• Anonym (B)

Fler som tycker att det är äckligt att suga t.ex. ?och annat

Okej folk skulle smälla av om dom visste hur länge jag har vart ihop med sambon och bara sugit en gång. 

det handlar inte om att HAN är äcklig, jag vet att folk resonerar så "men om du älskar hela honom borde du älska hans kuk" 

NEJ. Jag fattar inte att folk gör det. Alltså inget fel eller dömande. Men vet att folk suger av andra utan att dom duschat innan. Jag blir verkligen spyfärdig. Detsamma gäller att slicka fitta. 

på familjeliv är man typ sjuk i huvudet om man inte älskar att suga kuk, den känslan har jag här där alla verkar gilla att suga och ju perversare desto bättre. 

tycker folk inte att det äckligt med kissrester? för som sagt vet jag att alla inte duschar innan. 

jag tycker t.o.m. det är äckligt med en tvättad kuk. 

• Svar på tråden Fler som tycker att det är äckligt att suga t.ex. ?och annat
  • Anonym (Ingen nödvändighet för mig.)
    Kontakt skrev 2023-12-14 00:13:38 följande:
    Du har problem, det är inte äckligt att ha sex.
    Jag gillar fitta och vill att den smakar naturligt å ivill inte att den smakar tvål.
    Jag föredrar när den ser ut att sitta på en vuxen person och inte ett barn. Inget fel i detta.

Har du varit med om någon traumatisk händelse
    när du var barn? Inget illa menat
    Är ju snarare du som har nåt slags tvång som går in varje dag och ska porrtjafsa plus lägga ut en massa motbjudande bilder på dig själv. Sexmissbruk är inte sunt. Sök hjälp.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Johanna)
    Anonym (Ingen nödvändighet för mig.) skrev 2023-12-14 00:42:58 följande:
    Är ju snarare du som har nåt slags tvång som går in varje dag och ska porrtjafsa plus lägga ut en massa motbjudande bilder på dig själv. Sexmissbruk är inte sunt. Sök hjälp.
    Wow du går verkligen från klarhet till klarhet i din stackars hopplöst inskränkta tillvaro.

Lyfter på hatten för din beundransvärda energi och kapacitet att inte överhuvudtaget leverera kvalitet i din argumentation med de som avviker bara så lite från din tongivande absoluta uppfattning om hur saker ska vara och inte vara 

Lite speciellt med människor som har sådan fullständig brist på ödmjukhet i sin egen förträfflighet.

Grattis 
  • Meddelande borttaget
    Anonym (Johanna) skrev 2023-12-14 09:43:57 följande:
    Wow du går verkligen från klarhet till klarhet i din stackars hopplöst inskränkta tillvaro.

Lyfter på hatten för din beundransvärda energi och kapacitet att inte överhuvudtaget leverera kvalitet i din argumentation med de som avviker bara så lite från din tongivande absoluta uppfattning om hur saker ska vara och inte vara 

Lite speciellt med människor som har sådan fullständig brist på ödmjukhet i sin egen förträfflighet.

Grattis 
    Det är inget fel på mig eller någon av de andra kvinnorna härinne.

Det är du och såna som kontakt som bär på dessa störda perversiteter. Det är ni som är helt i avsaknad av kvalitet då ni bara försöker föra över era sjuka tankar på oss andra som inte är porrstörda. 
    Kontakt skrev 2023-12-14 13:16:58 följande:
    Då har jag inte nämt att jag gillar att slicka en rumpa och att jag gillar wet rakt in i munnen, hon kommer väl att spy rätt ut nu ha ha ha
    Hon kan inte ha det lätt eller om hon har en man så kan inte han ha det lätt ha ha ha
    Jodå, jag kan med lätthet leva då jag (till skillnad från dig) inte har några grisiga störda porrfetischer, precis som de flesta andra kvinnor inte har dem.
  • Meddelande borttaget
  • Dirtyminded
    Anonym (Ingen nödvändighet för mig.) skrev 2023-12-14 13:33:13 följande:

Det är du och såna som kontakt som bär på dessa störda perversiteter. Det är ni som är helt i avsaknad av kvalitet då ni bara försöker föra över era sjuka tankar på oss andra som inte är porrstörda. 
    Så... är alltså konsensus i tråden att oralsex kvalificeras som "störda perversiteter" och "sjuka tankar"? Cool
  • Anonym (Johanna)
    Dirtyminded skrev 2023-12-14 14:56:15 följande:
    Så... är alltså konsensus i tråden att oralsex kvalificeras som "störda perversiteter" och "sjuka tankar"? Cool
    Jag röstar för att oralsex är jätte-jätte-jätte äckligt!!

Usch usch usch usch
  • Dirtyminded
    Anonym (Johanna) skrev 2023-12-14 15:04:38 följande:
    Jag röstar för att oralsex är jätte-jätte-jätte äckligt!!

Usch usch usch usch
    Vet du, nu tror jag fröken är en liiiiiiten smula ironisk! Flört
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Johanna)
    Dirtyminded skrev 2023-12-14 15:37:59 följande:
    Vet du, nu tror jag fröken är en liiiiiiten smula ironisk! Flört
    Fasen också du genomskådade Solig
  • Anonym (?)

Spännande det här med "porrskada" kan jag tycka.
    Jag och min första riktiga flickvän provade lååångt innan internet (mitten 80-tal) en hel del av det som anses porrskadat i tråden. 
    Vi hade massor av munsex, ansiktssprut, analt och rakade varandra innan vi såg vår första porrfilm.
    På den tiden var det VHS och hyra på movie-box, hahaha
    Det vi såg hade vi redan provat om man säger så :)
    Så, inte så porrskadade men kanske "egenskadade" i så fall......

• Anonym (B)
    Anonym (Ingen nödvändighet för mig.) skrev 2023-12-14 13:33:13 följande:

👍
  • Anonym (B)

Användaren Johanna är nog mer än en person som bara gillar att ha lite oralsex. Personen, man eller kvinna har sen tidigare start försökt övertyga hur fantastiskt det är att suga och att alla borde älska det. 

• Anonym (Johanna)
    Anonym (B) skrev 2023-12-14 22:51:00 följande:

Användaren Johanna är nog mer än en person som bara gillar att ha lite oralsex. Personen, man eller kvinna har sen tidigare start försökt övertyga hur fantastiskt det är att suga och att alla borde älska det. 

Så fint att du berättar för alla att jag älskar oralsex.

Du har helt rätt i det du skriver Solig
  • Anonym (MrOral)
    Anonym (?) skrev 2023-12-14 21:54:58 följande:

Spännande det här med "porrskada" kan jag tycka.
    Jag och min första riktiga flickvän provade lååångt innan internet (mitten 80-tal) en hel del av det som anses porrskadat i tråden. 
    Vi hade massor av munsex, ansiktssprut, analt och rakade varandra innan vi såg vår första porrfilm.
    På den tiden var det VHS och hyra på movie-box, hahaha
    Det vi såg hade vi redan provat om man säger så :)
    Så, inte så porrskadade men kanske "egenskadade" i så fall......

Det är så lätt att hitta på ett begrepp som "porrskada" och skylla på det. Glad

De flesta människor har älskat oralsex sedan urminnes tider och gör det fortfarande. Jag tror tvärtom att de som inte tycker om det är väldigt "skadade"; de som inte kan njuta av saker som är helt sexuellt naturliga.

Själv känner jag en enorm lust när jag får gå ned på min kvinna och att få henne att njuta maximalt. Det är något av det finaste man kan ge sin partner.
  • Anders 386
    Anonym (MrOral) skrev 2023-12-15 11:02:27 följande:
    Det är så lätt att hitta på ett begrepp som "porrskada" och skylla på det. Glad

De flesta människor har älskat oralsex sedan urminnes tider och gör det fortfarande. Jag tror tvärtom att de som inte tycker om det är väldigt "skadade"; de som inte kan njuta av saker som är helt sexuellt naturliga.

Själv känner jag en enorm lust när jag får gå ned på min kvinna och att få henne att njuta maximalt. Det är något av det finaste man kan ge sin partner.
    Nu slog det över åt andra hållet...
    Sanningen är ju att vi inte kan styra över våra sexuella känslor. Vissa är hetero och andra homosexuella. Vissa tänder sexuellt på oralsex och andra gör det inte. Så har det alltid varit och det kommer alltid att vara på det sättet. Jag förstår inte varför det ska vara så svårt att acceptera att vi helt enkelt fungerar olika. 
Svar på tråden Fler som tycker att det är äckligt att suga t.ex. ?och annat