• Fashiongirl

    Hur ska jag göra?

    I juli var jag i Rättvik. När jag var inne på en mataffär där såg jag en kille som sa hej till mig. Då blev jag lite intresserad. Vet inte om det var för att vara trevlig eller för att han tyckte att jag var snygg (eller hur man ska säga). Pga diagnoser jag har vågade jag inte vända mig om och säga hej eller liknande tillbaka. Några dagar senare fick jag reda på vem han var genom facebook och sen hittade jag hans Instagram. Han är så fin och vill att det ska bli vi. Skickade följarförfrågan för en månad sedan typ som han godkände. Jag har inte vågat skriva till honom och han har inte skrivit till mig. Det har snart gått två månader och jag har tänkt typ 24/7 på honom. Jag har aldrig tänkt på en kille så länge tidigare. Kanske för att han sa hej till mig och det har aldrig hänt mig tidigare. Jag ska till ett boende i samma ?stad? som hans pappa bor i. Om vi skulle börja skriva och han ska dit mitt boende är, att vi kanske kan träffas. Hur ska jag göra? Vad ska jag skriva? Kan jag likea hans senaste bild (från 13 juli.) och att han kanske skriver till mig sen? Om vi skulle ses, vad pratar man om?

  • Svar på tråden Hur ska jag göra?
Svar på tråden Hur ska jag göra?