• Anonym (Hemlig man)

Hemligt förhållande

Förut kunde man ju använda Victoria Milan och sådär med ganska bra utdelning. Är en attraktiv man i förhållande på 33 år och har haft hemliga förhållanden förut som varit väldigt givande men nuförtiden känns det som att det är svårt att hitta på nätet. 

I det verkliga livet måste
    man ju verkligen hålla tungan rätt i mun när man raggar så man inte trampar i klaveret. 

Har ni liknande erfarenheter? Vad är den bästa platsen idag?

• Svar på tråden Hemligt förhållande
  • Anonym

Varför ska man inte trampa i klaveret? Gör man ett medvetet val så hänger ju konsekvenserna med? Det får man väl bara tugga i sig om man är äldre än fem?

• Anonym (C)

Hur skulle det vara om din kvinna var med i V Milan och raggade. Kanske en attraktiv man som gillar hemliga förhållanden. Hur skulle det vara? Skulle du tycka det var ok om hon knullade snett när du gjort och gör samma sak? 

Avsluta relationen om du har behovet av att pippa fler kvinnor. Var singel tills du klarar att vara trogen. Kräv inget av din kvinna som du inte kan uppnå själv. Gör upp om öppet förhållande redan i start. Ingen dubbelmoral. 

• Anonym (Hemlig man)
    Anonym (C) skrev 2024-01-07 19:17:39 följande:

Hur skulle det vara om din kvinna var med i V Milan och raggade. Kanske en attraktiv man som gillar hemliga förhållanden. Hur skulle det vara? Skulle du tycka det var ok om hon knullade snett när du gjort och gör samma sak? 

Avsluta relationen om du har behovet av att pippa fler kvinnor. Var singel tills du klarar att vara trogen. Kräv inget av din kvinna som du inte kan uppnå själv. Gör upp om öppet förhållande redan i start. Ingen dubbelmoral. 

Ingenstans i mitt inlägg nämner jag något om otrohet, ändå drar du den slutsatsen. Du kommer heller inte med några tips eller erfarenheter som efterfrågad. Tack för absolut ingenting.
  • Anonym (J)
    Anonym (Hemlig man) skrev 2024-01-07 19:24:37 följande:
    Ingenstans i mitt inlägg nämner jag något om otrohet, ändå drar du den slutsatsen. Du kommer heller inte med några tips eller erfarenheter som efterfrågad. Tack för absolut ingenting.
    Varför valde du då att lägga tråden under otrohet?

Och varför hemligt, om du inte behöver dölja något?
  • Anonym (Hemlig man)
    Anonym (J) skrev 2024-01-07 19:30:24 följande:
    Varför valde du då att lägga tråden under otrohet?

Och varför hemligt, om du inte behöver dölja något?
    Fortfarande inte svar på fråga. Adjö.
  • Anonym (M)

Vad är det för fel på VM då tycker du? Har du testat BC? Verkar finnas en hel del där...

• Anonym (J)
    Anonym (Hemlig man) skrev 2024-01-07 19:01:32 följande:
    Hemligt förhållande

Förut kunde man ju använda Victoria Milan och sådär med ganska bra utdelning. Är en attraktiv man i förhållande på 33 år och har haft hemliga förhållanden förut som varit väldigt givande men nuförtiden känns det som att det är svårt att hitta på nätet. 

I det verkliga livet måste
    man ju verkligen hålla tungan rätt i mun när man raggar så man inte trampar i klaveret. 

Har ni liknande erfarenheter? Vad är den bästa platsen idag?

Anonym (Hemlig man) skrev 2024-01-07 19:24:37 följande:

Så när du skriver att du är i förhållande, vill ha ett hemligt förhållande och inte klampa i klaveret, då ska det tolkas som vad? Otrohet ligger nog närmast. Annars hade du kunna be din partner om hjälp. 
  • Anonym (C)

Aaahhh! 

Tips och erfarenhet ville du ha ja. Tipset är att du ska hålla dig till EN kvinna och inte knulla bredvid. Håll dig till KiK som alla andra sexsökande. 

Det andra tipset är att låta din kvinna höra samma sak. Men äsch. Då är det ju inte hemligt längre. Tänkte inte på det. Går ju inte om man är ego. 

• Anonym (Hemlig man)
    Anonym (M) skrev 2024-01-07 19:32:31 följande:

Vad är det för fel på VM då tycker du? Har du testat BC? Verkar finnas en hel del där...

VM, vad kan det finnas? Fem kvinnor i hela Sthlm? Hopplöst dåligt. BC är också sjukt många män på kvinnor?
  • Anonym (Tjänster och gentjänster)
    Anonym (C) skrev 2024-01-07 19:17:39 följande:

Jag tror mer att TS är ute efter att serva upptagna kvinnor, inte att han är upptagen själv. Det kan vara ett bra sätt om man vill slippa oönskade relationer, eller bara tänder på själva upplägget, vilket en del män gör väldigt mycket.
  • Anonym (M)
    Anonym (Hemlig man) skrev 2024-01-07 19:38:43 följande:
    VM, vad kan det finnas? Fem kvinnor i hela Sthlm? Hopplöst dåligt. BC är också sjukt många män på kvinnor?
    Jag har ingen aning, men sidan verkar ju populär ändå?

Mitt bästa råd är väl annars att ragga på krogen, någonstans där du inte bor.
  • Anonym (J)
    Anonym (Tjänster och gentjänster) skrev 2024-01-07 19:40:06 följande:
    Jag tror mer att TS är ute efter att serva upptagna kvinnor, inte att han är upptagen själv. Det kan vara ett bra sätt om man vill slippa oönskade relationer, eller bara tänder på själva upplägget, vilket en del män gör väldigt mycket.

Så när han skriver att han är i förhållande och lägger tråden om en hemlig relation i avsnittet otrohet, så drar du slutsatsen att han är singel?

Intressant!

• Anonym (exakt)
    Anonym (Hemlig man) skrev 2024-01-07 19:31:32 följande:
    Fortfarande inte svar på fråga. Adjö.
    Ja exakt, fortfarande inga svar från DIG, utan bara en massa undanglidande och slingrande som en mask.
  • Anonym (exakt)
    Anonym (J) skrev 2024-01-07 20:08:22 följande:

Så när han skriver att han är i förhållande och lägger tråden om en hemlig relation i avsnittet otrohet, så drar du slutsatsen att han är singel?

Intressant!

Haha, ja det gäller att tolka kreativt när det passar.

Han vill säkert bara hitta nån trevlig tjej att läsa bibeln med tillsammans med frugan och barnen Oskyldig
  • Anonym (exakt)
    Anonym (M) skrev 2024-01-07 19:49:57 följande:
    Jag har ingen aning, men sidan verkar ju populär ändå?

Mitt bästa råd är väl annars att ragga på krogen, någonstans där du inte bor.
    TS hade nog hoppats att han skulle få lite napp här på FL Flört

Han skriver nog snart att han är välhängd och rik också ska du se.....
Svar på tråden Hemligt förhållande