• Anonym (Svar)

Persiska kvinnor

Hur kommer det sig att Persiska kvinnor i Sverige fördrar att dejta svenskar?

• Svar på tråden Persiska kvinnor
  • Anonym (Racist much?)
    Anonym (Svar) skrev 2023-10-22 08:04:27 följande:
    Persiska kvinnor

Hur kommer det sig att Persiska kvinnor i Sverige fördrar att dejta svenskar?

För att det finns flest svenska män i Sverige, av naturliga skäl....... 
  • Anonym (Svar)
    Anonym () skrev 2023-10-22 11:07:18 följande:
    Persiska kvinnor
    För att det finns flest svenska män i Sverige, av naturliga skäl....... 
    Kan vara en av anledningarna. Men dom allra flesta invandrarkvinnorna föredrar invandrarmän 
  • fornminne

Precis som de flesta svenska kvinnor föredrar svenska män, trots att det finns många invandrarmän i Sverige.

Jag tror inte att iranskor bara väljer svenska män, utan jag tror att det varierar, precis som för västerlänningar.

• Anonym (Svar)
    Dr Nail skrev 2023-10-22 09:13:10 följande:
    Persiska kvinnor

Fel information; de dejtar och gifter inom sina egna kretsar.  irani, kurdi 

Jag verkar ha helt fel. Tack för informationen 
  • Anonym (Racist much?)
    Anonym (Svar) skrev 2023-10-22 13:41:17 följande:
    Kan vara en av anledningarna. Men dom allra flesta invandrarkvinnorna föredrar invandrarmän 
    Haha så tvärt emot ditt påstående i trådstarten med andra ord :)
  • Anonym (Svar)
    Anonym () skrev 2023-10-22 14:00:09 följande:
    Haha så tvärt emot ditt påstående i trådstarten med andra ord :)
    Nej jag skrev de allra flesta. Så nästan alla men inte riktigt Glad
  • Anonym (Det var en gång)

Jag hade en persisk tjej som inneboende en tid under studentåren.

Hon var rebell mot sin familj och sexmissbrukare (enligt sin egen åsikt) och hade haft ihop det med allt som rörde sig i Stockholm oberoende av nationalitet. Åkt hem till främmande män mitt i natten osv., helt livsfarligt.

Hon började därför plugga i annan stad för att komma bort, sökte hjälp under tiden och blev sen relativt normal.

• Anonym (För_att)

För att persiska kvinnor antagligen har något annat än svensk feministgröt i huvudet,

• Egon den stora

Kan någon presentera en källa att utgå ifrån?  Annars är ju diskussionen meningslös. 

• Anonym
    Egon den stora skrev 2023-10-23 12:07:32 följande:

Kan någon presentera en källa att utgå ifrån?  Annars är ju diskussionen meningslös. 

det är lugnt, TS ska bo i SpanienOskyldig
  • Anonym (Steve)

Dessutom står det inte FÖREDRAR, det står FÖRDRAR. Och det är väl inte för mycket begärt att de gör.

• Anonym (Svar)
    Anonym (Steve) skrev 2023-10-23 13:07:41 följande:

Dessutom står det inte FÖREDRAR, det står FÖRDRAR. Och det är väl inte för mycket begärt att de gör.

Hoppsan det missade jag tack  för att du uppmärksammade det
    Anonym skrev 2023-10-23 12:08:25 följande:
    det är lugnt, TS ska bo i SpanienOskyldig
    Ska jag sen när då?
  • Goneril

Anonym (för_att) som talar om "feministgröt" får man beklaga, hissen har inte gått ända upp i hans fall. Han känner inte till att jämställdheten i Sverige har varit positiv, till och med avgörande, för vårt ökade välstånd. Detta kan man läsa på Statistiska Centralbyråns hemsida.                                                                                                                                                                I ett renodlat patriarkalt samhälle hade signaturen inte kunnat uppbära försörjningsstöd för därtill hade inga resurser funnits när kvinnor förvisats till hemmen.    Det är en kvalificerad gissning från min sida att han inte förvärvsarbetar med tanke på den attityd han visar. Någon raketforskare är han uppenbarligen inte.

• Anonym (Gillar)

Ja många verkar  gilla Svenska killar trevligt!

Svar på tråden Persiska kvinnor