Två totalt olika män...
Jag blev tillsammans med mitt ex när jag var 15 och vi höll ihop nästan 18 år. (Han är tio år äldre).
Med honom var klass och en fin yta viktigt. Vi bodde i ett rikt område och allt skulle se perfekt ut. Han la sig i precis allt jag gjorde och hur jag klädde mig. Urringat var inte okej, det såg billigt ut etc etc... Att få komplimanger och känna sig fin bara som man är fanns inte.
Till slut lyckades jag lämna det förhållandet och har äntligen börjat läka och hitta vem jag faktiskt är, och det är absolut inte den han försökte forma mig till.
Nu är jag tillsammans med en annan, som är exmakens totala motsats... på så många plan. Flyttade från den fina gräddhyllan till orten gud glömde. Vi lever inte direkt i överflöd om jag säger så, men ändå känner jag mig rikare än någonsin. Han ser mig och tycker att jag är vacker oavsett hur jag klär mig och hur sliten jag känner mig. Jag börjar vänja mig vid att jag bestämmer över mitt eget liv och att jag inte behöver fråga om lov...
Vet inte riktigt vad jag vill med tråden, kanske ge hopp till någon som är i samma sits jag var i för ett år sedan... för jag trodde att det var så mitt liv skulle förbli, att jag aldrig skulle få uppleva lycka... och aldrig trodde jag att jag skulle hitta den på ett så totalt oväntat ställe...