• Anonym (Johan)

Transsex inom porren

Tjenare 

Liten undran ser det dagligen över allt är det de nya inom sex industrin?
    Om efterfrågan är stor så måste varannan kille va bög / smygbög

Kille med bröst vad är grejen liksom har aldrig själv förstått mig på detta och NEJ jag kollar ej på detta HAHAH, jag skrollar vidare 

Och sen säga att det är tjejer med kuk nej nej nej det är killar med bröst  

• Svar på tråden Transsex inom porren
  • Anonym (smygis)

Jag är smygbög men gillar män som ser ut som män.

• Sk007

Ser det dagligen överallt?
    Hur mycket porrsurfar du egentligen?

Jag ser det aldrig någonstans. 

• Anonym (Trans)

Det finns uppräknat minst 54 olika varianter av det ni okunniga kallar för bög, smygbög, trans osv.
    Alla tänder olika och går inte lätt förklara. Jag själv vet vad jag söker nu men som upplevelse och det förändras av tid o erfarenhet. Men jag kollar aldrig på bög transporr trots att jag är aktiv i detta. Jag kan gå in i detta rollbyte och vara sjukt feminin men skulle annars är supermacho långt med än medelmannen.

Men en stor orsak till att män halkar in på träffa andra och trans är ofta att kvinnliga kollektivet med svensk mentalitet är efterblivet när det kommer till kvinnlighet o sex som om det vore ett mål att inte låta sin man få det han vill. Feminism här är att ta mannens plats och sparka på dom. Då logiskt att man hämtar en thailändska eller är otrogen med andra män. 
    Som trans vill vi vara fina, sexiga, uppklädda, redo och blir glad av låta han njuta i henne. Vill vanliga kvinnor det?

• Anonym (Lite funderingar)
    Anonym (Johan) skrev 2023-11-28 08:55:21 följande:
    Transsex inom porren

Tjenare 

Liten undran ser det dagligen över allt är det de nya inom sex industrin?
    Om efterfrågan är stor så måste varannan kille va bög / smygbög

Kille med bröst vad är grejen liksom har aldrig själv förstått mig på detta och NEJ jag kollar ej på detta HAHAH, jag skrollar vidare 

Och sen säga att det är tjejer med kuk nej nej nej det är killar med bröst  

Vissa grupper konsumerar mer porr än andra, så det är inte bara antalet med en viss dragning, utan även hur mycket personer med den dragningen konsumerar som kommer återspeglas i mängden porr. Efterfrågan är inte alltid samma sak som antalet som efterfrågar.
Svar på tråden Transsex inom porren