• Anonym (Förvirrad)

Förstår inget?

Hade min mens 14/8
    Jag plussade 16/9 både med rfsu stickor 2stycken, 2 cleareblue digital och 1 clearblue digital med veckor. Tog dessa test mellan 16/9-26/9. Hade symtom som illamående, halsbränna och svullen mage.
    28/9 började det svida när jag kissade och komma pyttelite blod från urinen. Fick utskrivet antibiotika som jag påbörjade fredag 29/9. Fortsatte komma lite blod när jag kissade mellan 29/-30/9
    31/9 började jag blöda rikligt rån vaginan och få ont i magen åkte till gynakuten! Fick lämna urinprov, bm kommer tillbaka och säger att båda graviditetstesten är NEGATIVA! blir förvirrad och ledsen. Hon ville skicka hem mig men gick med på en undersökning av läkare. Läkaren gjorde VUL! Läkaren berättar att allt ser bra ut, men att det finns inga tecken på en graviditet. ? Han såg bara en tjock slemhinna. Jag blöder fortfarande riklugt med små klumpar men har ändå symtom kvar.. 
    Konstigt vid missfall att Läkaren inte kunde se några tecken på en graviditet. Läkaren räknade det som tidigt missfall, hade jag inte plussat innan hade Läkaren räknat det som sen mens.. men skulle varit runt v.6 borde inget något synas eller iallafall positivt graviditetstest?

• Svar på tråden Förstår inget?
  • Anonym (?)

Om det var ett så pass tidigt missfall så kanske det lilla som hunnit bildas redan hunnit komma ut

• Anonym (Förvirrad)

Men borde inte graviditetstestet vara positivt? Bm va också chockad över att det va negativt så fort. 

• Anonym (?)
    Anonym (Förvirrad) skrev 2023-10-05 10:39:32 följande:

Men borde inte graviditetstestet vara positivt? Bm va också chockad över att det va negativt så fort. 

Ja konstigt. Hormonerna har kanske inte hunnit stegra så pass mycket? Och om allt redan hunnit komma ut så kanske det gjorde så att hormonerna gick ur kroppen tidigare? Hoppas du blir gravid igen snart.
Svar på tråden Förstår inget?