• Solros245

Är jag gravid eller inte?

Hallåj! Jag sitter på en fundering... det är så att jag skulle fått min mens 25/12, har inte fått den än. 
    Jag testade mig 20/12 med ett testa tidigt från RSFU och fick ett svagt svagt positivt graviditetstest. Testade mig 22/12 med ett testa tidigt från graviditetskollen och det var samma där. Positivt fast svagt men man såg det med blotta ögat!
    Nu några dagar efteråt så har jag testat igen med både testa tidigt tester och vanliga stickor men det har inte synts något på testerna... vad kan det bero på? Känner mig förvirrad, är jag gravid eller inte? Ingen mens fortfarande, haft lite ont i magen till och från men det kan ju bero på andra saker förvisso!

• Svar på tråden Är jag gravid eller inte?
  • GuldKvinnan

Har du tagit något digitalt test? Annars är mitt bästa tips att börja med det :) Man kan analysera sönder sig på eventuella spökstreck annars. Håller tummarna för dig!

• Solros245

Har tagit digitalt test men det har sagt "Inte gravid" men man lever verkligen på hoppet in i det sista hehe.. kanske ska förlita mig på det digitala ändå? Men tycker det känns märkligt att det ändå visade svagt på de andra testerna för någon vecka sedan...

• Anonym (Frida)

När tog du det digitala testet? Var det efter BIM så borde du ha fått "gravid".

Det låter inte som en normal utveckling av hcg-värdena så jag skulle nog ställa in mig på att det förmodligen var en kemisk graviditet. 

Men jag håller tummarna för att jag har fel.

Svar på tråden Är jag gravid eller inte?