• Anonym (KK sidor)

Bra sidor för att hitta KK

Frun och jag har inte haft sex på evigheter, har försökt med ALLT nu har jag gett upp nu skiter jag i att försöka 
    Orkar inte leva som munk 

Men behöver lite sex, vart finner man de bäst?

Har luskat lite under dagen, men många sidor vill ha betalt och inget jag tänker göra.

några tipps för bra sidor 

tinder och liknande? Tror jag inte säker några bekanta där som lär se mig.

• Svar på tråden Bra sidor för att hitta KK
  • Gävle 2025

Hej vill vågar inte 
    Det låter jobbigt vill du finns jag här vi kan prata privat om du vill 

• Gävle 2025

Hej jag är ny här är ensam och skulle vilja prova på 

• Gävle 2025

Finns det något par som vill bjuda in mig 
    Det är första gången hoppas på svar jag är 55

• Meddelande borttaget
  • Givdul
    Morotslera skrev 2025-08-23 23:42:25 följande:

Någon som vill sexta?

Inte lätt att hitta alltid
  • Anonym (Svårt.)
    Anonym (KK sidor) skrev 2023-12-12 19:19:45 följande:
    Bra sidor för att hitta KK

Frun och jag har inte haft sex på evigheter, har försökt med ALLT nu har jag gett upp nu skiter jag i att försöka 
    Orkar inte leva som munk 

Men behöver lite sex, vart finner man de bäst?

Har luskat lite under dagen, men många sidor vill ha betalt och inget jag tänker göra.

några tipps för bra sidor 

tinder och liknande? Tror jag inte säker några bekanta där som lär se mig.

Är tyvärr svårt som man att hitta en seriös älskarinna eller kvinnlig kk på nätet. Då de första sidor har en demografi på mer än 90-10 och då söker hälften av de kvinnorna en kvinnlig partner.

Sedan är det även väldigt mycket fejk-profiler och scammers på dessa sidor. Jag upplever dock att sidor som Bodycontact och viktoria milan var bättre förr. Idag så finns det knappt några tjejer kvar på bc och verkar som alla unga människor är borta då det inte längre verkar finnas någon under 25?
    på vm så är det ännu värre och deras kundtjänst är tyvärr helt borttagen. Så får du någon form av problem så kan du inte förvänta dig någon hjälp och för att avsluta premium så måste du spärra ditt bankkort. För det går inte säga upp abonnemanget. så rena bedrägerisajten.

Så enklast att träffa kvinnor är väl ute IRL, genom fritidsaktiviteter eller inom andra organisationer, på jobbet eller liknande.
  • Anonym (fdPåJakt)
    Anonym (Svårt.) skrev 2025-08-24 11:48:37 följande:
    Är tyvärr svårt som man att hitta en seriös älskarinna eller kvinnlig kk på nätet. Då de första sidor har en demografi på mer än 90-10 och då söker hälften av de kvinnorna en kvinnlig partner.

Sedan är det även väldigt mycket fejk-profiler och scammers på dessa sidor. Jag upplever dock att sidor som Bodycontact och viktoria milan var bättre förr. Idag så finns det knappt några tjejer kvar på bc och verkar som alla unga människor är borta då det inte längre verkar finnas någon under 25?
    på vm så är det ännu värre och deras kundtjänst är tyvärr helt borttagen. Så får du någon form av problem så kan du inte förvänta dig någon hjälp och för att avsluta premium så måste du spärra ditt bankkort. För det går inte säga upp abonnemanget. så rena bedrägerisajten.

Så enklast att träffa kvinnor är väl ute IRL, genom fritidsaktiviteter eller inom andra organisationer, på jobbet eller liknande.
    Nu är det drygt 3 år sedan jag senast var aktiv på just VM, och har inte längre behov av det... tråkigt att höra att det har försämrats så mycket. Nu dejtade jag oftast tjejer online som var 40+, så har ingen erfarenhet av tjejer under 25 år eftersom jag själv är 50+.
    För tre år sedan var det väldigt enkelt att hitta KK/FWB online. Trist att höra att marknaden har imploderat så totalt.

Lite råd om betalningar...

Ett råd är att inte använda kreditkort när det inte behövs. Flera appar, t ex VM och Tinder, använder sig även av abbonemang via Google. Det är busenkelt att säga upp sin prenumeration då.

Ett annat sätt är att använda sig av virtuella kreditkort, dvs du skapar upp ett kort som du använder 1 gång vid betalning online. Det finns flera bra aktörer som erbjuder det, t ex Klarna, Swedbank och Revolut.

Lämna aldrig ut ditt kreditkort till företag du inte litar på!
  • Anonym (Letstry)

bodycontac är en bra sida för att hitta kk. 

• Anonym (Svårt.)
    Anonym (Letstry) skrev 2025-08-25 11:05:44 följande:

Om man är tjej eller söker som par ja. Är du kille och söker tjej så är det ganska lönlöst idag.,Funkade för några år sedan men nu har sidan verkligen tappat det och det är mest en sida för homosexuella män idag.
  • Anonym (fdPåJakt)
    Anonym (Letstry) skrev 2025-08-25 11:05:44 följande:

Heteromän har inte mycket att hämta där idag. Det är bara runt 10-15% tjejer, varav merparten antingen söker 25 cm-kukar, ingår i ett par, är homo-/bisexuella eller är sådana som många män skulle dra sig för att dejta i normala fall. 
    Mer än 50% av männen på BC är homo-/bisexuella. Som heteroman får du räkna med att trakasseras av gay-killar som ständigt undrar om du är helt säker på att du är 100% straight. Tur att meddelanden från andra män kan stängas av. Glad
  • Anonym (Letstry)
    Anonym (fdPåJakt) skrev 2025-08-25 15:01:39 följande:
    Heteromän har inte mycket att hämta där idag. Det är bara runt 10-15% tjejer, varav merparten antingen söker 25 cm-kukar, ingår i ett par, är homo-/bisexuella eller är sådana som många män skulle dra sig för att dejta i normala fall. 
    Mer än 50% av männen på BC är homo-/bisexuella. Som heteroman får du räkna med att trakasseras av gay-killar som ständigt undrar om du är helt säker på att du är 100% straight. Tur att meddelanden från andra män kan stängas av. Glad
    Jag skrev med ett par idag. Ska träffa dom nästa helg som jag är barnledig 
  • Anonym (Svårt.)
    Anonym (fdPåJakt) skrev 2025-08-25 15:01:39 följande:
    Tror inte det ens är så pass mycket, var 6 tjejer online tidigare idag och brukar vara max 10-15 i mitt område och med åldersintervallet 18-47år.

Jag har träffat en hel del trevliga tjejer och par på bc förr om åren. Antar att tjejerna har förflyttat sig till Tinder och liknande, eller så har de gått i celibatSkrikandes
Svar på tråden Bra sidor för att hitta KK