• Anonym (Realistic)

Medellängd på kuk idag?

Vet att folk säger de är mellan vissa mått?.
    men jag tycker 18-20cm är mer norm idag? 

eller har någon nått Argument mot de?

• Svar på tråden Medellängd på kuk idag?
  • Anonym (Tss)
    Anonym (Uuuuuuiiiii) skrev 2023-12-04 21:31:13 följande:

Ännu en tråd med detta oerhört intressanta ämne!

Död

Precis. Vem bryr sig, mer än osäkra töntcels till "män".
  • Anonym (Höga siffror)
    Anonym (Tss) skrev 2023-12-06 07:59:12 följande:
    Precis. Vem bryr sig, mer än osäkra töntcels till "män".
    Mäns penisar är ett väldigt fascinerande ämne att prata om. Jag tror mig lida av det Freud kallade "penisavund". Men ja, det är ändå lite väl många trådar i ämnet även för någon som gillar ämnet.
  • Anonym (Tss)
    Anonym (Höga siffror) skrev 2023-12-06 08:08:04 följande:
    Mäns penisar är ett väldigt fascinerande ämne att prata om. Jag tror mig lida av det Freud kallade "penisavund". Men ja, det är ändå lite väl många trådar i ämnet även för någon som gillar ämnet.
    Ja, för töntcels och gaykillar. Resten av oss är likgiltiga. 
  • Anonym (Runka)
    Moder1 skrev 2023-12-06 07:55:23 följande:

Medel i givakt ligger på 12-15 .
    Sen har vi ett spann med mindre och ett spann med större.
    Det viktigaste är att den fungerar som den ska och sitter på en trevlig man.
    Fler av mina väninnor föredrar mindre än de som föredrar större.

Så använd den väl

Kloka ord där. Att ta tillvara på sin penis.

Känns som det behövs betydligt mer forskning på området. 
    Många vill verkligen veta hur det ligger till.

Kan penisstorlek vara ärftligt? Finns det regionala skillande på storleken?

Och mycket mer. Är den med 20 cm kung?
  • Anonym (Höga siffror)
    Anonym (Tss) skrev 2023-12-06 08:16:11 följande:
    Ja, för töntcels och gaykillar. Resten av oss är likgiltiga. 
    Jag tror du tycker så för att det är så många diskussioner i ämnet här.

Tänk dig en penistråd om året istället för 5/vecka. Det är faktiskt ett fascinerande ämne oavsett om man själv har en penis eller ej eller läggning.

Det finns lesbiska urologer som ändå är väldigt fascinerade och intresserade av penis, funktion, mått, avvikelser. Hela deras karriär är inriktad på mannens könsorgan. 50 timmar i veckan av snopp, testiklar osv. Plöjer igenom 50 sidor forskning om penis på fritiden osv.

Det är inget fel på ämnet, det är överexponeringen till det jag tror stör dig.
  • Anonym (Runka)
    Anonym (Höga siffror) skrev 2023-12-06 21:06:46 följande:

Tänk dig en penistråd om året istället för 5/vecka. Det är faktiskt ett fascinerande ämne oavsett om man själv har en penis eller ej eller läggning.

Det finns lesbiska urologer som ändå är väldigt fascinerade och intresserade av penis, funktion, mått, avvikelser. Hela deras karriär är inriktad på mannens könsorgan. 50 timmar i veckan av snopp, testiklar osv. Plöjer igenom 50 sidor forskning om penis på fritiden osv.

Visst har det gått inflation i "penistrådar! på FL, men sedan är det också tecken på hur intressant ämnet är.

Ser inte så många trådar om halslängd.
  • OlleSQ
    Anonym (Rocco) skrev 2023-12-05 13:31:31 följande:
    Om man går ner i vikt, får man tillbaka sina centimeter då?
    Jepp. Så länge man får bort fettet just där vilket lär vara ett av de mer knepiga ställena att bli av med det såvida man inte gör en fettsugning.
  • OlleSQ
    Anonym (Rocco) skrev 2023-12-05 18:23:04 följande:
    Jag gissar att det är fler än 1 på 10000 som har över 20 cm. Kanske 10 ggr fler.
    De få som det handlar om får nog ligga 10ggr mer än de med normal stake.
  • Anonym (Rocco)
    OlleSQ skrev 2023-12-07 11:11:47 följande:
    De få som det handlar om får nog ligga 10ggr mer än de med normal stake.
    Ja så är det nog
  • Glad Svensk att vara Glad Svensk

Skönt då ligger inte mina 17cm helt fel ute vid snittkoll då🤣 ingen som klagat av de 25-30 tjejerna genom åren heller och jo jag fattar att orgasmer spelas bra mycket också av tjejer. Men har alltid hållit på att ha relation efter första sexet också dvs återkommande sex, ibland i månader ibland år, sexet blir ju bättre med lite tid och känsla för vad man gillar med varandra. Men visst fan funkar one night stands också när båda är heta på det!

• Anonym (Tss)
    Anonym (Höga siffror) skrev 2023-12-06 21:06:46 följande:

Nej, jag tycker så eftersom jag inte är en man med småspik under naveln.

Lesbiska utgör en försvinnande liten minoritet av befolkningen. För resterande kvinnor är männens paket rätt ointressant att diskutera som ämne på onlineforum. 
  • Anonym (Tss)
    Anonym (Runka) skrev 2023-12-06 21:15:58 följande:
    Visst har det gått inflation i "penistrådar! på FL, men sedan är det också tecken på hur intressant ämnet är.

Ser inte så många trådar om halslängd.
    Ett tecken på att det samlas småpittade pojkar härinne som vill diskutera sin egen osäkerhet ja.

Kvinnor bryr sig inte. Utom i sovrummet då där minikorvar inte uppskattas. 
Svar på tråden Medellängd på kuk idag?