• Anonym (A)

Vad tycker ni män om tatuerade kvinnor?

Endast män får rösta!

Vad anser ni män om tatueringar på kvinnor? Rösta och skriv gärna i tråden!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad tycker ni män om tatuerade kvinnor?
  • Plazma

Jag vill inte helst ha tatuering på kvinnor alls tycker bäst om kvinnans kropp utan bilder på denn. 

• Anonym (Linn)

Nu är jag kvinna men män med tatueringar är så fruktansvärt fult. Tror att de har hiv, tar droger och är lågutbildade. Sen bara allmänt fult.  Dealbreaker för mig.

• Anonym (Mx)

Ju mer man spökar ut sig, desto värre blir det. Blått hår, tatueringar, ankläppar, piercing och hårt sminkande ser ärlig talat inte alls bra ut någonstans.

Man kan såklart ha en piercing eller liknande, men i kombination med andra saker blir det bara sämre och sämre.

Mest attraktivt är enkelhet, stil, elegans, kvinnlighet typ

• Anonym (Fult)
    KimLinnefeldt skrev 2023-09-22 09:59:00 följande:

Och ankläppar... hu...

Ankläpparna matchar de stora blaffiga tatueringarna och nosringen perfekt, tycker jag. Lika fult alltihop.
  • Anonym (Fult)
    Anonym (Mx) skrev 2023-09-23 09:04:02 följande:

Ju mer man spökar ut sig, desto värre blir det. Blått hår, tatueringar, ankläppar, piercing och hårt sminkande ser ärlig talat inte alls bra ut någonstans.

Man kan såklart ha en piercing eller liknande, men i kombination med andra saker blir det bara sämre och sämre.

Mest attraktivt är enkelhet, stil, elegans, kvinnlighet typ

Exakt så. Din välfunna valslogan där på slutet gillar jag och givetvis kommer jag att personrösta på dig i nästa riksdagsval. Jag kryssar Anonym (Mx)! Flört
  • Anonym (Man till Hotwife)

Jag älskar tjejer med tatueringar. Min sexiga fru är tatuerad över hela kroppen och jag älskar det :)

• Henrik74

Tycker det är rätt okvinnligt, men min fru är tatuerad så det är väl inget som avgör.

• Anonym (Man34)

Sexigt är det. Min sambo har många tatueringar o har nyss gjort en under hennes bröst, sjukt snygg är den.

• Core

Jag bryr mig inte så. Däremot är det oftast lågutbildade utan vidare intellekt som är tatuerade, men dömer snarare mer på kläder och allmän uppfattning än om de är tatuerade eller ej. 

Är själv rätt tatuerad sedan ungdomen, så jag passar mig från att döma innan, men i 90% av fallen stämmer fördomarna

• Anonym (Nope)
    Anonym (Usch) skrev 2023-09-20 12:27:27 följande:

Gillar verkligen inte tatueringar 
    signalerar låg utbildning 
    låg klass
    osunt levene
    nån slags störning 
    raka Motsatsen till stil och och klass

Det är onekligen endast förutfattade meningar du har om tatueringar. Jag har dubbel universitetsexamen, högavlönat arbete, klädkod på arbetet och visserligen fullt med tatueringar på armarna. Således inget som syns i kostym. 
  • Anonym (Nope)
    Core skrev 2023-10-15 18:27:58 följande:

Jag bryr mig inte så. Däremot är det oftast lågutbildade utan vidare intellekt som är tatuerade, men dömer snarare mer på kläder och allmän uppfattning än om de är tatuerade eller ej. 

Är själv rätt tatuerad sedan ungdomen, så jag passar mig från att döma innan, men i 90% av fallen stämmer fördomarna

Jag är högutbildad- och högavlönad, och tatuerad på armarna. Går således i kostym dagtid och visst kan en eventuellt ana tatuering genom kavajen. 

Jag tänker att fördomarna om tatuerade människor inte stämmer 2023. I dag är det folk från alla samhällsklasser som är tatuerade. 

• Core
    Anonym (Nope) skrev 2023-10-15 18:30:16 följande:
    Det är onekligen endast förutfattade meningar du har om tatueringar. Jag har dubbel universitetsexamen, högavlönat arbete, klädkod på arbetet och visserligen fullt med tatueringar på armarna. Således inget som syns i kostym. 
    Jag bryr mig inte om de som dömer på förhand, det är faktiskt ett bra sätt att sålla med, då just det personlighetsdraget vittnar om bristande empati och intellektuell förmåga.
  • Jojjje66
    Anonym (Linn) skrev 2023-09-23 08:43:22 följande:

Nu är jag kvinna men män med tatueringar är så fruktansvärt fult. Tror att de har hiv, tar droger och är lågutbildade. Sen bara allmänt fult.  Dealbreaker för mig.

Tror att din uppfattning är något typiskt zvenskt ... ditt inlägg får mig att tänka på Putin, apartheid, krig, jantelagen och Borås ...
  • Anonym (?)
    Core skrev 2023-10-15 18:34:29 följande:
    Jag bryr mig inte om de som dömer på förhand, det är faktiskt ett bra sätt att sålla med, då just det personlighetsdraget vittnar om bristande empati och intellektuell förmåga.
    Döma på förhand ...? Ja, absolut!
    Jag uppskattar en smart och självgående kvinna. Enligt mig (min uppfattning) klarar hon sig utan tattisar och piercingar. Var dig själv, var naturlig.
  • Straniero

Mycket fördomar här. Har tatueringar och är enligt den intelligensen som är mätbar iallfall betydligt intelligentare än genomsnittet. 
     Förvisso inte jätteväl utbildad även om det finns några högskolepoäng på kontot. Det har dock inte påverkat mig särkilt negativt i livet då jag nyss fyllda 40 inte längre behöver arbeta en dag till så länge jag lever.

• Anonym (?)

Inte intelligens men omdöme....

Svar på tråden Vad tycker ni män om tatuerade kvinnor?