• Anonym (Enola)

Han gör livet värt att leva!

Tycker det inte är så kul livet numera. Ensam är man. Har inga kompisar. Min ända kompis svek en och var dum. Då kom denna kille in som tröst. Han var inte som han men jag önskade han var som han. han dumpade mig dock efter 5 månader då slutade den svara på instagram. Men han gör iallafall livet värt att leva. Tycker inget är kul längre efter corona. Har ingen att åka utomlands med heller längre vilket man älskade och as tråkigt nu när jag ej har nån att åka utomlands med längre för morsan orkar ej längre! Sen 2017 suger det faktiskt. Var bättre innan 2017! det är så tråkigt allt. allt blir roligare med vänner .trött på att göra allt själv. personen har mycket vänner och blev vi vänner skulle allt bli roligare

• Svar på tråden Han gör livet värt att leva!
  • Anonym (Enola)

Jag drömmer varje dag att han friar och vi gifter oss

• Anonym (Enola)

Vilken askung sage ens liv skulle bli då!! Sen åker vi på bröllopsresa til dubai så en resan ann man på nya passet. man skaffa 1 år sedan!

• Anonym (försök)

Försök släpp det gamla och föreställningen om hur det hade kunnat vara.

Försök istället bygga upp nåt nytt där du är nu. Vad tycker du är kul att göra? Gör det mer!

Saknar du vänner? Börja på ett intresse typ en hobby. Försök hitta nya vägar.

Den du är nu är inte den du var då. Så det du önskar i det gamla kommer ändå aldrig upprepa sig.

Plantera nytt!

• Anonym (Reality check)

Ts, du har verkligen ingen sund tillvaro och en man är aldrig lösningen på något. Livets värde avgörs INTE av om man har en relation eller inte. Och varför kan du inte resa utomlands? Det kan man göra ensam, eller åka på gruppresa. Då kan du träffa nya vänner. Ledsen att säga det men det stora problemet här är din attityd till livet. Om du varit så här nere sedan 2017 är det dags att ta tag i måendet! Sök hjälp.

• Anonym (Enola)
    Anonym (Reality check) skrev 2023-09-27 08:34:20 följande:

Ts, du har verkligen ingen sund tillvaro och en man är aldrig lösningen på något. Livets värde avgörs INTE av om man har en relation eller inte. Och varför kan du inte resa utomlands? Det kan man göra ensam, eller åka på gruppresa. Då kan du träffa nya vänner. Ledsen att säga det men det stora problemet här är din attityd till livet. Om du varit så här nere sedan 2017 är det dags att ta tag i måendet! Sök hjälp.

Nej jag kan ej åka ensam nån måste passa toan sen är man funktioshidnrad och kan ej det själv
  • Anonym (Reality check)
    Anonym (Enola) skrev 2023-09-27 10:25:10 följande:
    Nej jag kan ej åka ensam nån måste passa toan sen är man funktioshidnrad och kan ej det själv
    Men då är det ju en assistent eller hemtjänst eller liknande du behöver, inte en man. Du kan inte förvänta dig att en partner ska vara din vårdare!
  • Anonym (Enola)
    Anonym (Reality check) skrev 2023-09-27 10:45:44 följande:
    Men då är det ju en assistent eller hemtjänst eller liknande du behöver, inte en man. Du kan inte förvänta dig att en partner ska vara din vårdare!
    Jo men vill ha en kille nej jag har bara lite vanföreställningar får ej åka själv nån la godis jag trodde var knark i en s väska senast när jag lämna väskan när jag var på toa. tuggummit hadej ag ej köpt
  • felicityporter
    Anonym (Enola) skrev 2023-09-27 13:47:08 följande:
    Jo men vill ha en kille nej jag har bara lite vanföreställningar får ej åka själv nån la godis jag trodde var knark i en s väska senast när jag lämna väskan när jag var på toa. tuggummit hadej ag ej köpt
    Har du pratat med läkaren om att eventuellt se över din medicinering så att dina vanföreställningar försvinner eller åtminstone minskar såpass mycket att du kan resa och gå på toa?
  • felicityporter

Jag menar om du nu är sjuk är det inte bra att ha så dålig sjukdomsinsikt att du verkligen tror att någon skulle lägga droger maskerade som tuggummi i din resväska och finna det mer troligt att det skulle vara droger än att du själv råkade lägga tuggummi där och sedan råkade glömma det (vilket ju är den troliga förklaringen).

• Anonym (Enola)
    felicityporter skrev 2023-09-28 02:46:02 följande:

Jag menar om du nu är sjuk är det inte bra att ha så dålig sjukdomsinsikt att du verkligen tror att någon skulle lägga droger maskerade som tuggummi i din resväska och finna det mer troligt att det skulle vara droger än att du själv råkade lägga tuggummi där och sedan råkade glömma det (vilket ju är den troliga förklaringen).

Nej köpte ej toy i påse
  • felicityporter
    Anonym (Enola) skrev 2023-09-28 15:41:07 följande:
    Nej köpte ej toy i påse
    Så du menar att den mest rimliga förklaringen är att någon annan lagt droger och maskerat det som TOY?
  • USA111
    felicityporter skrev 2023-09-28 15:51:43 följande:
    Så du menar att den mest rimliga förklaringen är att någon annan lagt droger och maskerat det som TOY?

Ja finns knark godis
  • felicityporter
    USA111 skrev 2023-09-28 18:55:31 följande:
    Det finns thc-godisar (som är märkta som det, dock relativt ovanliga i Sverige och de är ganska dyra och inget man ger någon gratis bara sådär) men verkligen inte i TOY.
  • USA111
    felicityporter skrev 2023-09-28 19:06:32 följande:
    Det finns thc-godisar (som är märkta som det, dock relativt ovanliga i Sverige och de är ganska dyra och inget man ger någon gratis bara sådär) men verkligen inte i TOY.
    detta var i tyskland
  • felicityporter
    USA111 skrev 2023-09-28 19:07:43 följande:
    detta var i tyskland
    Spelar ingen roll, thc godisar ser inte ut som TOY och är inte märkta som TOY. Sannolikheten att någon skulle göra sig besväret att trycka egna thc-godisar i form av TOY tuggummi och dessutom ge dig dessa gratis är OBEFINTLIG. Det måste du väl ändå inse själv? Gör du inte det bör du på riktigt säga till din läkare att din nuvarande medicinering verkar vara otillräcklig och du behöver se om hela din medicinlista. Skriver detta i all välmening! ❤️
Svar på tråden Han gör livet värt att leva!