Gråter när han är romantisk
Beror det här på min EIPS? När min fästman friade grät jag. När jag visste att det skulle hända bubblade det upp i mig, en massa positiva känslor men alldeles för starkt så att jag inte kan hantera det. Utan jag började gråta ungefär som de gör i fåniga dokusåpor som tex. Love is Blind. Jag kan knappt prata och snörvlar. sminket rinner så jag ser ut som en emo. Jag svettas och jag känner att jag vill ta av mig naken
När han är sådan och jag känner så starkt så hanterar jag det annars genom att initiera sex för att inte bryta ihop. Men det kan jag inte göra överallt givetvis. Jag är orolig att jag skall göra så när vi gifter oss. Bara stå där i kyrkan och grina som om jag var ledsen fast jag känner tvärtom. Massa smink rinnande längs ansiktet och fransarna rinner av fastnar på kinden eller som en mustasch. En snorbubbla ur ena näsborren och en istapp av snor ur andra. Stamma fram ett Ja som kanske låter som jag egentligen inte vill.
Det är ju en sak om vi är själva, då kan jag lugna ner mig, ta tid på mig, klä av mig naken...jag kan hantera det. Han förstår mig. Men i en kyrka med gäster?