• Vadvetjag00

Ingen sex pga respekt?

Pratade med partnern idag han sa att han inte vill ha sex med mig lika ofta för "han har fått mer respekt för mig och inte ser mig som ett objekt längre, att han inte kollar på min rumpa och bröst som han brukar men att jag fortfarande ser bra ut"

Min fråga är har liknande hänt dig?
    Är de då för att de faktiskt stämmer eller för att hon inte är din typ?

Hade ett ex som jag sluta ha sex med för jag inte tände på han som inte var min typ, jag är rädd att de är liknande för min partner? Hur tar jag då reda på det?

Han kan kolla på mig men vill inte lika "sexigt" vis. 

• Svar på tråden Ingen sex pga respekt?
  • Anonym (Nej)

Han ljuger. Han är inte attraherad av dig på samma sätt längre. Om han fattar det själv är en annan femma. Du behöver inte "ta reda på" någonting alls, om han ville ha sex med dig så skulle han försöka, så enkelt är det.

• Anonym

Han ljuder
    Han orkar inte anstränga sig för er längre
    Han sitter framför datorn och äter sig mätt. Han är lat och bekväm

• Tecum
    Anonym (Nej) skrev 2023-12-26 16:47:06 följande:

Han ljuger. Han är inte attraherad av dig på samma sätt längre. Om han fattar det själv är en annan femma. Du behöver inte "ta reda på" någonting alls, om han ville ha sex med dig så skulle han försöka, så enkelt är det.

Instämmer!
  • Anonym (orion)
    Vadvetjag00 skrev 2023-12-26 16:44:35 följande:

Pratade med partnern idag han sa att han inte vill ha sex med mig lika ofta för "han har fått mer respekt för mig och inte ser mig som ett objekt längre, att han inte kollar på min rumpa och bröst som han brukar men att jag fortfarande ser bra ut"

Svenskar anno 2023 är pratartister i den högre skolan. Denna replik kan utan tvekan nomineras i kategorin bästa manliga replik med feministiskt perspektiv.
  • Anonym (Mannen)

Ja det blev snurr med ett ex då hon tyckte att jag bara såg henne som ett hål att runka av sig i. Tror hon klämde ur sig något med att jag inte respekterar henne. Efter det lade jag ner helt med att ha sex med henne och det slutade med att vi gick skiljda vägar.

• NinniQX

Självklart ljuger han. Förlåt TS, men han vill inte ha sex med dig. Det låter bara konstigt när han säger att han inte respekterade dig innan, vad du bara ett hål då? 

Svar på tråden Ingen sex pga respekt?