• MrBundy

Sexig klädsel på jobbet

Om ni en vanlig dag tänker att: Idag ska jag vara sexig på jobbet.

Vad tar ni på er då?

• Svar på tråden Sexig klädsel på jobbet
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (jadå)
    Anonym (Hm1) skrev 2026-01-21 15:03:33 följande:
    Jag skrev att det inte behöver innebära något fult att kombinera markerad midja med breda axlar. 
    Exakt! Man kan alltså kombinera en intagen arbetsoverall som framhäver midjan och en kavaj med axelklaffar, då har man markerad midja med breda axlar, precis som du tycker är snyggt.
     Har du någon funktionsnedsättning eller svårigheter med kommunikation?
    Det är inte jag som anklagar andra i tråden för att vara äckelgubbar eller att de klär sig som prostituerade, så du kanske borde ställa frågan till dig själv.
    Du verkar vara en riktigt annorlunda och unik individ som jag hoppas inte lever i en parrelation.
    Är det något mer du är intresserad av mig som person?
    Har du någon du lever med ska du tacka Gud för dennes tålamod och ödmjukhet att vilja stå bredvid dig i en vardag som måste vara extremt präglad av gaslighting. 
    Vill du veta mer om vår relation, något specifikt? DU har aldrig tänkt på att det går att skilja ett forum från IRL, eller du kanske lever största delen så här?
  • Anonym (Hm1)
    Anonym (jadå) skrev 2026-01-21 15:06:40 följande:
    Exakt! Man kan alltså kombinera en intagen arbetsoverall som framhäver midjan och en kavaj med axelklaffar, då har man markerad midja med breda axlar, precis som du tycker är snyggt.
     Har du någon funktionsnedsättning eller svårigheter med kommunikation?
    Det är inte jag som anklagar andra i tråden för att vara äckelgubbar eller att de klär sig som prostituerade, så du kanske borde ställa frågan till dig själv.Är det något mer du är intresserad av mig som person?
    Har du någon du lever med ska du tacka Gud för dennes tålamod och ödmjukhet att vilja stå bredvid dig i en vardag som måste vara extremt präglad av gaslighting. 
    Vill du veta mer om vår relation, något specifikt? DU har aldrig tänkt på att det går att skilja ett forum från IRL, eller du kanske lever största delen så här?
    Ok. Ha en fin dag 
  • Anonym (jadå)
    Anonym (Hm1) skrev 2026-01-21 15:07:28 följande:
    Ok. Ha en fin dag 
    Tack du! Då kan du trolla vidare nån annanstans.
  • Anonym (Anno Nym)
    Anonym (jadå) skrev 2026-01-21 12:12:06 följande:

Stayups där man anar att de slutar på låren, ihop med rätt kort kjol och högklackat och blus som är lätt avslöjande uppknäppt. Killarna är väldigt hjälpsamma. ;)

Kört en snabbis på jobbet nån gång? 😉
  • Anonym (jadå)
    Anonym (Anno Nym) skrev 2026-01-21 15:40:10 följande:
    Du skulle bara veta...! ;)
  • Anonym (jadå)
    Anonym (Anno Nym) skrev 2026-01-21 15:40:10 följande:
    Du skulle bara veta...! ;)
  • Anonym
    Sexig klädsel på jobbet

Stayups där man anar att de slutar på låren, ihop med rätt kort kjol och högklackat och blus som är lätt avslöjande uppknäppt. Killarna är väldigt hjälpsamma. ;)

Tror inte att de där "killarna" bryr sig faktiskt.
    Men visst är det kul att provocera?
    Såg att du lyckats med det.

Grattis.
  • Anonym (jadå)
    Anonym skrev 2026-01-21 17:41:48 följande:
    Tror inte att de där "killarna" bryr sig faktiskt.
    Men visst är det kul att provocera?
    Såg att du lyckats med det.

Grattis.
    Du får tro vad du vill. Nej, projicera inte vad du tycker är roligt på mig.
  • Anonym (The Office)

Nix. Antingen är man sexig upptill eller nedtill.

Den som dubblar ser bara ut att vara till salu, det är inte classy och det finns gott om artiklar att bilda sig med om man inte begriper detta av sig själv.

Man ska inte heller ha högre klackar på dagtid än 7-8 cm om de är smala, eller möjligen något högre om de har bred klack/platå. Annars blir det snarare en peepshow för skofetischister än elegant kontorsklädsel.
  • Anonym (jadå)
    Anonym (The Office) skrev 2026-01-21 19:07:18 följande:
    Nix. Antingen är man sexig upptill eller nedtill.

Den som dubblar ser bara ut att vara till salu, det är inte classy och det finns gott om artiklar att bilda sig med om man inte begriper detta av sig själv.

Man ska inte heller ha högre klackar på dagtid än 7-8 cm om de är smala, eller möjligen något högre om de har bred klack/platå. Annars blir det snarare en peepshow för skofetischister än elegant kontorsklädsel.
    Du får vara av vilken åsikt du vill, det är inget som påverkar min klädsel.
  • Anonym
    Anonym (jadå) skrev 2026-01-21 19:12:08 följande:
    Du får vara av vilken åsikt du vill, det är inget som påverkar min klädsel.
    Vilket bara är att beklaga, om det tills äventyrs är sant.
  • Anonym (jadå)
    Anonym skrev 2026-01-21 19:19:55 följande:
    Vilket bara är att beklaga, om det tills äventyrs är sant.
    Du får beklaga dig bäst du vill. Det är ditt problem vad du stör dig på.
  • Anonym
    Anonym (jadå) skrev 2026-01-21 19:20:59 följande:
    Du får beklaga dig bäst du vill. Det är ditt problem vad du stör dig på.
    Det är inget problem, bara en iakttagelse.
    Hade någon jag känner betett sig slampigt så hade det känts besvärligt. Men inte ens då vore det ett problem för mig.

I det här fallet är det mest bara underhållning.  Lite att garva på någon annans bekostnad. 
  • Runbyrose
    Anonym skrev 2026-01-21 19:28:32 följande:
    Det är inget problem, bara en iakttagelse.
    Hade någon jag känner betett sig slampigt så hade det känts besvärligt. Men inte ens då vore det ett problem för mig.

I det här fallet är det mest bara underhållning.  Lite att garva på någon annans bekostnad. 
    Okej du är en sån som hånar andra, ja alla är vi olika.
  • Anonym (Pi)

Skulle aldrig falla mig in att klä mig sexigt på jobbet. Folk skulle tappa respekten.  Men klä mig snyggt vill jag gärna. 

Svar på tråden Sexig klädsel på jobbet