• Anonym (S)

Förtvivlad kring sexrådgivare/situation

Vet inte vad jag ska göra. Jag och min kille är i 40-årsåldern och har varit tillsammans under några år och försökt att få till barn utan framgång. Senaste tiden har stressen kring barn gjort att sexlivet blivit prestationsinriktat och det har liksom låst sig helt. 
    Under en svacka hade han en affär med en tjej på sitt jobb. Det är nu avhandlat. Det som hände var att vi började gå till en sexrådgivare som han fick tips
    om från en vän. Den här kvinnan  kommer med helt sjuka tips. Utan att tråden ska bli alltför lång så har hon bland annat föreslagit att vi ska använda oss av en sexleksak någon slags tunnel i gummi som ska göra att det känns mer för honom, till att ha på ljud av stönande kvinnor i bakgrunden från porrfilm då han uttryckt att han önskar att jag visade mer när jag njuter osv. Detta har gjort mig väldigt kränkt och vi har försökt men blir ännu mer stelt och funkar vare sig för honom eller mig. Som om det inte vore nog har det visat sig nu att den här kvinnan är en nära vän till tjejen han hade en affär med. Jag är chockad.. känner mig äcklad och orolig. Min kille förstår att jag inte vill gå på ett enda samtal till med henne men orkar heller inte byta rådgivare. Driver hon med oss? Hur ska jag agera i detta? Vill verkligen ha barn men känns så långt bort just nu. 
  • Svar på tråden Förtvivlad kring sexrådgivare/situation
  • Anonym

Rådgivaren verkar vara en tvättäkta idiot
    Slösa inte en sekund till på den

• Friger

Lets face it. Det är fabrik. Låt killen runka och strax innan han kommer stoppar han in den i dig och avslutar inne.

Inte så romantiskt. Men praktiskt. Kan ni lösa romatiken mellan barn-försöken eller när ni är klara med barnet.

Att prestera med en pistol mot huvudet är inte det lättaste. Menar så klart bildligt, inte bokstavligt. :)

Svar på tråden Förtvivlad kring sexrådgivare/situation