Anonym (Svårt.) skrev 2025-08-24 11:48:37 följande:
Är tyvärr svårt som man att hitta en seriös älskarinna eller kvinnlig kk på nätet. Då de första sidor har en demografi på mer än 90-10 och då söker hälften av de kvinnorna en kvinnlig partner.
Sedan är det även väldigt mycket fejk-profiler och scammers på dessa sidor. Jag upplever dock att sidor som Bodycontact och viktoria milan var bättre förr. Idag så finns det knappt några tjejer kvar på bc och verkar som alla unga människor är borta då det inte längre verkar finnas någon under 25?
på vm så är det ännu värre och deras kundtjänst är tyvärr helt borttagen. Så får du någon form av problem så kan du inte förvänta dig någon hjälp och för att avsluta premium så måste du spärra ditt bankkort. För det går inte säga upp abonnemanget. så rena bedrägerisajten.
Så enklast att träffa kvinnor är väl ute IRL, genom fritidsaktiviteter eller inom andra organisationer, på jobbet eller liknande.
Nu är det drygt 3 år sedan jag senast var aktiv på just VM, och har inte längre behov av det... tråkigt att höra att det har försämrats så mycket. Nu dejtade jag oftast tjejer online som var 40+, så har ingen erfarenhet av tjejer under 25 år eftersom jag själv är 50+.
För tre år sedan var det väldigt enkelt att hitta KK/FWB online. Trist att höra att marknaden har imploderat så totalt.
Lite råd om betalningar...
Ett råd är att inte använda kreditkort när det inte behövs. Flera appar, t ex VM och Tinder, använder sig även av abbonemang via Google. Det är busenkelt att säga upp sin prenumeration då.
Ett annat sätt är att använda sig av virtuella kreditkort, dvs du skapar upp ett kort som du använder 1 gång vid betalning online. Det finns flera bra aktörer som erbjuder det, t ex Klarna, Swedbank och Revolut.
Lämna aldrig ut ditt kreditkort till företag du inte litar på!