• Anonym Kaos

Crush På Grannen

Hej

jag behöver hjälp, jag vet inte va ja ska göra.

jag träffa en kille för ungefär 4 månader sen o de börja med att jag skulle till min syster men råka knacka fel o då öppna en kille så ja fick be om ursäkt o vi skratta lite o sånt o så gick jag men de är bara de att jag fall pladask för honom o kan inte sluta tänka på han

Och de är enda gången som ja har pratat me han, men han bor i lägenhetshuset ovanför mig och ja vet inte hur jag ska ta första steget eller fall ja bara ska låta de vara

Någon som har några tips hur jag ska gå tillväga?

• Svar på tråden Crush På Grannen
  • Anonym Kaos
    Anonym (just go for it) skrev 2023-10-03 15:53:48 följande:
    Ja, vågar du så är det tufft gjort. Jag skulle bli både smickrad, glad och vettskrämd  // Skrattande
    Haha jaa, men tänk om han blir för rädd så han säger nej hahah.

Nejdå men de är ju egentligen bara o testa o i värsta fall säger han ju nej Skrattande  värre änn så är de ju inte
  • Anonym Kaos
    Anonym (just go for it) skrev 2023-10-03 15:56:35 följande:
    För några år sen så var det en granne som stoppade mig i trapphuset. Vi hade bara hälsat på varann tidigare. Hon frågade om jag kunde hjälpa henne med en sak i lägenheten. "Inte nu men på fredag kanske" sa hon. Jag trodde att hon flirtade och stötte på mig. De flesta här trodde inte det. Inte min mamma och syster heller som jag berättade för. Jag berättade för två andra män, de trodde att hon flirtade.
    Hjälpte du henne eller va hände efter hon fråga? Nu blev ja nyfikenSkrattande
  • Anonym (just go for it)
    Anonym Kaos skrev 2023-10-03 16:17:40 följande:
    Haha jaa, men tänk om han blir för rädd så han säger nej hahah.

Nejdå men de är ju egentligen bara o testa o i värsta fall säger han ju nej Skrattande  värre änn så är de ju inte
    Haha, hans förlust i så fall Skrattande Jo, jag skulle bli nervös men skulle ändå ha träffat tjejen. Tycker absolut att du ska våga chansa, fler tjejer borde göra det.
    Anonym Kaos skrev 2023-10-03 16:18:59 följande:
    Hjälpte du henne eller va hände efter hon fråga? Nu blev ja nyfikenSkrattande
    Nej, blev inget, tror det blev missförstånd mellan oss. Hon har kollat in mig ibland, men jag vet inte om hon flirtade.
  • Anonym Kaos
    Anonym (just go for it) skrev 2023-10-03 16:30:59 följande:
    Haha, hans förlust i så fall Skrattande Jo, jag skulle bli nervös men skulle ändå ha träffat tjejen. Tycker absolut att du ska våga chansa, fler tjejer borde göra det.
    Jaa men då vet ja va ja ska göraSkrattande

Måste bara komma på något att sägaSkrattande
  • Anonym Kaos
    Anonym (just go for it) skrev 2023-10-03 16:32:29 följande:
    Nej, blev inget, tror det blev missförstånd mellan oss. Hon har kollat in mig ibland, men jag vet inte om hon flirtade.
    Okej de va ju synd
    Anonym Kaos skrev 2023-10-03 16:42:18 följande:
    Jaa men då vet ja va ja ska göraSkrattande

Måste bara komma på något att sägaSkrattande
    Säg "ligga ikväll?"

Haha, nej säg vad som helst, bara du visar att du vill träffa honom, hitta på nåt tillsammans.
    Anonym Kaos skrev 2023-10-03 16:43:19 följande:
    Okej de va ju synd
    Ja, det kändes spännande då, hade varit kul med en flirt, det är man inte bortskämd med.
  • Anonym Kaos
    Anonym (just go for it) skrev 2023-10-03 16:51:42 följande:
    Ja, det kändes spännande då, hade varit kul med en flirt, det är man inte bortskämd med.
    Jaa de ska ju aldrig vara lätt
  • Anonym Kaos
    Anonym (just go for it) skrev 2023-10-03 16:50:59 följande:
    Säg "ligga ikväll?"

Haha, nej säg vad som helst, bara du visar att du vill träffa honom, hitta på nåt tillsammans.
    Hahah, men då kommer frågan fall jag ska plinga på eller fall ja ska låtsats träffa på honom ifrån ingenstans på tex parkeringen efter jobbet
    Anonym Kaos skrev 2023-10-03 17:00:47 följande:
    Jaa de ska ju aldrig vara lätt
    Man önskar att det vore det, men...
    Anonym Kaos skrev 2023-10-03 17:02:33 följande:
    Hahah, men då kommer frågan fall jag ska plinga på eller fall ja ska låtsats träffa på honom ifrån ingenstans på tex parkeringen efter jobbet
    Jag skulle föredra om hon kommer fram och pratar ute, vid parkeringen t ex. Har grannar jag önskar gjorde så. Att de frågar om jag skulle vilja ta en promenad nån dag eller liknande.
  • Anonym Kaos
    Anonym (just go for it) skrev 2023-10-03 17:07:23 följande:
    Jag skulle föredra om hon kommer fram och pratar ute, vid parkeringen t ex. Har grannar jag önskar gjorde så. Att de frågar om jag skulle vilja ta en promenad nån dag eller liknande.
    Okej då kanske de är bäst o ta de på typ parkeringen då antar ja
    Anonym Kaos skrev 2023-10-03 17:59:21 följande:
    Okej då kanske de är bäst o ta de på typ parkeringen då antar ja
    Det är alltså bara vad jag tycker, andra kanske tycker annorlunda. Gör det som känns bäst för dig Glad
  • Anonym Kaos
    Anonym (just go for it) skrev 2023-10-03 18:48:11 följande:
    Det är alltså bara vad jag tycker, andra kanske tycker annorlunda. Gör det som känns bäst för dig Glad
    Jaa men de låter ju som de smartaste alternativet o då får ja ju veta på direkten fall han är intresserad eller inteSkrattande
Svar på tråden Crush På Grannen