• Vadvetjag00

    Mitt fel fest?

    Hejsan! Min kille ska på en fest imorgon någon som fyller.

    Han började bråka med mig idag, kan övertänk så undrar bara!

    Han bråka med mig idag och han ska på en fest imorgon undrar bara om jag övertänker eller om de kan vara valid. 

    Som sagt han ska dit med en massa tjejer och gillar inte att ha med mig tror ni han skapar detta för att kunna gå dit själv imorgon eller att han faktiskt är sur?

    Brpker var att jag frågade för många frågor om mitt övertänkande och nu är han sur?

    Såklart vet jag att mina frågor kan bli mycket och han faktiskt är sur, eller tror ni att han vill gå dit själv så han kan låssas vara singel o stöta på tjejer?

    Vi är 23 och 24

  • Svar på tråden Mitt fel fest?
  • Anonym (Hm)

    Om du pratar om du skriver är det troligt att han är sur på riktigt. 

    Du ställer frågor om ditt övertänkande eller är det ditt övertänkande som får dig att ställa frågor?

    jag gissar på det sistnämnda. 


    Du hade nog märkt om han gjorde samma sak tidigare inför fester. brukar han starta bråk eller konflikter dagen innan fest Och vad är orsaken till att du inte kan följa med?

  • Anonym (Xionara)

    Om du har anledning att tro att han flirtar med andra tjejer så kanske du ska fråga dig om han är rätt kille för dig. Är man tillsammans med någon man älskar så flirtar man inte med andra. Punkt slut. 

  • felicityporter

    Klarar ni inte ha ett bråk utan att bli så jävla osams att ni inte ens kan vistas på samma fest dagen efter? I så fall tror jag inte ni har någon framtid tillsammans? 😉

Svar på tråden Mitt fel fest?