• Mmamma92

    Normal ökning?

    Hej!

    Jag plussade svagt i fredags 8.9 med rfsu testa tidigt och tagit samma test nu efteråt också men tycker ökningen ser så svag ut, tycker det blivit starkare mina tidigare graviditeter, detta är fjärde barnet om det går vägen. Har även tagit vanliga rfsu men dom är rätt svaga allihop, BIM 13.9. Vill någon vänlig hjälpa, är detta för svagt för att bli nåt? Så extremt rädd för missfall, varit med om en ofostrig graviditet en gång och mådde så dåligt efter det. Jag kanske oroar mig i onödan men säkert många som kan relatera. Tacksam för vänliga svar! 😊

  • Svar på tråden Normal ökning?
  • nyckelpiggelin

    Även utan bild kan jag kanske lugna med att mina streck också betedde sig lite skumt i början och nu inväntar jag min gosse om ca 10 veckor Hjärta 

  • Mmamma92

    Åh tack, känner mig lite lugnare! Tog ett cb digital ägglossningstest idag på skoj som visade blinkande glad gubbe (det var det enda jag hade hemma) så jag antar att hcg stegrat sen igår för igår visade äl test bara rund ring. Håller tummarna att det går vägen! Grattis till din gosse, spännande tider ! Lycka till! ❤️

  • nyckelpiggelin
    Mmamma92 skrev 2023-09-12 08:26:55 följande:
    Nu fick jag in bilden 😊

     


    det där hade jag inte oroat mig för alls! Tror mina var ännu mer diffusa?. 


    grattis {#emotions_dlg.flower}

Svar på tråden Normal ökning?