Missfall igen, ge mig hopp.
Hej!
Jag hade ett missfall 22 september v.5 och denna veckan plussade jag på stickan med CB digital 23.10 som idag också slutade i missfall gissar på v.4-5? Är det någon annan här som haft två missfall så tätt inpå varandra? Har ni lyckats bli gravida igen med en lyckad graviditet? Behöver lite hopp. Börjar tro att det är något fel på mig.
Vi vill så gärna ha ett fjärde barn. Vi har tre stycken 10,8 och 1 år. De två första blev till lätt med tredje fick vi kämpa lite mera, hade ett missfall före vi fick honom och hade massor strul med mensen som jag fick igång igen med hjälp av gulkroppshormon. Börjar tro att jag har brist på något när vi inte lyckas hålla dom senaste graviditeterna? Jag har ringt mvc som sa att dom kan ta blodprover för att kolla att jag inte har brist på något så det känns skönt att bli tagen på allvar.
Jag är jättetacksam över dom barnen jag har och många tycker säkert att jag borde vara nöjd att jag har tre barn redan och jag är jättenöjd och tacksam men oavsett blir man orolig när kroppen inte fungerar. Jag är endå rätt ung ännu.
Ni får gärna skriva om era erfarenheter med missfall och hur det gått flr er sedan :)