• Anonym (CH)

Hur får man den gifta kvinnan

Min nys grannen är så sexig riktig dröm för mig, hur får man henne till sängen?
    Har väl pratat lite med henne och mannen .

Har aldrig jagat gift kvinna förut men hon kan jag inte motstå.
    Funderar på att bli vän på Facebook och börjar å små flörta, men kanske inte det bästa alt 

Några tipps ? 

Får lätt tjejer så utseende har jag till min fördel 
    Hon är runt 40år jag är 35 så lite äldre 

Moralpoliser skiter jag i nu tänkte jag på mitt och vad jag vill ha.

• Svar på tråden Hur får man den gifta kvinnan
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (CH) skrev 2024-01-03 15:26:29 följande:

Har inte svarat eller lagt ut nåt pga av hatare 

Men jag lyckades 😀 som sagt jag ser bra ut och får lätt damer, min underbara granne underbart ligg.. ja helt ärligt fick jobba lite på henne. 
    Slutstöten kom i nyår, vi kom hem typ samtidigt 
    bjöd in dom på skumpa , mannen var med ett tag och gick hem. Tog typ 20min  innan vi låg i sängen ❤️

Så alla som sa nej, DETTA ÄR MITT LIV GÖR VAD JAG VILL
    själv klart ska jag jobba vidare så hon blir min blivande fru 

gott nytt år 

Vaknade du sen? Flört
  • Kirenaj68
    Anonym (CH) skrev 2024-01-03 15:26:29 följande:

Har inte svarat eller lagt ut nåt pga av hatare 

Men jag lyckades 😀 som sagt jag ser bra ut och får lätt damer, min underbara granne underbart ligg.. ja helt ärligt fick jobba lite på henne. 
    Slutstöten kom i nyår, vi kom hem typ samtidigt 
    bjöd in dom på skumpa , mannen var med ett tag och gick hem. Tog typ 20min  innan vi låg i sängen ❤️

Så alla som sa nej, DETTA ÄR MITT LIV GÖR VAD JAG VILL
    själv klart ska jag jobba vidare så hon blir min blivande fru 

gott nytt år 

Det måste ha varit en skön dröm....
  • Anonym (vill)
    Anonym (som man bäddar) skrev 2024-01-03 15:59:04 följande:
    Du är väl lika kategorisk (eller kanske snarare cynisk) när du hävdar att knulla en upptagen kvinna inte uppvisar raka motsatsen till ärlighet. Jag menar du vet väl lika bra som någon att det TS gör då är att delta i någon annans svek mot sin partner och det kan ju knappast kallas för "ärligt". Ärligt vore om TS förklarar för kvinnans att han är jättesugen på att knulla gift kvinna men att det förmodligen kommer fucka upp tillvaron för både hennes man och barn.

Vad knulla andras partners kan leda till för de som knullar kan ingen sia om, dock kan man nog med ganska stor sannolikhet säga att det nog inte kommer leda till något trevligt för hennes familj. Varför väljer du att bortse ifrån det och låtsas som att de inte existerar och att det är som vilket knull som helst?

Ja bevisligen ser folk olika på otrohet och deltagande i andras otrohet där vissa verkar tycka det är helt och att delta i att fucka upp livet för andra bara man själv får ut något av det och andra tycker det är ganska egoistiskt och vidrigt speciellt om det finns barn med i bilden för de kommer ju vara de som får ta den största smällen för TS och kvinnans nöje.

Och angående "ton", vilken ton tror du kvinnans man skulle ha mot TS? Jag menar, är det inte lite lustigt att du förfärar dig över "ton" men struntar totalt i vilka konsekvenser knullandet får för kvinnans familj?  Känns ju lite smått cyniskt att ha strikta moraliska regler för vilken "ton" folk håller i konversationer men totalt skita i vad folk faktiskt gör mot andra och vilka konsekvenser det får för andra.
    Om det inte leder till något trevligt för deras familj, det är ju upp till dem vad de gör av situationen, inte TS. Vill de vara otrevliga i familjen så är det deras val. Det är inte TS problem utan det styr de ju själva.
  • Anonym (som man bäddar)
    Anonym (vill) skrev 2024-01-04 10:32:42 följande:
    Om det inte leder till något trevligt för deras familj, det är ju upp till dem vad de gör av situationen, inte TS. Vill de vara otrevliga i familjen så är det deras val. Det är inte TS problem utan det styr de ju själva.
    TS styr väl oxå själv vem han knullar med? Han måste ju inte knulla en upptagen kvinna och delta i att fucka upp livet för hennes familj, eller hur?

Och gör han det så är han i så fall en lika stor skithög som hon är. 
  • Anonym (vill)
    Anonym (som man bäddar) skrev 2024-01-04 10:40:30 följande:
    TS styr väl oxå själv vem han knullar med? Han måste ju inte knulla en upptagen kvinna och delta i att fucka upp livet för hennes familj, eller hur?

Och gör han det så är han i så fall en lika stor skithög som hon är. 
    Fast om de väljer att vara trevliga eller otrevliga i familjen, som du pratade om, styr inte TS, oavsett hur stor skithög han är, utan det gör de. De väljer hur de hanterar familjen.
    Anonym (vill) skrev 2024-01-04 13:30:59 följande:
    Fast om de väljer att vara trevliga eller otrevliga i familjen, som du pratade om, styr inte TS, oavsett hur stor skithög han är, utan det gör de. De väljer hur de hanterar familjen.
    Men gösses vilket skitsnack, tror du på det där själv?

Om man medvetet deltar i att fucka upp livet för andra för ditt eget nöjes skull så ÄR man en skithög oavsett vilka fina ursäkter man hittar på och hur mycket man försöker lägga över skulden för SINA val på andra. Att andra sen kanske oxå beter sig som svin förtar liksom inte att man själv beter dig som ett svin. 

Vad den gifta kvinnan gör spelar ingen som helst roll för vad TS själv väljer. Hon ansvarar för sitt svineri, vad TS väljer att delta i är hans eget val och därför hans eget ansvar ingen annans.

En idiot plus en idiot blir två idioter inte noll.
  • Agda90
    Anonym (som man bäddar) skrev 2024-01-04 14:05:46 följande:

Om man medvetet deltar i att fucka upp livet för andra för ditt eget nöjes skull så ÄR man en skithög oavsett vilka fina ursäkter man hittar på och hur mycket man försöker lägga över skulden för SINA val på andra. Att andra sen kanske oxå beter sig som svin förtar liksom inte att man själv beter dig som ett svin. 

Vad den gifta kvinnan gör spelar ingen som helst roll för vad TS själv väljer. Hon ansvarar för sitt svineri, vad TS väljer att delta i är hans eget val och därför hans eget ansvar ingen annans.

Det är tyvärr så det funkar i dagens samhälle. TS svinaktiga beteende är okej för det är inte TS som är upptagen. OM TS får den gifta kvinnan i säng så är det kvinnan som är ett svin för TS är inte upptagen. 

Skulle den svikna parten få veta och därmed också agera på något vis då jäklar tar det hus i helsike för TS är ju oskyldig. 

Ja, massa bullshit!

Man ska inte ge sig in i leken om man leken inte tåler!
    Agda90 skrev 2024-01-04 14:11:09 följande:
    Det är tyvärr så det funkar i dagens samhälle. TS svinaktiga beteende är okej för det är inte TS som är upptagen. OM TS får den gifta kvinnan i säng så är det kvinnan som är ett svin för TS är inte upptagen. 

Skulle den svikna parten få veta och därmed också agera på något vis då jäklar tar det hus i helsike för TS är ju oskyldig. 

Ja, massa bullshit!

Man ska inte ge sig in i leken om man leken inte tåler!
    Ja det är onekligen ofattbart jäkla fegt och svagt att inte ens kunna stå för sin egoism. Jag menar vill man bete sig som en rövhatt och fullkomligen skita i vad det man gör innebär för andra bara man själv njuter av det så fine gör det.... men man kan väl åtminstone stå för det`... jag knullar upptagna för att jag gillar det och skiter fullkomligen vad det betyder för personens partner och barn.... punkt slut.

Men att sitta och försöka snacka bort det men en massa oerhört patetiska ursäkter är ju så jävla lågt, fegt och patetiskt att man kräks lite i munnen.
  • Anonym (vill)
    Anonym (som man bäddar) skrev 2024-01-04 14:05:46 följande:

Fast nu diskuterar vi ju att göra det otrevligt eller trevlig i familjen. Det bestämmer ju inte skithögen hur de ska bete sig mot varandra.
    Anonym (vill) skrev 2024-01-04 18:40:14 följande:
    Fast nu diskuterar vi ju att göra det otrevligt eller trevlig i familjen. Det bestämmer ju inte skithögen hur de ska bete sig mot varandra.
    Men skithögen bestämmer själv vad han gör så ansvaret för hans val och handlingar ligger på honom och ingen annan.
  • Anonym (vill)
    Anonym (som man bäddar) skrev 2024-01-05 12:03:04 följande:
    Men skithögen bestämmer själv vad han gör så ansvaret för hans val och handlingar ligger på honom och ingen annan.
    Fast jag svarade på det du skrev om att vara otrevlig i familjen, inte vad TS gör.
  • Anonym (Samma lika)
    Anonym (som man bäddar) skrev 2024-01-04 14:27:07 följande:
    Ja det är onekligen ofattbart jäkla fegt och svagt att inte ens kunna stå för sin egoism. Jag menar vill man bete sig som en rövhatt och fullkomligen skita i vad det man gör innebär för andra bara man själv njuter av det så fine gör det.... men man kan väl åtminstone stå för det`... jag knullar upptagna för att jag gillar det och skiter fullkomligen vad det betyder för personens partner och barn.... punkt slut.

Men att sitta och försöka snacka bort det men en massa oerhört patetiska ursäkter är ju så jävla lågt, fegt och patetiskt att man kräks lite i munnen.

Min åsikt är att:

Det är nog att föredra i de flesta fall att "låta en annans fru vara ifred".

Men om man tänker igenom ditt sätt att uttrycka dig.
    Kan en människa vara någon annans?
    Kan en människa bestämma över en annan människa att den är upptagen?
    Kan det verkligen vara så att nån, alltså en annan man, kan äga en annan människa, alltså äga sin fru?

Eller hur menar du att kan komma sig att en människa tillhör, ägs och är upptagen av en annan?

Man kan väl ändå med fog konstatera att kvinnan i fråga inte ägs av maken.
    Eller har du en annan uppfattning? 

Jag, och jag är säker att de allra flesta håller med mig, anser att hon är en egen individ med egen rätt att bestämma över sina egna beslut.
    Om hennes beslut är att hon vill vara med TS så anser jag att hon har rätt att själv fatta detta beslut.

Hon har självfallet mera rätt att fatta sitt eget beslut,
    och väldigt mycket mer rätt än du eller någon annan person i ett forum, mer rätt än någon annan människa överhuvudtaget, mer rätt än någon fantasifigur som av vissa kallas gud.

Kvinnan, som inte ägs av någon man, har självfallet mer rätt än någon annan att fatta sitt eget beslut. 

Sedan kan du och vem som helst självfallet ha åsikter om hennes beslut.
    Men det är ju en helt annan sak än det som du försöker framhålla med användande av ditt extremt dåliga språk och dina otäcka ordval.
    Du ger intryck av att du anser att hon tillhör hennes make, alltså att hennes make skulle äga henne.

Ditt sätt att diskutera och dina ordval gör att du faktiskt framstår som varande en fullständigt vansinnig och mycket otäck person.

Anonym (Samma lika) skrev 2024-01-05 16:23:35 följande:

Min åsikt är att:

Det är nog att föredra i de flesta fall att "låta en annans fru vara ifred".

Men om man tänker igenom ditt sätt att uttrycka dig.
    Kan en människa vara någon annans?
    Kan en människa bestämma över en annan människa att den är upptagen?
    Kan det verkligen vara så att nån, alltså en annan man, kan äga en annan människa, alltså äga sin fru?

Eller hur menar du att kan komma sig att en människa tillhör, ägs och är upptagen av en annan?

Man kan väl ändå med fog konstatera att kvinnan i fråga inte ägs av maken.
    Eller har du en annan uppfattning? 

Jag, och jag är säker att de allra flesta håller med mig, anser att hon är en egen individ med egen rätt att bestämma över sina egna beslut.
    Om hennes beslut är att hon vill vara med TS så anser jag att hon har rätt att själv fatta detta beslut.

Hon har självfallet mera rätt att fatta sitt eget beslut,
    och väldigt mycket mer rätt än du eller någon annan person i ett forum, mer rätt än någon annan människa överhuvudtaget, mer rätt än någon fantasifigur som av vissa kallas gud.

Kvinnan, som inte ägs av någon man, har självfallet mer rätt än någon annan att fatta sitt eget beslut. 

Sedan kan du och vem som helst självfallet ha åsikter om hennes beslut.
    Men det är ju en helt annan sak än det som du försöker framhålla med användande av ditt extremt dåliga språk och dina otäcka ordval.
    Du ger intryck av att du anser att hon tillhör hennes make, alltså att hennes make skulle äga henne.

Ditt sätt att diskutera och dina ordval gör att du faktiskt framstår som varande en fullständigt vansinnig och mycket otäck person.

Ah det gamla "ägarskaps" argumentet... typ ingen äger någon annan och då är det såklart helt ok att bete sig precis hur man vill mot andra.

Jadu.... det argumentet är ju så bisarrt/barnsligt att det är svårt att besvara (blir lite som att försöka förklara ekvationer för dagisbarn).... De flesta av oss har nog fattat att slaveri och träldom avskaffades för ganska länge sen men det betyder ju inte att det är fritt fram att bete sig som man vill mot andra människor och att man kan skita i vad ens handlingar och val får konsekvenser för andra. Men sätt din teori på prov vetja, gå fram till valfri person och så loskar du personen i fejset och ser vad du får för reaktion, blir personen arg så deklarerar du att det är ok att göra så för personen äger inte dig och så ser du hur det går. Säger personen "jaha, men nu när du säger det så har du ju faktiskt en bra poäng där så loska på du bara" så är din teori rätt.

Angående kvinnas egna ansvar så är vi nog överens över att hon ansvarar för SINA handlingar och val, men hon ansvarar ju inte för TS handlingar och val så att försöka lägga skulden för TS val på henne är ju bara löjligt. Kvinnan tvingar väl inte TS att knulla henne och delta i att fucka upp livet för hennes famil under vapenhot, eller hur? Det väljer ju TS i så fall alldeles själv. Och har han valt det själv så är ju hans val att delta i sånt skit helt och hållet hans ansvar. Du förstår, när TVÅ personer beter sig som svin mot en eller flera andra så blir inte båda oskyldiga för att de lägger skulden på varandra, utan då är BÅDA två skithögar.
    Som sagt, et svin plus ett svin blir inte noll, det blir två svin.

Jag förstår att det säkert är jättebekvämt att friskriva sig från allt ansvar för sina egna val och handlingar genom att skylla det på andra men verkligheten funkar inte riktigt så. Det resonemanget funkar bara i ens egen skalle när man försöker förhandla med sitt samvete (om man nu har någon).

Intressant att du förfärar dig över ordval men skiter i vilka konsekvenser att knulla en upptagen kvinna får för hennes familj... jag menar vad är en trasig familj, skilsmässa, ledsna barn, etc mot fel ordval i ett forum... det gäller ju att prioritera vad man förfasar sig över, eller hur?
Svar på tråden Hur får man den gifta kvinnan