Ex sen 2v har börjat följa massor med tjejer på IG
Jag vet, jättelöjlig tråd. Men jag kan inte låta bli att bli ledsen och känna mig skit och måste få ur det någonstans. Särskilt eftersom jag var den som gjorde slut, eftersom jag inte vill ha barn och han vill (vi är båda 35+) så fanns det inget annat val, jag gjorde slut av enbart kärlek egentligen.
Han har blockat mig överallt på sociala medier (menade att han var tvungen till det för att glömma) och kan inte låta bli att gå in och titta ibland från ett fejkkonto, och ser att han börjat följa ett tiotal tjejer som är raka motsatsen till mig, modellutseende, unga, barnlösa och skitsnygga och piffiga. Partybilder och nästan porriga utseenden och det gör mig så jäkla ledsen att han 1. gått vidare så snabbt och 2. att han följer dom här som är så himla olik mig och mina värderingar och 3. ja att jag känner mig äcklig och ful i jämförelse.
Snälla hjälp mig komma ur det här jävla stalkerträsket, jag vill ju egentligen att han ska få träffa sin drömtjej och skaffa barn och familj som han vill men det gör så jävla ont!