• NoDoubt

    Hjälp! Blir stalkad av kollega online.

    Vad ska jag göra? Jag blir kontinuerligt hackad och stalkad och utsatt för"trollnings" försök. Min kollega beter sig som en psykopat. Mitt liv har blivit förstört och jag har blivit svartmålad och fått osanna rykten om mig spridda i min stad. Har ej kunnat dejta eller leva ett normalt liv på snart 2 år då denna människa subtilit psykiskmisshandlar mig. Jag tror att han är besatt av mig eller kär i mig och det är oerhört läskigt jag har funderat på att säga upp mig. 

  • Svar på tråden Hjälp! Blir stalkad av kollega online.
  • Magical

    Du har antar jag, pratat med er chef eller med facket? 

  • NoDoubt

    Har pratat med min chef men hon tar det inte på allvar, polisen lägger ner, otillräckligt med bevis. Säga upp sig?

  • NoDoubt

    Skapade en annan tråd här för o se då jag misstänker jag är hackad just nu. Jag kanske är nojig men misstänker han går under namnet "avslöjande"

    www.familjeliv.se/forum/thread/82665894-dem-som-ar-5or-6or-ar-nagon-annans-10poangare/1

    Jag har blivit stalkad på tinder av trollprofiler osv.
    Så fort jag pratar med en tjej på mitt jobb ser man hur arg o avundsjuk den här personen ser ut. Så fort jag är i närheten av honom känner jag ett starkt obehag. Jag tror han är en väldigt bitter avundsjuk människa.

Svar på tråden Hjälp! Blir stalkad av kollega online.