• Anonym (Sigurd)

Någon som sett Netflix serien I AM A STALKER?

Tycker serien verkar ge bra insikt på Stalkers beteenden och konsekvenser. 
    Serien kan nog dem flesta lära sig om. Jag tror även att Stalkers kan lära sig av den genom o känna igen sig i andras beteenden i serien som kanske blir en ögon öppnare för dem o kanske hjälper det dem att söka den rätta hjälpen.

• Svar på tråden Någon som sett Netflix serien I AM A STALKER?
  • Anonym (Peterfrölunda)
    Anonym (Fåntratt är du) skrev 2024-01-04 20:49:18 följande:
    Du har hintat nog så många gånger om din identitet innan det där PMet så..

Och lägg ner ditt stalkerfjanteri. Hänger man båda två på samma två platser sen ca 10 år tillbaka så är det inte tal om nån förföljelse.

Du är en egofixerad alkis som bara försöker smickra dig själv här.
    Vad har vem jag är med saken att göra? Vill jag bli kontaktad för att jag är någon? Vi var överens om att vi hatade varandra och jag hade inte loggat in på flera dagar. Du skickade spontant.

Det är tal om förföljelse när du inte slutar skicka pm.

Va bra! Då kanske jag kan få göra det ifred?

En annan detalj är att jag bor i Skåne, inte har någon bror och inte dricker alkohol. Men det är ett sidospår.
  • Anonym (Fåntratt är du)
    Anonym (Peterfrölunda) skrev 2024-01-04 20:54:33 följande:
    Vad har vem jag är med saken att göra? Vill jag bli kontaktad för att jag är någon? Vi var överens om att vi hatade varandra och jag hade inte loggat in på flera dagar. Du skickade spontant.

Det är tal om förföljelse när du inte slutar skicka pm.

Va bra! Då kanske jag kan få göra det ifred?

En annan detalj är att jag bor i Skåne, inte har någon bror och inte dricker alkohol. Men det är ett sidospår.
    Sluta skicka PM själv. Och sluta hänga efter mig härinne. Då gör du en tydligare markering. Har inte förföljt dig någonstans, varken härinne eller i verkliga livet. Du önskade att det vore så.
  • Anonym (Peterfrölunda)
    Anonym (Fåntratt är du) skrev 2024-01-04 20:59:44 följande:
    Sluta skicka PM själv. Och sluta hänga efter mig härinne. Då gör du en tydligare markering. Har inte förföljt dig någonstans, varken härinne eller i verkliga livet. Du önskade att det vore så.
    Igen då. Vi var överens om att vi inte skulle ha med varandra att göra. Jag loggade inte in på flera dagar. Du skickade ett spontant pm om nån jävla bror. Jag inbjöd aldrig till nåt liknande.
    Naturligtvis önskar jag inte det.

• Anonym (Peterfrölunda)
    Anonym (Fåntratt är du) skrev 2024-01-04 20:59:44 följande:
    Jasså det är du som envisas med "härinne", som Fröken störde sig så inåt helvete på? Ironiskt.
    Anonym (Peterfrölunda) skrev 2024-01-04 21:16:20 följande:
    Jasså det är du som envisas med "härinne", som Fröken störde sig så inåt helvete på? Ironiskt.
    Finns ingen ironi. Sluta kontakta mig härinne om du inte vill prata. Sluta att skylta med vem du är. Lägg ner ditt fega teaterspelande. Du är bara en liten lort. 
  • Anonym (Peterfrölunda)
    Anonym (Fåntratt är du) skrev 2024-01-04 21:18:14 följande:
    Finns ingen ironi. Sluta kontakta mig härinne om du inte vill prata. Sluta att skylta med vem du är. Lägg ner ditt fega teaterspelande. Du är bara en liten lort. 
    Ska jag ringa och bevisa att jag är en skåning med fel kön och utan bror eller sprit? Jag har ALDRIG kontaktat dig. Jag har skrivit rakt ut i öppna trådar.

Jo, det var faktiskt rätt roligt och ironiskt med härinne-grejen.
  • Anonym (Peterfrölunda)
    Anonym (Peterfrölunda) skrev 2024-01-04 21:21:56 följande:
    Ska jag ringa och bevisa att jag är en skåning med fel kön och utan bror eller sprit? Jag har ALDRIG kontaktat dig. Jag har skrivit rakt ut i öppna trådar.

Fel ålder också för övrigt. Bröderna L är inspelad innan jag föddes.

Ja, du kan ringa mig när du nyktrat till, du har ju mitt nummer sen länge.

Men då förväntar jag mig också en ursäkt samt en lång och utförlig förklaring från dig. Till allt. 

Men då förväntar jag mig också en ursäkt samt en lång och utförlig förklaring från dig. Till allt. 
  • Anonym (Peterfrölunda)
    Anonym (Fåntratt är du) skrev 2024-01-04 21:25:39 följande:

Det har jag verkligen inte. Hur ska jag bevisa att jag är en skånsk kvinna född på 80-talet?
    Anonym (Peterfrölunda) skrev 2024-01-04 21:33:37 följande:
    Det har jag verkligen inte. Hur ska jag bevisa att jag är en skånsk kvinna född på 80-talet?

Gå och lägg dig. Det ska även jag strax göra så ring inte och stör mig inatt. 
  • Anonym (Peterfrölunda)
    Anonym (Fåntratt är du) skrev 2024-01-04 21:43:32 följande:

Gå och lägg dig. Det ska även jag strax göra så ring inte och stör mig inatt. 
    Bullshit. Du är här dygnet runt.
    Jag gör en digital anmälan i detta nu.
    Anonym (Peterfrölunda) skrev 2024-01-04 21:45:07 följande:
    Verkligen inte. Jag har ett liv även utanför nätet vet du. Sluta ljuga om andra. 
    Anonym (Peterfrölunda) skrev 2024-01-04 21:45:07 följande:
    Verkligen inte. Jag har ett liv även utanför nätet vet du. Sluta ljuga om andra. 
  • Anonym (Peterfrölunda)
    Anonym (Fåntratt är du) skrev 2024-01-04 21:46:37 följande:
    Ring eller skicka ett sms till den broderförsedda Lars-Peter och fråga om det är han som är jag.
    Jag fnular på bevisvarianter så länge. Funderar på t ex ett skärmklipp med dina pm och en google-karta med min skånska position eller nåt. Eller klipp från internetbanken med mitt födelseår kanske.
    Snart skrivit klart anmälan via snuttsis hemsida.
    Anonym (Peterfrölunda) skrev 2024-01-04 21:51:58 följande:
    Ring eller skicka ett sms till den broderförsedda Lars-Peter och fråga om det är han som är jag.
    Jag fnular på bevisvarianter så länge. Funderar på t ex ett skärmklipp med dina pm och en google-karta med min skånska position eller nåt. Eller klipp från internetbanken med mitt födelseår kanske.
    Snart skrivit klart anmälan via snuttsis hemsida.
    Nej, ingen lust att ringa till dig när du är berusad. Kommer inte att svara mer i denna tråd heller. Vi kommer ingenvart och du är enbart tröttsam.
  • Anonym (A)

Är det en privat tråd det här?

• Anonym (Peterfrölunda)
    Anonym (A) skrev 2024-01-04 22:00:57 följande:

Är det en privat tråd det här?

Sorry. Jag undrade hela tiden över vad som hände med Fröken A och hängde inte alls med i intrigerna däromkring, men nu verkar det ha drabbat även mig med samma "härinne"-hysterika som har bestämt att jag är någon och att vi känner varandra. Förstår henne helt nu.
    Ska försöka undvika dylika kapningar framöver då jag som sagt vet hur kul det var att inte fatta ett dugg av vad som avsågs.
Svar på tråden Någon som sett Netflix serien I AM A STALKER?