Allergi fråga tips
Vårat barn är väldigt allergisk mot pälsdjur och varje gång han varit hos sin pappa och bonusmamma så blir han sämre. Astman är ett faktum och jag har försökt lista ut med hans hjälp vad det är som utlöser det. Hans största allergi är hund så pass mycket att bara träffa någon som har en hund hemma kan göra han sjuk. Men dem äger inga djur, men dem har ibland tidigare haft en på besök men detta har dem slutat med sen allergin framkom för snart 1 år sen. Men så har jag undrat vad är det som gör det då att han blir sämre där men efter varit hemma sen så blir han bättre allt eftersom timmarna fortgår. Någon som har tips ?
Jag har bett dem kolla fukt med sin hyresvärd, han är kollad för dem vanligaste allergierna och dem med ex pollen. Utsätts han ju för här med men den har han inte. Men vad kan dem ha hos sig som inte jag har.
Ett tips jag fick till mig var att han tydligen låter honom sova i en 30 år gammal sängstomme. Med ny madrass. Kan det sitta något i den ? Eller i möblerna som är gamla med som han trotts dammsugning etc inte får bort ändå ?