• Sazzo88

    Kollega samt privatvänskap av motsatt kön

    Jag har en manlig kollega. Som nyss kommit till min arbetsplats.Jag är 30+ och han 20+ det skiljer 14 år mellan oss.
    vi har blivit goda vänner på jobbet då vi känns väldigt lika varandra,skojar och har det kul ihop. 
    Han är en person som jag skulle kunna lära känna och umgås med på fritiden också. Tror han vill det också.
     
    Är dock en person som har en tendens att bry mig om vad andra ska tycka och tycker. Och på mitt arbete är det en massa kvinnliga kollegor som jag vet är väldigt duktiga på att snacka.

    Har inte berättat för mina kollegor att jag och min sambo har gått isär då det inte varit tillfälle samt att jag tycker inte direkt om att prata om mitt privatliv på jobbet.
    Kan tro att dem har lättare att förstå annars om vi skulle umgås men samtidigt är det bara vänskap. Iallafall från min sida.
    vågsr jag utveckla arbetskollega till vänner utanför jobbet?

  • Svar på tråden Kollega samt privatvänskap av motsatt kön
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Förutspår)

    Jag tror att nyskild/nyseparerad kvinna runt 35 som är nära kompis med söt heterosexuell kille på 20 kan vara oskyldigt i kanske en vecka. Max. Sedan går det vidare från det. 

    Jag rekommenderar p-stav eller p-piller för kondom vet jag att det kommer slarvas med... om det ens kommer på frågan alls. 

  • Anonym (Nagellack)
    Sazzo88 skrev 2023-09-22 16:56:43 följande:
    Kollega samt privatvänskap av motsatt kön

    Jag har en manlig kollega. Som nyss kommit till min arbetsplats.Jag är 30+ och han 20+ det skiljer 14 år mellan oss.
    vi har blivit goda vänner på jobbet då vi känns väldigt lika varandra,skojar och har det kul ihop. 
    Han är en person som jag skulle kunna lära känna och umgås med på fritiden också. Tror han vill det också.
     
    Är dock en person som har en tendens att bry mig om vad andra ska tycka och tycker. Och på mitt arbete är det en massa kvinnliga kollegor som jag vet är väldigt duktiga på att snacka.

    Har inte berättat för mina kollegor att jag och min sambo har gått isär då det inte varit tillfälle samt att jag tycker inte direkt om att prata om mitt privatliv på jobbet.
    Kan tro att dem har lättare att förstå annars om vi skulle umgås men samtidigt är det bara vänskap. Iallafall från min sida.
    vågsr jag utveckla arbetskollega till vänner utanför jobbet?


  • Anonym (Nagellack)
    Anonym (Förutspår) skrev 2023-09-22 17:12:23 följande:

    Jag tror att nyskild/nyseparerad kvinna runt 35 som är nära kompis med söt heterosexuell kille på 20 kan vara oskyldigt i kanske en vecka. Max. Sedan går det vidare från det. 

    Jag rekommenderar p-stav eller p-piller för kondom vet jag att det kommer slarvas med... om det ens kommer på frågan alls. 


    Är dock inte nyseparerad. skulle aldrig kunna gå så långt så länge vi jobbar med varandra 
  • Anonym (h)
    Anonym (Nagellack) skrev 2023-09-22 17:25:58 följande:
    Är dock inte nyseparerad. skulle aldrig kunna gå så långt så länge vi jobbar med varandra 
    says who?
  • Tecum

    Du är singel, vad är problemet? Och om ni träffas utanför jobbet är det ingen som behöver få veta något. Och om de skvallrar. låt dem. Bara kör!

  • Anonym (Arne)
    Tecum skrev 2023-09-22 21:10:04 följande:

    Du är singel, vad är problemet? Och om ni träffas utanför jobbet är det ingen som behöver få veta något. Och om de skvallrar. låt dem. Bara kör!


    Sazzo88 skrev 2023-09-22 16:56:43 följande:
    Kollega samt privatvänskap av motsatt kön

    Jag har en manlig kollega. Som nyss kommit till min arbetsplats.Jag är 30+ och han 20+ det skiljer 14 år mellan oss.
    vi har blivit goda vänner på jobbet då vi känns väldigt lika varandra,skojar och har det kul ihop. 
    Han är en person som jag skulle kunna lära känna och umgås med på fritiden också. Tror han vill det också.
     
    Är dock en person som har en tendens att bry mig om vad andra ska tycka och tycker. Och på mitt arbete är det en massa kvinnliga kollegor som jag vet är väldigt duktiga på att snacka.

    Har inte berättat för mina kollegor att jag och min sambo har gått isär då det inte varit tillfälle samt att jag tycker inte direkt om att prata om mitt privatliv på jobbet.
    Kan tro att dem har lättare att förstå annars om vi skulle umgås men samtidigt är det bara vänskap. Iallafall från min sida.
    vågsr jag utveckla arbetskollega till vänner utanför jobbet?



    Du hade inte skrivit det här inlägget om du inte var intresserad av mer. Kompis? Varför ljuga för dig själv? Bjud hem pojken.
  • Anonym (Exakt!)
    Anonym (Förutspår) skrev 2023-09-22 17:12:23 följande:

    Jag tror att nyskild/nyseparerad kvinna runt 35 som är nära kompis med söt heterosexuell kille på 20 kan vara oskyldigt i kanske en vecka. Max. Sedan går det vidare från det. 

    Jag rekommenderar p-stav eller p-piller för kondom vet jag att det kommer slarvas med... om det ens kommer på frågan alls. 


    Japp, håller med dig helt och kan ärligt säga att det inte ens är oskyldigt i en vecka. Skäms 

    Och ja, även det andra kan jag bekräfta. Visst kom kondomen på först men när den ändå halkat av körde vi vidare. Ja, vi var helt nyktra men jag erkänner att i stundens hetta försvann förnuftet.

    Så här mer än ett år senare ligger vi fortfarande med varandra. Dock skiljer det några fler år mellan  oss men sexet är ju helt underbart så vi fortsätter. En graviditet har det blivit och jag var så "glad" när det blev missfall för då slapp vi ta ett tufft beslut. Jag har vuxna barn och han en liten och säger sig inte vilja ha fler. 
Svar på tråden Kollega samt privatvänskap av motsatt kön