• Anonym (Unsatisfied)

Hur många har/använder satisfyer?

För något år sedan delades en reklamlänk för satisfyer i min mammagrupp. Jag insåg att över hälften redan hade en, och nästan alla andra hoppade på möjligheten att köpa en förmånligt. Jag kände mig ganska udda som aldrig testat något sånt, och inte känt behovet. 
    Numera ser jag reklam i dagstidningar och det framställs som allmänt vedertaget att en sån finns i varje hem. Min partner uttryckte en gång i början av vårt förhållsnde chock över att jag inte hade några sexleksaker öht.
    Numera är våra lustar i otakt och jag har börjat falla för reklamen, men är endå tveksam...

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur många har/använder satisfyer?
  • Anonym (V)

Prova, du kommer inte ångra dig. Fantastiska orgasmer (har womanizer men det är liknande). Min partner och jag använder den på mig, eller jag ensam. 

• Anonym (Har)

Vi har men använder den inte då det inte var en hitt. Tyvärr så fanns inte det svaret med i alternativet. Men här har du ett svar 🙋?♂️🙋?♀️

• Anonym (Unsatisfied)
    Anonym (Har) skrev 2023-10-12 18:38:21 följande:

Vi har men använder den inte då det inte var en hitt. Tyvärr så fanns inte det svaret med i alternativet. Men här har du ett svar 🙋?♂️🙋?♀️

Det är lite det jag är "rädd" för, att detska vara "jahapp". Fick någon form av redsksap av mina vänner när jag fyllde 25 (ca hundra år sedan, det var en grej då, fanns hemförsäljningspartyn och allt) och testade den någon gång mest för sakens skull men det var verkligen inget för mig. Sen behöll jag den väldigt länge för jag visste inte hur jag skulle göra mig av med den. Till slut lämnade jag den i elektronikskroten i soprummet när vi flyttade till hus.
  • Anonym (Inte bra)

Jag har haft en, men womanizer är mycket bättre. Använt båda men satisfyern bara några få gånger, den kan inte mäta sig med womanizern tyvärr.

• användarnamn08

Min fruga älskar sin och läser man alla recensioner där de säljs så tror man det är fake men fantastisk enligt frugan. Köp o testa , tror du kommer upptäcka en helt ny värld.

• Anonym (E)

Frågan är om du aldrig vill testa något nytt? Ja, satisfyer och andra lufttrycksvibratorer är populära men har du inget intresse för sexleksaker så har du inte. En bra vanlig vibrator kan lika gärna vara bättre för dig än en lufttryck men om du aldrig provat något..

• Anonym (Unsatisfied)
    Anonym (E) skrev 2023-10-12 21:19:50 följande:

Frågan är om du aldrig vill testa något nytt? Ja, satisfyer och andra lufttrycksvibratorer är populära men har du inget intresse för sexleksaker så har du inte. En bra vanlig vibrator kan lika gärna vara bättre för dig än en lufttryck men om du aldrig provat något..

Lufttryck? Jag är totalnovis på omådet men nu skrattar jag så jag gråter eftersom jag jobbar i en maskinhall där mycket drivs av tryckluft från kompressorer. Så, ja, det blir lite lustiga bilder imin hjärna 
  • Anonym (Har)

Tryck och pys is the shit sägs det 😅
    Men inte här, vi föredrar mer naturtroget.

• CatrineThn

Satisfyer är det som fick min lust tillbaka.
    Efter sexlöst äktenskap så fick man kämpa för att väcka lusten igen :)

• Sagofé
    CatrineThn skrev 2023-10-19 18:08:13 följande:

Satisfyer är det som fick min lust tillbaka.
    Efter sexlöst äktenskap så fick man kämpa för att väcka lusten igen :)

Solig
  • Anonym (Ursäkta att jag är vulgär men...)

Ursäkta om det här låter vulgärt men en sådan+ min mans tunga i stjärten samtidigt är det bästa som finns. Nej ni får inte pröva.

• CatrineThn
    Anonym (Ursäkta att jag är vulgär men...) skrev 2023-10-19 19:16:39 följande:

Ursäkta om det här låter vulgärt men en sådan+ min mans tunga i stjärten samtidigt är det bästa som finns. Nej ni får inte pröva.

Inte för att vara för intim, men satisfyer, samtidigt som stav av valfri typ... det gör underverk!
  • Sagofé
    Anonym (Ursäkta att jag är vulgär men...) skrev 2023-10-19 19:16:39 följande:

Så gott så gott så gott så gott!!!!! Drömmer
  • Anonym (Mr Satis)

Du bara måste prova. I vår säng var det en succé, hon kommer snabbt och härligt. Och jag kommer med min vibrerande slida för män.

Svar på tråden Hur många har/använder satisfyer?