• Anonym (Anonym)

Har ni också problem med att komma?

Jag har varit tillsammans med min pojkvän i två år snart och jag har bara lyckats komma en handfull gånger. Min pojkvän var killen jag förlora oskulden med så jag kan inte säga att jag har jättemycket  erfarenhet. Kan tillägga att jag aldrig lyckats komma av onani trots att jag försökt med både med fingrar och leksaker. Jag vet inte om jag inte har tålamod nog och ger upp för tidigt. Men helt ärligt känns det meningslöst när jag  inte tycker det känns särskilt skönt. 

De gånger jag kommit har det varit genom ?vanligt sex?. Jag är väldigt kåt på min pojkvän och tycker det är skönt att ha sex men tillfredsställelsen går inte att jämför med de gånger jag kommit. Jag är öppen med min honom och skulle varken säga att jag är nervös eller begränsas av att jag gärna vill komma. Nu på senaste har jag börjat fundera på om det bara är jag som har det här problemet eller om ni har några tips på vad jag kan göra åt saken. 
  • Svar på tråden Har ni också problem med att komma?
  • Anonym (Ja)

Om du inte är kåt så lär du inte komma vilka metoder du än använder.

• Anonym (Z2)

Kanske lite mer förspel för dig och på dig innan ?

Spicy lite med en kille till ?

• Anonym (Man)

Jag tror att det är ganska vanligt att kvinnor har problem med att komma. Det kan också variera med partner. Min fru är i lite samma sits som dig. Har aldrig fått orgasm av onani och inte heller tillsammans med mig ännu. Däremot kom hon vid samlag med sin första pojkvän och också med några tillfälliga partners har hon fått orgasm.

• Anonym (Anonym)
    Anonym (Man) skrev 2023-11-28 08:23:31 följande:

Jag tror att det är ganska vanligt att kvinnor har problem med att komma. Det kan också variera med partner. Min fru är i lite samma sits som dig. Har aldrig fått orgasm av onani och inte heller tillsammans med mig ännu. Däremot kom hon vid samlag med sin första pojkvän och också med några tillfälliga partners har hon fått orgasm.

Ja det kanske är så för jag tycker inte att någon av de andra kommentarerna stämmer in på mig. Jag är kåt och vi har emellanåt väldigt långa förspel. Det verkar inte vara det som är problemet. Det kanske bara är att acceptera. 
  • Anonym (Slick)

Brukar din partner slicka dig? Brukar vara ett säkert sätt att få orgasm. Prova annars en lufttrycksvibrator. Dom ger nästan garanterat orgasmer

• Anonym (Komma)

Det gör ingenting om kvinnan inte kommer. Kvinnlig orgasm är överflödig. Mannens orgasm är däremot viktig då det inte skulle bli några barn om han inte kom.

• Anonym (Anonym)

Han brukar slicka mig ibland men egentligen tycker jag inte det är så skönt. Ingenting som har med klitoris att göra tycker jag är särskilt skönt. Det är mer en attraherande tanke som gör mig kåt.

• Anonym (Ja)
    Anonym (Komma) skrev 2023-11-28 12:04:57 följande:

Det gör ingenting om kvinnan inte kommer. Kvinnlig orgasm är överflödig. Mannens orgasm är däremot viktig då det inte skulle bli några barn om han inte kom.

Den kvinnliga orgasmen fyller också en viktig funktion när det gäller att bli gravid, så försök inte.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Anonym) skrev 2023-11-28 11:38:29 följande:
    Ja det kanske är så för jag tycker inte att någon av de andra kommentarerna stämmer in på mig. Jag är kåt och vi har emellanåt väldigt långa förspel. Det verkar inte vara det som är problemet. Det kanske bara är att acceptera. 
    Jag tycker nog att ni ska försöka, men utan press. Frun har inte gett upp ännu trots att det inte har gått under de tre år vi varit gifta. Orgasmen är eftersträvansvärd för henne, men det är möjligt att hon inte når dit
  • Anonym (Wtf…?!)

Till #6
    Tycker synd om de kvinnor som har sex med dig. Du verkar vara en otroligt egoistisk människa. Så du tror att människor har sex bara för att det ska bli barn???
    Jag föredlår att ist f att du ska ha sex, går till en spermabank och får dina utlösningar. Såna som du förstör bara för kvinnor. 

• Perjonsson

Det är inte bara att gå i säng och hoppas på något. Varje kvinna är olika och kräver rätt stimulering vid rätt tidpunkt osv och killen kan inte gissa sig till vad just du behöver. Därför är det du som måste anteckna er likt en fiktiv manual dagbok på hur din upphetsning o  sex troligen skulle genomföras för att ge bästa resultat. Denna text manual får du givetvis redigera eftersom experimenterande görs o din erfarenhet kommer fram till annan taktik. 
    Sen gäller det att du får din kille att lära sig vad du berättar och villig göra allt för att ge dej det rätta.
    Jag pratar om ställningar, vinklar, fart men även annan fysisk och mental stimulering.
    Men nu är du oerfaren inte den bästa och du har inte riktigt något recept att förmedla till killen. 
    Ska du kanske i smyg knulla runt med andra??, kanske inte så populärt förslag. 
    Vad du ska göra är att skaffa massa leksaker och på egen hand utforska vad som retar dej skönt. Men i ditt fall bör det bli främst styv naturlig dildo utan vibrering eftersom det är inte kukar utrustade med. Experimentera dej invändigt var det känns extra bra och hur variera djup fart, vinkel osv. 
    Jag har varit med flera som aldrig kommer men jag har lyckats hitta tekniken och plötsligt får hon 3-5 varje gång. Tänk på vinkeln upp mot G-punkten och bakåt mot analen men experimentera även med analsex.

Svar på tråden Har ni också problem med att komma?