Kvinnor, är 9 av 10 män som stöter på er
oattraktiva män?
oattraktiva män?
Bara för att en kvinna får 100 mail när hon registrerar sitt konto så betyder inte det att det är ett vinnande koncept som leder till den relationen hon vill ha eller att hon ens vill svara på något av dessa meddelandena.
ser mig om bland mina vänner och ingen av dom följer nog de könsrollerna. Finns det riktigt tycke och kemi så är kvinnan minst lika aktiv som mannen.
skillnaden är att kvinnor fiskar med spö & drag och män fiskar med nät. mer är inte alltid bättre. Du verkar tro att det bara är att välja och vraka mellan dessa 100 mail och att det måste ju finnas flera perfekta män bland dom, och att hon borde vara mindre kräsen för det är orättvist för männen annars. Kvinnors attraktion fungerar inte på samma sätt som mäns och vill du verkligen bli tillsammans med en person som inte finner dig attraktiv?
Bara för att en kvinna får 100 mail när hon registrerar sitt konto så betyder inte det att det är ett vinnande koncept som leder till den relationen hon vill ha eller att hon ens vill svara på något av dessa meddelandena.
ser mig om bland mina vänner och ingen av dom följer nog de könsrollerna. Finns det riktigt tycke och kemi så är kvinnan minst lika aktiv som mannen.
skillnaden är att kvinnor fiskar med spö & drag och män fiskar med nät. mer är inte alltid bättre. Du verkar tro att det bara är att välja och vraka mellan dessa 100 mail och att det måste ju finnas flera perfekta män bland dom, och att hon borde vara mindre kräsen för det är orättvist för männen annars. Kvinnors attraktion fungerar inte på samma sätt som mäns och vill du verkligen bli tillsammans med en person som inte finner dig attraktiv?
Beror ju på vad man tänkt ha fisken till. Om alla hundra fiskarna är sill och gädda men jag inte gillar det?
jag kanske ville ha abborre eller clownfisk.
klart att man kanske tänker om när man ser fiskarna. Kanske jag är lite sugen på sill med mos, men faktum kvarstår ju att det nog inte är det som jag har behov av någonsin (eller just nu) och riktigt så hungrig var jag faktiskt inte.
sen är beteende i nätapparna annorlunda på hur det fungerar i verkligheten.
? Nej, det är ju blott och bart en mediebild. Så ser det inte ut i verkligheten. Det är ytterst sällan kvinnor tar initiativ på krogen. Men många kvinnor tror själva på myten om den initiativrika kvinnan och att alla andra kvinnor är så. Men det är de inte. Det har inte blivit mer jämställt på krogen.