• SnusKalle

Kortare kille med stor, eller längre med normalstor?

Skulle du som tjej föredra en kortare kille med en stor kuk, eller en lång kille med en normalstor kuk? 

I övrigt är båda lika snygga, vältränade, erfarna osv. Det enda som skiljer är längd och storlek.

Vad som är en kort/lång kille är din egna subjektiva bedömning, samma sak gäller för vad som är en stor/normalstor kuk. Att skriva ut siffror skulle bara leda till att folk hakar upp sig på centimetrar hit och dit.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kortare kille med stor, eller längre med normalstor?
  • Anonym (..)

Så det är alla alternativ menar du? Fattigt. 

Jag vill ha en kortare kille (eftersom jag själv är kort) och om vi nu måste kommentera kukstorlek, så hellre en normalstor än stor. 

• Anonym (normal)
    Anonym (..) skrev 2023-09-22 14:59:48 följande:

Så det är alla alternativ menar du? Fattigt. 

Jag vill ha en kortare kille (eftersom jag själv är kort) och om vi nu måste kommentera kukstorlek, så hellre en normalstor än stor. 

Vilka mått är normalstora ?
  • Anonym (H)
    Anonym (normal) skrev 2023-09-22 15:08:11 följande:
    12-18 
  • Anonym (Den långa killen)

Jag föredrar långa män, ju längre ju bättre (får man säga så som dvärgväxt på 130? Jag tror inte det men jag gör det ändå)

Men då min vagina är typ 10cm djup och djupare än så gör ont är en lång snopp bortkastat på mig. Han får gärna ha det men absolut inte försöka pressa in hela ändå. Tänk mer att jag är pennvässare uppe på toppen av snoppen än att jag är ett garage att parkera i.  

• SnusKalle
    Anonym (normal) skrev 2023-09-22 15:08:11 följande:
    Jag valde att inte skriva det för att då skulle tråden nog bli en diskussion om storlek. Normalt är det man upplever som normalt, något som inte litet men inte stort heller. 

Samma sak om längd. Hur lång är en lång kille? En del tycker 175 är långt, andra tycker 180 är kort. Tycker den subjektiva upplevelsen är mer intressant än att fastna i siffror.
  • Anonym (normal)
    SnusKalle skrev 2023-09-22 16:51:04 följande:
    Jag valde att inte skriva det för att då skulle tråden nog bli en diskussion om storlek. Normalt är det man upplever som normalt, något som inte litet men inte stort heller. 

Samma sak om längd. Hur lång är en lång kille? En del tycker 175 är långt, andra tycker 180 är kort. Tycker den subjektiva upplevelsen är mer intressant än att fastna i siffror.
    Tro ändå att många killar vill veta vilka mått som är okej elr bäst.
  • Anonym (Man 53 år)
    SnusKalle skrev 2023-09-22 14:38:07 följande:
    Kortare kille med stor, eller längre med normalstor?

Skulle du som tjej föredra en kortare kille med en stor kuk, eller en lång kille med en normalstor kuk? 

I övrigt är båda lika snygga, vältränade, erfarna osv. Det enda som skiljer är längd och storlek.

Vad som är en kort/lång kille är din egna subjektiva bedömning, samma sak gäller för vad som är en stor/normalstor kuk. Att skriva ut siffror skulle bara leda till att folk hakar upp sig på centimetrar hit och dit.

Blir bara så less på ännu en sån här tråd där det går ut på att diskutera längd/ storlek etc.

Kan alla ni försöka tagga ner och acceptera att det är olika mellan olika människor. Och olika människor föredrar olika.

/ man och ordinär på alla sätt,
    varken stor eller liten och inte lång eller kort heller..
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Man 53 år)

Visst har du en poäng att det går att bara lämna trams oemotsagt. Det kan jag förstå - men att antyda funktionsvariation skulle ligga till grund för att jag inte tycker som du anser jag säger en del om din människosyn. 

Anonym (normal) skrev 2023-09-22 17:40:50 följande:
    Väldigt märkligt att man gå in på en tråd man inte gillar? gör du det med alla tråda du inte gillar? ett tips är att du går in på tråda som intressera dig! elr är du handikappad å inte fattar ?
  • Anonym (Droppa)
    Anonym (normal) skrev 2023-09-22 17:40:50 följande:
    Väldigt märkligt att man gå in på en tråd man inte gillar? gör du det med alla tråda du inte gillar? ett tips är att du går in på tråda som intressera dig! elr är du handikappad å inte fattar ?
    Anmält. 
  • Anonym (normal)
    Anonym (Droppa) skrev 2023-09-22 18:48:40 följande:
    Anmält. 
    Varför?
  • Anonym (Pluss)

Längre man med normal kuk eftersom längden alltid kommer före för mig. En stor snopp är inte skön heller så.

• Anonym (K)

Kort man med normal k*k, tack

• Anonym (M)

Min man är 189 cm och har en 18 cm kuk. Känns lagom. Vill inte ha en kortare man med längre kuk.

• Anonym (långsamt tack)

jag skäms att gå runt med någon under 180..

har en kk på typ 175 som jag aldrig vill ses tillsammans med offentligt. p g a lönsamheten i att sjunka i status...

män som inte har längden på sin sida.. 
    jag är ledsen.... men ni har dragit dödens lott hör i livet.. 

• Anonym (??)
    Anonym (långsamt tack) skrev 2023-09-24 16:24:05 följande:

jag skäms att gå runt med någon under 180..

har en kk på typ 175 som jag aldrig vill ses tillsammans med offentligt. p g a lönsamheten i att sjunka i status...

män som inte har längden på sin sida.. 
    jag är ledsen.... men ni har dragit dödens lott hör i livet.. 

Hur stor kuk har 1.75 mannen då?
  • Pixxel

Detta är en intressant tråd, men hade varit roligare om alternativet med lång kille var liten kuk och inte mellanstor.

Vad skulle ni tjejer välja mellan en ful kille som är 1.90 lång eller en snygg kille som är 1.68 lång typ?

Svar på tråden Kortare kille med stor, eller längre med normalstor?