• Anonym (Första gången)

Börja med rollspel

Hej! 

Jag och min fru har alltid varit skeptiska mot rollspel, men har börjat snudda vid tanken på att testa det. Nu vet vi inte hur eller var vi ska börja. Hur gör man för att man ska ta det seriöst och det inte bara blir trams och flams? 
    Råd och tips mottages från två helt oerfarna! 

• Svar på tråden Börja med rollspel
  • Anonym (P)

Menar ni med sexlivet eller typ att lajva?
    Om med sexlivet, vad ska det gå ut på? (Typ dominans eller annat)

• Anonym (Man 53 år make)

Följer tråden med intresse. Vill också ha tips!! Är rätt oerfaren men nyfiken.

Jag och frun har provat lite vid några tillfällen. Det blir verkligen erotiskt väldigt laddad stämmning och riktigt spännande. Samtidigt är det inte alldeles enkelt att få till det så det inte blir fånigt. 

Hon vill bli dominerad och jag har gjort några tafatta (som jag upplevt det) försök att gå in i den rollen som dominant. Hon brukar i de lägena naturligtvis ta rollen som undergiven och jag måste erkänna att jag går igång på iallafall delar av henne i form av utmanande outfits och att ge henne uppdrag att göra hittills enkla utmaningar som får henne att utmana sig själv.
    Det märks på henne att hon gillar att vara styrd och jag brottas nog mer med min roll. Fast jag njuter av att få vara med en fru som blir som förbytt!!

Vi har skaffat rollnamn när vi gör det.

Vill fördjupa detta men hur?

• Anonym (Fräckis)
    Anonym (Första gången) skrev 2023-10-30 14:19:34 följande:
    Börja med rollspel

Hej! 

Jag och min fru har alltid varit skeptiska mot rollspel, men har börjat snudda vid tanken på att testa det. Nu vet vi inte hur eller var vi ska börja. Hur gör man för att man ska ta det seriöst och det inte bara blir trams och flams? 
    Råd och tips mottages från två helt oerfarna! 

finns massa. antingen polis. händerna upp / handbojor o hela tunga artilleriet. till sträng 50 tals lärarinna med fet lugg. man kan klä ut sig till göran Persson  och därmed vara undergiven. man kan klä ut sig till biljettkontrollant och ställa till en scen där tjejen med två tofsar och tuggummi kan vada undergiven. Eller binda fast den andre och käka mat framför den. Finns massa. kvart i tre ragget är något annat man kan pröva 
  • Anonym (Transflickan)

Se vad ni hittar för inspiration i porr och notera det som gillas.
    Jag har börjat med rollspel och svårt att komma igång. Men spexa till med tex kläder mm som tydligare försätter er i en roll och då blir det lite lättare med skådespeleriet.

• CTP

Vet inte om detta räknas till rollspel. Men i mitt förra förhållande så gick han igång på när andra såg på mig...
    Kunde till exempel vara att vi tog hem hantverkare som skulle kolla på jobb där jag var något utmanande klädd utan att det var misstänksamt och var bara lite blond liksom..
    Även kunde vi gå ut på någon pub där jag ibland agerade som singel och blev bjuden av flörtande o närgångna killar...
    Men jag antar att detta inte var riktigt det du sökte

Svar på tråden Börja med rollspel