• Anonym (Rumpan)

Analplugg eller vad ska jag välja?

Jag tycker att det är otroligt skönt med anal stimulans. Ger så djupa och mäktiga orgasmer. Hittills har en av mina vanlig dildos eller vid något tillfälle fingrar använts men min sexpartner behöver båda sina händer till annat och jag känner mig ofta rädd att dildon ska råka slinka in och inte gå att få ut...

Jag tänker mig att köpa någon slags buttplugg som man inte behöver hålla i utan helt enkelt placerar där. Men är det lönt, gör den någon nytta om den bara sitter där? Jag är ju van vid något som "rör sig".

Och vad ska jag välja? Med eller utan vibrator? Material? Vilken form? Jag är också lite orolig för att den ska bli svår att få ut och att det ska göra ont då/spricka. Tänker att in går den men sen sluter analöppningen tätt efter "kulan" och är skarpare/bredare där när den ska ut jämfört med det mer konformiga när den ska in?

Tankar?

• Svar på tråden Analplugg eller vad ska jag välja?
  • Anonym (Love)

Kan varmt rekommendera en analplugg. Det är inte för alla, men absolut värt att testa. Börja med en liten och billig.

Jag tycker själv om en som det är lite tyngd i, hellre än vibration. Och hellre en som är lite mindre och når in djupare, än en som är överdrivet stor och bara gör ont om man vill ha slidsamlag samtidigt. Har en i matt gummi (skönt mot huden) och som är lite lätt böjd. Den är egentligen tänkt för män och prostatan men passar precis lika bra för att nå kvinnors g-punkt från andra sidan väggen, så att säga.

• Anonym (Rumpan)
    Anonym (Love) skrev 2023-11-27 18:12:46 följande:

Kan varmt rekommendera en analplugg. Det är inte för alla, men absolut värt att testa. Börja med en liten och billig.

Jag tycker själv om en som det är lite tyngd i, hellre än vibration. Och hellre en som är lite mindre och når in djupare, än en som är överdrivet stor och bara gör ont om man vill ha slidsamlag samtidigt. Har en i matt gummi (skönt mot huden) och som är lite lätt böjd. Den är egentligen tänkt för män och prostatan men passar precis lika bra för att nå kvinnors g-punkt från andra sidan väggen, så att säga.

Ok, varför är det inte för alla och varför börja med en liten? Jag är ju ändå van vid att ha vanliga vibratorer/dildos där så jag tänker att det är slöseri att köpa nåt litet som inte känns.

Jag funderade på en sån här t ex: https://www.sinful.se/p/nexus-g-play-rod-large-analvibrator/1024843 
  • Anonym (Love)

Varför det inte är för alla? Ja alla gillar helt enkelt inte samma saker. En plugg stimulerar på annat sätt än fingrar, penis, dildo etc. Men vill du ha nåt som sitter kvar utan att nån håller i den låter plugg som det bästa valet.

• Anonym (Uppfinnaren)

En plugg bara sitter där som en tampong och snarare gör dej trängre i vagina .
    Vad som är skönt i analen är när en ådrig naturlig dildo för röra sig i dej så du verkligen känner den. Du ska välja en dildo som är så lång att den inte trillar in och måste vara lite styv då den inte böjer sig o vibration är inte nödigt.
    Jag har en dildo modifierad så jag pressar in en pinne i batterifacket och pinnen fäster jag längst ner i madrass kanten. Då kan du ligga på rygg bli knullade vaginalt medan du med höftrerelser själv knullar dildon i analen.
    Ta typ eltejp o linda på en bambupinne så att du med kraft kan pressa fast den i batterifacket.

• Anonym (Analplugg mest för partnerns skull?)

Jag upplever nog att en analplugg mest är ett verktyg för att kåta upp män. Inget fel i det alls, menar inte så...men vad är grejen liksom? Man stoppar in pluggen visar honom att titta jag har en buttplug! Följt av att han vill ha sex. Mission accomplished.  

• Anonym (Naturtroget)

Älskar naturtroget material 😃
    Bästa känslan av äkta avara 😊
    Är sjukt nöjd med leksaken jag köpte
    https://real-feel.company.site/products/True-Feel-Realistic-Cock-p587703920

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Analplugg eller vad ska jag välja?