• Jac1

    Vad göra

    Hej har träffat en kille han är väldigt snäll och go, men ibland säger han saker som får mig att fundera han kan kalla mig tjockis sen säger han att han bara skojar, sen tar han tag i min mage o säger att jag ska börja gymma för o bli av med den men samtidigt säger han att jag är fin som jag är, han kan låta bli att svara på ett meddelande i upp till en vecka  och nu när jag sa att allting känns dött i det här dejtandet som vi hållit på med så säger han att jag aldrig vill ses o att han trodde verkligen att jag hade mer att ge vad ska jag göra ? 

  • Svar på tråden Vad göra
  • Lynx123

    Inte snäll alls. Han kanske har ett snällt tonläge men varken det han säger eller gör låter ju särskilt snällt...eller vad tycker du själv?

  • Jac1
    Lynx123 skrev 2023-10-14 07:01:31 följande:

    Inte snäll alls. Han kanske har ett snällt tonläge men varken det han säger eller gör låter ju särskilt snällt...eller vad tycker du själv?


    Ja han har ett snällt tonläge när han säger det, men nej det är kanske inte så snällt jag har berättat om hur mitt ex gjorde på samma sätt fast värre och då säger han att det var en idiot men sen gör han samma själv fast mycket mildare
  • Anonym (Tjej)
    Jac1 skrev 2023-10-14 09:14:28 följande:
    Ja han har ett snällt tonläge när han säger det, men nej det är kanske inte så snällt jag har berättat om hur mitt ex gjorde på samma sätt fast värre och då säger han att det var en idiot men sen gör han samma själv fast mycket mildare
    Typiskt män. Har vart med om de flera gånger. man berättar något som man vart med om sen gör dom samma fast värre.
    fattar inte
  • Guldlock

    Det tar 5 sekunder att svara ett meddelande från dig. Hur många gånger om dagen tittar han i sin telefon? Jag tror inte hanr så intresserad tyvärr eller väldigt omogen.
    Att tala nedlåtande om din kropp är verkligen inte ok.
    Har du påtalat att du inte gillar hans storlek? Det finns kanske större?

  • Jac1
    Guldlock skrev 2023-10-15 23:38:41 följande:

    Det tar 5 sekunder att svara ett meddelande från dig. Hur många gånger om dagen tittar han i sin telefon? Jag tror inte hanr så intresserad tyvärr eller väldigt omogen.
    Att tala nedlåtande om din kropp är verkligen inte ok.
    Har du påtalat att du inte gillar hans storlek? Det finns kanske större?


    Ja jag tror inte han är så intresserad men nu när jag avslutat det så vill han träffas o vara intim skriver han,       nej det kändes inte okej att han gjorde det,   nej har aldrig gjort det vill inte tala illa om någons kropp.
  • Anonym (11)

    Avsluta det där bums. Ta bort alla kontaktvägar. Det där är inget att ha. 

Svar på tråden Vad göra