Hittat online-terapeut men har ingenstans att vara - hjälp!
Mått dåligt ett tag pga obearbetade barndomstrauman som bubblat upp på sistone, testat lite olika terapeuter men inte klickat med någon förrän nu.
Problemet är att den här terapeuten sitter ungefär 50 mil bort, så det går bara online och jag har ingenstans att vara!
Jag har inte berättat att jag ska börja terapi för min sambo, han blir så hispig och tror att det är något jag undanhåller/saker som rör vår relation. Sist jag berättade så fick jag väldigt mycket frågor kring varför jag gick och vad vi pratade om och jag orkar inte hantera det riktigt.
Jag är inte redo att berätta om mina trauman för sambon än heller.
Av den anledningen vill jag inte göra det hemifrån, han jobbar dessutom nära hemmet och kan ibland få för sig att åka hem lite då och då.
Fick låna min systers lägenhet för första mötet, men det blir krångligt att få till varje gång, jag vill inte sitta på ett fik eller dylikt, inte heller på någon av jobbets mötesrum, är rädd att någon ska höra.
Tyvärr har jag heller ingen egen bil, annars hade jag kunnat köra iväg till en öde parkering och sitta där.
Någon som har några tips?