• ems1991

    Typiskt torkstreck?



    Hej alla och gott nytt år! Jag vänder mig till er kunniga på graviditetstest för detta är jag ingen expert på. Jag har väldiga graviditetsymtom ( har samma nu som när jag väntade dottern för snart 2 år sedan) så imorse tog jag ett Cb early test och kunde inte se något efter 3 minuter men efter 2 timmar ser testet ut såhär? Det kanske är ett typiskt såk torkstreck. Idag är jag på Bim-5 och med dottern plussade jag på Bim+1. Skulle bara höra med er lite kunniga varför det blir såhär? Supersvårt att säga kanske men antar att jag får lugna mig och ta nytt test om ett par dagar :) 
  • Svar på tråden Typiskt torkstreck?
  • Tow2Mater
    Avläsningstiden ? alla tester har en angiven avläsningstid, och det är endast under den tiden som resultatet är giltigt. Efter testens avläsningstid kan nämligen den kemiska reaktion som sker i testen fortsätta, och det kan medföra att streck tillkommer (de kan vara svaga eller starka) ? eller så försvinner kanske strecken helt. Avläsningstiden kan variera från märke till märke, så läs din bruksanvisning noga!

    www.billiga-tester.se/nyheter/spokstreck-felaktiga-falska-resultat/
Svar på tråden Typiskt torkstreck?