• Anonym (Ny)

Blöt fläck efter sex

detta kanske är en jättekonstig fråga? jag är tjej, har inte haft sex jätte många gånger men när jag haft det så är det alltid en blöt fläck i sängen efteråt.. har alltid haft kondom så det är inte sperma. förstår att det är för att jag är våt och det  blir kladdigt men jag skäms? är det s för alla?

• Svar på tråden Blöt fläck efter sex
  • Anonym (Snigeln)

Det är helt i sin ordning. :)

• Anonym (Våta tjejen)

Jag brukar undvika att ha sex i egen säng för att inte behöva byta lakan så ofta. Killarna brukar dock inte ha något problem med att det blir kladdigt 🤪

• Anonym (Ny)

Tack för era svar, jag vågar inte fråga kompisar 🙈 o jag tycker att det är pinsamt. 

• Anonym (...)
    Anonym (Våta tjejen) skrev 2023-10-15 11:03:41 följande:

Jag brukar undvika att ha sex i egen säng för att inte behöva byta lakan så ofta. Killarna brukar dock inte ha något problem med att det blir kladdigt 🤪

Lägg en handduk/badlakan under annars
  • AnnaZL

Det är inte pinsamt, helt naturligt och som det ska vara! 

• Anonym (Våta tjejen)
    Anonym (...) skrev 2023-10-15 11:16:54 följande:
    Lägg en handduk/badlakan under annars
    Jag sku sätta tummen upp på ditt inlägg men inget funkar ju här på familjeliv! Har provat med badlakan men alltid räcker det inte 😅
  • Anonym (...)
    Anonym (Våta tjejen) skrev 2023-10-15 11:26:28 följande:
    Jag sku sätta tummen upp på ditt inlägg men inget funkar ju här på familjeliv! Har provat med badlakan men alltid räcker det inte 😅
    Du behöver nog dubbla Tyst
  • Anonym (mjäp^j)
    Anonym (Våta tjejen) skrev 2023-10-15 11:26:28 följande:
  • Anonym (mjäp^j)
    Anonym (Ny) skrev 2023-10-15 11:09:56 följande:

Tack för era svar, jag vågar inte fråga kompisar 🙈 o jag tycker att det är pinsamt. 

Skäms inte. Killar brukar känna sig extra manliga och bra när tjejen är våt. Ju våtare desto bättre verkar det som. 

Hälsningar från en annan kvinna som blir jättevåt.

• Anonym (...)
    Anonym (mjäp^j) skrev 2023-10-15 12:06:55 följande:

Skäms inte. Killar brukar känna sig extra manliga och bra när tjejen är våt. Ju våtare desto bättre verkar det som. 

Hälsningar från en annan kvinna som blir jättevåt.

Precis vi killar gillar ju det!
Svar på tråden Blöt fläck efter sex