• Anonym (Analsex)

Ärligt tjejer - hur skönt är analsex?

Jag är 28 år och har aldrig haft analsex då jag är livrädd för att det ska göra PISS-ont vilket det säkerligen kommer göra och att få bestående skador i ändtarmen. Sambo tjatar som fan om analsex och jag tycker det börjar bli jävligt jobbigt. Funderar på att bara göra det en gång så han kan sluta tjata. 

Men vad ska jag vara beredd på? Att inte kunna sitta utan att ha ont i en hel vecka efter? Att inte kunna skita utan att vråla? Alltså jag har panik och ångest för att mitt anus kommer spricka och typ gå sönder totalt. Sambon har ingen jättekuk, utan normal storlek skulle jag säga. Svårt att få in i slidan utan glidmedel dock då jag är väldigt tajt så mitt anus lär ju fan inte vara störr.

• Svar på tråden Ärligt tjejer - hur skönt är analsex?
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Grejen är...) skrev 2024-01-07 13:15:48 följande:
    Att det är normalt, vardag, inget speciellt som du mfl. uttryckt i tråden. Att man inte ger något till sin man genom att ge honom det. Det är r*vhålet liksom...tycker han då inte att fått något speciellt och verkligen uppskattar det borde han inte få det heller. Det fina med det är att få ge det 
    Silverjenny skrev 2024-01-07 11:24:42 följande:
    Jag blir varm i hjärtat av att läsa om er kärlek ni har till varandra. Jag önskar er all lycka!

// Hjärta
    Att man inte har samma romantiska syn på analsex som du har, betyder inte att man är porrskadad (vad det nu är).
  • Anonym (Q37)

Kan vara bra och kan vara anus haha!
    Beror på tillfället och killen men vill du inte så ska du INTE göra det.

• Anonym (Herregud)

Låt bli om du inte vill, han kan hitta en annan tjej om han vill ha analsex

• Anonym (Man)
    Anonym (Grejen är...) skrev 2024-01-07 13:15:48 följande:
    Att det är normalt, vardag, inget speciellt som du mfl. uttryckt i tråden. Att man inte ger något till sin man genom att ge honom det. Det är r*vhålet liksom...tycker han då inte att fått något speciellt och verkligen uppskattar det borde han inte få det heller. Det fina med det är att få ge det 
    Silverjenny skrev 2024-01-07 11:24:42 följande:
    Jag blir varm i hjärtat av att läsa om er kärlek ni har till varandra. Jag önskar er all lycka!

Hjärta
    Vart har jag skrivit det du du uttrycker? Det jag frågade var varför det var ett krav att det var första gången för honom och tycker lite om att synen med att ge något då det mer låter som en uppoffring?
     Ungefär som att en stor torsk skulle ha krav på en oskuld. Kallad för porrskadad av en fd porrskådis var ju ändå lite väl. Angående analsex har jag testat det för länge sedan men inget som jag och partnern utövar och inte fört det på tal. Och porrfilm kollar jag på men väldigt sällan och inga planer på att delta i en.
  • Anonym (Analsex)

Ts här! Trodde aldrig denna tråd skulle få så mycket svar. 

Jag har läst alla svar och det verkar vara väldigt blandat om analsex är skönt eller inte vilket jag kunde förstå från början. Alla tycker ju såklart olika, även när det gäller sex. Men verkar ändå som det finns en hel del risker som inte känns så värt att utsätta sig för. 

Hur är det med buttplugs? OM jag skulle få för mig att vilja testa framöver så vill jag gärna testa något mindre som en buttblug för nybörjare och sen att man eventuellt jobbar sig framåt. Men det är absolut inget jag bestämt mig för. 
    Men har ni tips på riktigt små och bra så länka gärna här i tråden. Såg att någon hade lagt in ett förslag tidigt i tråden :) 

• Kirenaj68
    Anonym (Analsex) skrev 2024-01-05 15:57:44 följande:
    Ärligt tjejer - hur skönt är analsex?

Jag är 28 år och har aldrig haft analsex då jag är livrädd för att det ska göra PISS-ont vilket det säkerligen kommer göra och att få bestående skador i ändtarmen. Sambo tjatar som fan om analsex och jag tycker det börjar bli jävligt jobbigt. Funderar på att bara göra det en gång så han kan sluta tjata. 

Men vad ska jag vara beredd på? Att inte kunna sitta utan att ha ont i en hel vecka efter? Att inte kunna skita utan att vråla? Alltså jag har panik och ångest för att mitt anus kommer spricka och typ gå sönder totalt. Sambon har ingen jättekuk, utan normal storlek skulle jag säga. Svårt att få in i slidan utan glidmedel dock då jag är väldigt tajt så mitt anus lär ju fan inte vara störr.

Du ska inte vara beredd på någonting, för han ska nämligen respektera din önskan att få slippa. Säg ifrån att han slutar att tjata. Annars blir det inget annat heller i sexväg. Är det så viktigt för honom får han väl leta upp en tall i skogen....
  • Anonym (Hedda)

Tjatsex är ett fett nej från min sida! 

Spelar ingen roll vad det gäller. 

• Geometri12345

Detta kallas för tjatsex och är visserligen inte olagligt men det är en gråzon för våldtäkt enligt professionella forskare och sexexperter. Det är viktigt att du förstår det. 

Vi läste om detta på universitetet och jag skrev en uppsats om just tjatsex. 

Jag tycker att du först och främst ska lyssna på dig själv och dina inre tankar. Vill du inte så ska han acceptera det annars bör du göra slut. 

Jag har själv en kille jag ligger med som tigger om analsex varje gång vi har sex och jag vet därför att relationen inte kommer att hålla. Det är skittufft för jag tycker verkligen om killen, men kan han inte ta ett nej och acceptera det utan ska börja tjata, då får det vara. 

Stå upp för dig själv!

• Anonym (Grejen är...)
    Anonym (Man) skrev 2024-01-07 16:31:35 följande:
    Vart har jag skrivit det du du uttrycker? Det jag frågade var varför det var ett krav att det var första gången för honom och tycker lite om att synen med att ge något då det mer låter som en uppoffring?
     Ungefär som att en stor torsk skulle ha krav på en oskuld. Kallad för porrskadad av en fd porrskådis var ju ändå lite väl. Angående analsex har jag testat det för länge sedan men inget som jag och partnern utövar och inte fört det på tal. Och porrfilm kollar jag på men väldigt sällan och inga planer på att delta i en.
    Det med att han inte har haft det tidigare och inte förväntar sig få det är varför jag gärna ger honom det. Är liksom ingen glädje för mig med analsex annars om det inte vore en stor grej för honom. Eftersom det är en stor grej för honom så känns det väldigt bra för mig att ge honom det. Men nu har jag försökt förklara 100ggr, det är uppenbart att du är porrskadad eftersom du inte kan ta till dig och förstå de kärleksmässiga och romantiska delarna av sex.
  • Anonym (Kille)

Det viktiga är att man börjar med mindre leksaker eller fingrar och sen ökar successivt. Annars är det risk för skador och garanterat smärta.

Sen glidmedel. Och man kan ju även se till att tvätta rent där inne före. 

• Anonym (Man)
    Anonym (Grejen är...) skrev 2024-01-07 23:00:45 följande:
    Det med att han inte har haft det tidigare och inte förväntar sig få det är varför jag gärna ger honom det. Är liksom ingen glädje för mig med analsex annars om det inte vore en stor grej för honom. Eftersom det är en stor grej för honom så känns det väldigt bra för mig att ge honom det. Men nu har jag försökt förklara 100ggr, det är uppenbart att du är porrskadad eftersom du inte kan ta till dig och förstå de kärleksmässiga och romantiska delarna av sex.
    Nu är jag visst inte bara porrskadad, kan dessutom inte ta till mig det fina och romantiska med sex heller. Jag har varit trevlig mot dig men blivit kallad porrskadad flera gånger. Jag tycker det är romantiskt när jag har sex med min kvinna på ett sätt vi båda njuter av och.

Men fint för dig att din kille tycker det är romantiskt att ta sin fd prostituerade porrskådis i rumpan🤗
Svar på tråden Ärligt tjejer - hur skönt är analsex?