdare varianter. Bli strypt så hon svimmade, knullad i både hals och röv, tagen av flera osv.
    Det där låter ju väldigt hett
  • Tobben
    Anonym (Praktisk) skrev 2023-09-25 16:05:24 följande:
    Det där låter ju väldigt hett
    Ja, vi triggade varandra till sånt ingen av oss var intresserade av när vi först sågs.
  • Anonym (Mobilt bredband)
    Anonym (Avtändande!) skrev 2023-09-02 18:55:25 följande:
    Hur kan män tända på porr där tjejen suger kuk, håller på att kvävas och ger ifrån sig gurgelljud?

Har aldrig förstått den trenden inom porr (och jag är man).

I vart och vartannat klipp låter tjejen som att hon håller på att kvävas när hon suger och ger ifrån sig högst avtändande ljud.

Hur kommer det sig att män går igång på sådant?

Fullständigt obegripligt för mig med. Nu är jag någon form av porr-connoisseur och har stor behållning av att porrsurfa. Men när denna typ av klipp dyker upp så hoppar jag raskt vidare. Jag finner inget som helst upphetsande i det här. Tvärtom. Avtändande.

Fast hur mycket sådant finns det inte inom porren? Det jag finner motbjudande finner någon annan väldigt upphetsande. Och tvärtom. 
  • Anonym (Praktisk)
    Anonym (Mobilt bredband) skrev 2023-09-26 11:55:23 följande:
    Fullständigt obegripligt för mig med. Nu är jag någon form av porr-connoisseur och har stor behållning av att porrsurfa. Men när denna typ av klipp dyker upp så hoppar jag raskt vidare. Jag finner inget som helst upphetsande i det här. Tvärtom. Avtändande.

Fast hur mycket sådant finns det inte inom porren? Det jag finner motbjudande finner någon annan väldigt upphetsande. Och tvärtom. 
    Frågan är om man fortsätter vara upphetsad även om man svimmat av kvävning? Det är kanske möjligt Solig??
  • Anonym (Dopamin)

Porr fungerar på samma sätt som droger, samma belöningssystem. Sedan när hjärnan börjar vänja sig, krävs det hårdare, våldsammare och mer porr för man ska få samma kickar och känslor av njutning. Hela ens belöningssystem ändras och likaså i hjärnans prefrontala cortex.

• Anonym (Casanova)
    Anonym (Slyna) skrev 2023-09-22 11:21:56 följande:
    Skulle du "våldta" någon som inte gett sitt samtycke?
    Nej, det gör jag inte. Jag gillar min frihet! ;)
  • Anonym (Avtändande!)
    Anonym (Dopamin) skrev 2023-09-26 13:32:34 följande:

Porr fungerar på samma sätt som droger, samma belöningssystem. Sedan när hjärnan börjar vänja sig, krävs det hårdare, våldsammare och mer porr för man ska få samma kickar och känslor av njutning. Hela ens belöningssystem ändras och likaså i hjärnans prefrontala cortex.

Jag gissar att en del av de som tänder på sådant har varit rätt överdrivna porrkonsumenter från tidig ålder.

Och visst kan man jämföra det med drogmissbruk. Belöningssystemet skadas / kidnappas och drogmissbrukaren behöver allt starkare fixar för att nå samma upplevelse eller större av tillfredsställelse
  • Anonym (ug-tjej)
    Anonym (Casanova) skrev 2023-09-26 15:11:49 följande:
    Nej, det gör jag inte. Jag gillar min frihet! ;)
    Du verkar så snäll. Så omtänksam...mot dig själv. Drömmer
  • Anonym (Casanova)
    Anonym (ug-tjej) skrev 2023-09-27 05:10:02 följande:
    Du verkar så snäll. Så omtänksam...mot dig själv. Drömmer
    En livslång kärlek. :)

Människor kan ha flera sidor.
  • Ensillarsson

Det finns tre saker jag lyssnar till i livet. 

Det första, är älven brus. 

Det andra, är svarsresonansen i huvudet som kommer av mina egna ideer.

Det tredje är en kvinna.
    Förutsatt att hondjuret pratar i det universellt gurglande kukframförluft-språket. 

• Anonym (Hobbyfemboy)
    Ensillarsson skrev 2023-09-28 00:54:37 följande:

Det finns tre saker jag lyssnar till i livet. 

Det första, är älven brus. 

Det andra, är svarsresonansen i huvudet som kommer av mina egna ideer.

Det tredje är en kvinna.
    Förutsatt att hondjuret pratar i det universellt gurglande kukframförluft-språket. 

Är desperationen tillräcklig är det självklart att kuk premieras före luft.
  • Anonym (Bro)

Som en vis man sa: Om du behöver fråga kommer du ändå aldrig förstå. Gäller nog i det här fallet. 

• BlåFisk

Jag är man och går fan inte igång på det.
    Hela den mentaliteten är så oslagbart osexig...

• Anonym (Avtändande!)
    BlåFisk skrev 2023-09-30 16:12:10 följande:

Jag är man och går fan inte igång på det.
    Hela den mentaliteten är så oslagbart osexig...

Nej, visst, folk tänder på olika saker, men jag skulle personligen aldrig kunna njuta av sex där jag känner att hon förnedras eller håller på att kvävas.Det är fan inte kärlek för mig.

• Anonym (Kvinna)
    Anonym (Slyna) skrev 2023-09-13 21:21:56 följande:
    Givetvis försöker de inte begå självmord genom kvävning.
    Jodå, felbedömningar med i leken. människans kropp ett komplicerat mysterium, som sedan kan leda till kvävning på ett par sekunder. En självdestruktiv lek som spårar ur i ett ofrivilligt suicid. Stackars barn. 
Svar på tråden Hur kan män tända på porr där tjejen suger kuk, håller på att kvävas och ger ifrån sig gurgelljud?