• Anonym

Varför pressar han in de inre blygdläpparna?

Jag har ett märkligt problem. Jag har en pojkvän som inte särar på de inre blygdläpparna när vi har samlag. Det betyder att de blir klämda och inpressade. Det gör ont. Det är inte skönt när man trycker in penis och samtidigt blir de inre blygdläpparna klämda och inpressade. såklart ramlar penis ut lättare också
    Jag säger varje gång tydligt vad problemet är . Vad han borde göra istället. Att det gör ont när han gör så. 
    Men ändå gör han detta varje gång.
    Jag undrar verkligen varför han gör så?
    Vi har extremt sällan sex. Han tar aldrig initiativ.

• Svar på tråden Varför pressar han in de inre blygdläpparna?
  • Anonym
    Anonym (lolololololol) skrev 2023-09-27 23:14:26 följande:
    Nej, jag menar när du tar upp det i ett vanligt samtal med att du nämner smärtan och när du avbryter sexet pga smärtan. Som vore logiskt att göra.
    Men det har jag
  • Anonym (Man)
    Anonym skrev 2023-09-27 23:02:34 följande:
    Nej de är inte stora
    Ingen annan kille har lyckats klämma in och pressa dom
    Synd att din kille inte lyssnar på dig när ni pratar om det. Struntar han bara i att det gör ont?
  • Anonym
    Anonym (Man) skrev 2023-09-27 23:26:30 följande:
    Synd att din kille inte lyssnar på dig när ni pratar om det. Struntar han bara i att det gör ont?
    ja
  • Anonym (lolololololol)
    Anotnym skrrev 2023-09-27 23:16:20 fölolljande:
    Men det har jag
    Garanterat inte med tanke på hur fåordig du är.
  • Anonym (J.A)
    Anonym skrev 2023-09-27 23:12:45 följande:
    Nej det stämmer ej. Har väldigt mycket lubrikation.
    Om du har lite större inre blygdläppar kan det kanske bero på det att den inte glider in, så är det för mig
  • Mimosa86

Behöver detta vara ett problem?

Ta tag i staken och för själv in den i dig. Ibland ligger man ju i lite svåra vinklar (skeden) och då kan det ju bli tryckande som blir fel. 

Du får vara kvinna nog och ta saken ingens händer :)

• Meddelande borttaget
  • Anonym (H)
    Anonym skrev 2023-09-27 22:43:35 följande:
    Varför pressar han in de inre blygdläpparna?

Jag har ett märkligt problem. Jag har en pojkvän som inte särar på de inre blygdläpparna när vi har samlag. Det betyder att de blir klämda och inpressade. Det gör ont. Det är inte skönt när man trycker in penis och samtidigt blir de inre blygdläpparna klämda och inpressade. såklart ramlar penis ut lättare också
    Jag säger varje gång tydligt vad problemet är . Vad han borde göra istället. Att det gör ont när han gör så. 
    Men ändå gör han detta varje gång.
    Jag undrar verkligen varför han gör så?
    Vi har extremt sällan sex. Han tar aldrig initiativ.

Men vaddå, har du sladdriga köttgardiner eller? Jag fattar inte, har aldrig haft det problemet så jag kan tyvärr inte relatera. 
  • RaYzLeR
    Anonym (H) skrev 2023-09-28 00:56:49 följande:
    Men vaddå, har du sladdriga köttgardiner eller? Jag fattar inte, har aldrig haft det problemet så jag kan tyvärr inte relatera. 
    Jag förstår inte heller. Jag har aldrig haft dom problem som ts skriver med mina flickvänner.
  • Anonym (K)
    Mimosa86 skrev 2023-09-27 23:35:13 följande:

Behöver detta vara ett problem?

Ta tag i staken och för själv in den i dig. Ibland ligger man ju i lite svåra vinklar (skeden) och då kan det ju bli tryckande som blir fel. 

Du får vara kvinna nog och ta saken ingens händer :)

Min killes favoritställning är just skeden så det blir nästan alltid den .. och jag förstår hur du menar. Vet inte om det är just att blygdläpparna kläms men ibland går den inte in helt enkelt och han trycker liksom ?fel? så att jag måste hjälpa till.. ibland måste man hålla på och trixa ett tag för att det ska gå.   Och det är nog inte att jag är extremt trång , har barn och är nog ganska normal på den fronten haha. 

Håller med om att TS nog får ?hålla upp? själv så kanske det blir bättre. 

• Anonym (Hut, hyfs och hållning)

Fattar han inte verbal information så är ju det enda att avbryta sexet varenda gång han gör så.

Kan han inte bete sig trots rak tillsägelse och det gör ont på dig så är det slutlekt.

• Anonym (M)

Han tycker kanske det är skönt så och därför låtsas ha glömt varje gång att han inte skulle göra så.

Svar på tråden Varför pressar han in de inre blygdläpparna?