• Anonym (Sparven)

Har du gett någon en avsugning utan att det lett till någonting mer?

Jag undrar hur vanligt detta är, att kvinnor (eller män) träffar en man på t ex fest, utekväll, jobbsammanhang eller annat och ger en avsugning utan annan ?motprestation? än typ hångel. Alltså inte enstaka tillfällen i en relation utan mer ons.

Har själv varit med om det vid något enstaka tillfälle.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du gett någon en avsugning utan att det lett till någonting mer?
  • XDX

Är man, men kan svara utifrån min erfarenhet. 

Har sällan fått avsugningar, den är skitsnygg men de flesta tycker den är för grov att suga på. (Ja jag bröt väl mot jantelagen nu, hoppas surkärringarna här inte mår alltför dåligt) av att jag är stolt och glad.) Men de gånger det hänt har det alltid blivit mer. 

• PunkPyret
    XDX skrev 2024-07-28 10:39:17 följande:

Är man, men kan svara utifrån min erfarenhet. 

Har sällan fått avsugningar, den är skitsnygg men de flesta tycker den är för grov att suga på. (Ja jag bröt väl mot jantelagen nu, hoppas surkärringarna här inte mår alltför dåligt) av att jag är stolt och glad.) Men de gånger det hänt har det alltid blivit mer. 

Låter härligt tycker jag. Gillar att gapa stort och ta en tjock i munnen. Fast tyvärr värker det i käkarna efter en stund så det kanske blir för jobbigt att slutföra med munnen. Det är inte alltid en fördel med stor kuk.
  • XDX
    PunkPyret skrev 2024-07-28 12:01:02 följande:
    Låter härligt tycker jag. Gillar att gapa stort och ta en tjock i munnen. Fast tyvärr värker det i käkarna efter en stund så det kanske blir för jobbigt att slutföra med munnen. Det är inte alltid en fördel med stor kuk.
    Precis. Och hade jag kunnat välja så hade jag ändå valt säkra vaginala orgasmer åt min kvinna än att min kuk är i en storlek som hon gärna suger på. 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Biboy)
    PunkPyret skrev 2024-07-28 00:57:25 följande:
    Men jag har ju själv många gånger varit ute efter horbockar bara för att få dem att tömma sig. Så vi får nog enas om att vara oense. 
    Så fantasikt med kvinnor som vet vad de vill och som vet hur man får det.
  • Anonym (Maria)

Jag har gjort det när jag inte vill ha sex, typ skyllt på att jag har mens eller nått och gett en avsugning eller avrunkning istället. Oftast avrunkning då iförsej. Typ när man ska sova hos nån efter en utekväll eller efterfest eller nått och hellre vill det än att han är jobbig hela natten. Ibland nån som jag inte vill ha sex med alls och ibland nån som jag inte vill ha sex med än.

Allt det här var längesen när jag brukade gå ut , nu är jag 35+ med småbarn och i ett förhållande sen länge. 

• EmmaU79

Jag har gjort det några gånger på min KK men oftast blir jag så kåt av att suga kuk att jag vill bli tagen direkt och min uppfattning är att han och män i allmänhet också vill det.

• Tobben
    EmmaU79 skrev 2024-08-11 11:57:19 följande:

Jag har gjort det några gånger på min KK men oftast blir jag så kåt av att suga kuk att jag vill bli tagen direkt och min uppfattning är att han och män i allmänhet också vill det.

Så typiskt av er tjejer när man inte orkar ligga. Då ska ni "bara suga lite". För ni vet att när ni väl fått börja kommer man inte att kunna motstå fortsättningen.
    Sluga och manipulativa är vad ni är 😉

(Obs! Spår av ironi kan förkomma.)
  • Anonym (Carin)

Sög av en kille på en krogtoalett i somras. Lite sunkigt sådär och spännade såklart.
    Hände inget mer.

• Anonym (I hopp om mer)

Det har hänt men då i hopp om mer. Så det har inte vart så att jag sugit av någon utan att ha förhoppningar om att det skall vi bli. När jag sålde sex gjorde jag det givetvis, men menar när jag sugit av någon efter det.

Utan det har vart för att jag är intresserad av någon, blivit ivrig att visa att jag är intresserad, gjort det och sedan blivit ghostad. Jag har läst säkert hundratals inlägg av män på olika forum som säger att de gillar när kvinnor tar sexuella initiativ, men jag har ändå blivit ghostad/lämnad när jag agerat så. jag är inte heller dålig på det, utan vill påstå att det aldrig ens tagit 5 minuter för mig.

• Anonym (Kex)
    Anonym (Hell no) skrev 2024-07-28 00:17:22 följande:
    Nej, det skulle jag aldrig göra som sagt. Endast billiga människor ägnar sig åt sånt horigt beteende. Ingen man respekterar ett luder. Jag respekterar varken manliga eller kvinnliga slampor. Samhällets bottenskrap. 
    Fy fan vad bitter och osjälviskt. Vill jag ha sex och min fru säger nej och säger.
    -Du kan få en avsugning.
    Då är hon väl inte en slampa. hon vill se sin man njuta ju Glad
  • Anonym (Kex)
    Anonym (Maria) skrev 2024-08-11 10:48:02 följande:

Jag har gjort det när jag inte vill ha sex, typ skyllt på att jag har mens eller nått och gett en avsugning eller avrunkning istället. Oftast avrunkning då iförsej. Typ när man ska sova hos nån efter en utekväll eller efterfest eller nått och hellre vill det än att han är jobbig hela natten. Ibland nån som jag inte vill ha sex med alls och ibland nån som jag inte vill ha sex med än.

Allt det här var längesen när jag brukade gå ut , nu är jag 35+ med småbarn och i ett förhållande sen länge. 

Nu gör du det väl för din man när du säger nej till honom, eller??
    inget fel i att bjud ut sig på det sättet tycker jag.
    Min fru gör så ganska ofta. Sex i ett förhållande är super viktigt för mig, men det är inte alltid man klaffar eller är i samma nivå. Men med små agerande får man det att flyta och senare kommer suget för sex typ.
Svar på tråden Har du gett någon en avsugning utan att det lett till någonting mer?