• Anonym (fniss)

Är du en fin flicka?

Eller låtsas du vara en?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är du en fin flicka?
  • Anonym (Hm)

För det första - Vad är en fin flicka? Att man inte ligger runt?
    Då är det jag antar jag.
    Jag är väldigt attraktiv och har många män efter mig men jag är inte så intresserad av sex och har bara haft två partners.

• Anonym (asg)
    Anonym (Hm) skrev 2024-03-13 11:22:15 följande:

För det första - Vad är en fin flicka? Att man inte ligger runt?
    Då är det jag antar jag.
    Jag är väldigt attraktiv och har många män efter mig men jag är inte så intresserad av sex och har bara haft två partners.

"Jag är väldigt attraktiv", jag skrattar lika mycket varje gång säger något sånt om sig själv!

Tack för dagens garv! Demon
  • Anonym (Vår)
    Anonym (1800-talet?) skrev 2023-09-25 07:02:15 följande:
    DU verkar har en gammeldags och unken kvinnosyn.
    Fin flicka som är oskyldig och uppträder inte utmanande.
    Annars är man vaddå?
    Vad är det du inte fattar?
    Alla visar inte sin sexualitet öppet och pratar om det öppet och då verkar du tro att dom kvinnorna är fina flickor.
    Men många ger väl sig hän tillsammans med sin partner.
    Lever du kvar i 1800-talet?
    Vad är man om man inte är fin flicka?
    Du visar din totala oförståelse för hur kvinnor och människor överhuvudtaget fungerar. 
    Alla visar inte allt utåt men har ändå ett välfungerande sexliv där dom kan vara väldigt sexiga.
    Du skulle aldrig fråga om en man är en fin man eller ej, visar bara på din unkna kvinnosyn. Bedrövligt!
    Håller med
  • Auditanne

Nej, det är jag inte. Är varken fin eller ful enligt trådstartarens vanskliga resonemang.

• Anonym (Hm)
    Anonym (asg) skrev 2024-03-13 11:47:25 följande:
    "Jag är väldigt attraktiv", jag skrattar lika mycket varje gång säger något sånt om sig själv!

Tack för dagens garv!  // Demon
    Jag är det faktiskt ☺️
    För mig gör det inget att du skrattar när du läser inlägg. Bättre att vara glad än sur 😊
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (fniss) skrev 2023-09-24 11:01:17 följande:
    Är du en fin flicka?

Eller låtsas du vara en?

Fina flickor kommer till himmelen - och dom andra, dom kommer hur långt som helst!!FlörtTungan ute
  • Anonym (asg)
    Anonym (Jaha) skrev 2024-03-13 11:48:40 följande:
    Och jag brukar garva åt att såna som ni svenskar alltid blir så avundsjuka Demon
    AVundsjuk på vad?
  • Anonym (asg)
    Anonym (Hm) skrev 2024-03-13 12:26:06 följande:
    Jag är det faktiskt ☺️
    För mig gör det inget att du skrattar när du läser inlägg. Bättre att vara glad än sur 😊
    Du är inte medveten om att sånt sitter i betraktarens ögon?
  • Anonym (Hm)
    Anonym (asg) skrev 2024-03-13 14:41:08 följande:
    Du är inte medveten om att sånt sitter i betraktarens ögon?
    Sjävklart. Det är många män och kvinnor som har sagt till mig att jag är vacker. Själv tycker jag att jag är attraktiv. Jag har bra självförtroende så varför ska jag ljuga och säga att jag inte är det?  Konstigt att det stör dig 😉
  • Anonym (asg)
    Anonym (Jaha) skrev 2024-03-13 14:50:47 följande:
    Vet inte vad det är du blir avundsjuk på. Har inte lika bräckliga känslor till sånt därsom du har.. Men att något är fel med att andra människor är snygga verkar uppenbart?
    Vad yrar du om egentligen?
  • Anonym (asg)
    Anonym (Hm) skrev 2024-03-13 15:13:33 följande:
    Sjävklart. Det är många män och kvinnor som har sagt till mig att jag är vacker. Själv tycker jag att jag är attraktiv. Jag har bra självförtroende så varför ska jag ljuga och säga att jag inte är det?  Konstigt att det stör dig 😉
    Självklart. De som tycker det har sagt det. Resten skulle knappast ljuga bara för "att".
    Sen är det ju bra att du har bra självförtroende, men ibland kan det bli så att det slår över.

Du kan ju säga att DU tycker att du är attraktiv, men att säga att du ÄR det blir bara dumt.
  • Anonym (Hm)
    Anonym (asg) skrev 2024-03-13 15:19:42 följande:
    Självklart. De som tycker det har sagt det. Resten skulle knappast ljuga bara för "att".
    Sen är det ju bra att du har bra självförtroende, men ibland kan det bli så att det slår över.

Du kan ju säga att DU tycker att du är attraktiv, men att säga att du ÄR det blir bara dumt.
    Det är dumt att säga åt andra hur de ska säga och vad de ska säga.  Sluta vara så sur du var ju så glad från början 😉
    Bye bye
  • Anonym (asg)
    Anonym (Hm) skrev 2024-03-13 15:29:35 följande:
    Det är dumt att säga åt andra hur de ska säga och vad de ska säga.  Sluta vara så sur du var ju så glad från början 😉
    Bye bye
    Fast ibland behöver en del lite vägledning för att inte göra bort sig för mycket. Oskyldig

Bye bye
Svar på tråden Är du en fin flicka?